PSV - VVV | Dinsdag 22 december | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hmmm... Twee minuutjes gekeken en ik heb het al weer gezien. Ik houd niet van brei-tv. Fijne avond mannen! (Of sterkte, dat kan ook.)
 
Dan zijn Malen, Rosario, Zahavi, Thomas en wellicht van Ginkel ook weer fit, nu spelen we zonder echte spits, dat scheelt natuurlijk wel

Kom op man. VVV is een niveau van niks. Als we zonder Malen en Rosario al zo zwak zijn... Gotze, Ihattaren, Madueke, Gakpo, Sangare, Max en Dumfries staan gewoon op het veld. Dus als we Malen en Rosario terug hebben gaan we ineens van worstelend tegen VVV naar swingend tegen Ajax? Nee, dit is het PSV wat al heel het seizoen op het tandvlees loopt, niet effectief speelt en volledig op individuele kwaliteiten leunt om wedstrijden te winnen (of pingels, zo blijkt...). Ik zie het somber in. Bijna alle overwinningen waren nipt en met kunst en vliegwerk, met name in de tweede helft. Bijna een half seizoen verder en het oogt nog steeds zo onsamenhangend en broos, voornamelijk in de omschakeling. Iedereen en diens moeder scoort tegen ons. Simpel balletje over de verdediging heen, simpele counter. We stralen geen onoverwinnelijkheid uit. Iedereen weet dat als je PSV even 40 minuten tegen kan houden of de schade kan beperken, je daarna volop kans krijgt om op gelijke hoogte te komen of er overheen te gaan.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan