PSV - Vitesse | Zaterdag 20 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wel ff opletten dat ie niet op standby gaat als je al zo lang zit.
Goeie tip. Ik zal af en toe ff zappen.

Zit trouwens (op de laptop) de wedstrijd van junior te kijken. Valt niet mee om dat te volgen zoals het in beeld gebracht wordt.
 
Half fucking vijf? Moet ik nou ook nog mijn ouders op tijd zien te lozen voor dat kutvoetbal van ons...nah.
 
Geen idee wat ik hier bij moet voelen. Nog steeds genoeg afwezigen. Vitesse komt aanzetten met een redelijk fit elftal. Zou nog wel eens erg lastig kunnen worden, want zonder publiek is het niet echt een thuiswedstrijd meer. Moeizame 2-1, om het positief te houden (maar puntenverlies is mijns inziens minimaal 40%)
 
Ook geen Max trouwens, want die heeft corona/is er positief voor getest. Zou dus zomaar kunnen dat Boscagli op linksback moet.
 
Benieuwd naar de opstelling en of we jong psv spelers erbij krijgen. Mag het hopen.

Vreselijk al die geblesseerden; maakt het stuk minder leuk allemaal.

Bijzonder ook dat we niks horen over een onderzoek naar oorzaken terwijl we al 2 jaar een blessure golf hebben. Benieuwd wie er vandaag weer last minute afwezig is.
 
Benieuwd naar de opstelling en of we jong psv spelers erbij krijgen. Mag het hopen.

Vreselijk al die geblesseerden; maakt het stuk minder leuk allemaal.

Bijzonder ook dat we niks horen over een onderzoek naar oorzaken terwijl we al 2 jaar een blessure golf hebben. Benieuwd wie er vandaag weer last minute afwezig is.
Weer geen talenten op de bank. En starten met Bruma. Brrrrr
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan