PSV - Vitesse | Zaterdag 20 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zat op 29 april op m'n kamertje met Langs de Lijn. Ik woonde nog thuis. Net zo mooi.
In het stadion met een radio'tje waardoor je live de wedstrijd keek en ook nog meemaakte wat in de andere stadions gebeurde is nog veel mooier.
In het geheugen gegrift.
 
Veel seizoenskaarthouders hadden voor deze wedstrijd hun kaart afgegeven aan iemand anders. Na de 1-1 in de voorlaatste wedstrijd tegen FC Utrecht was alle hoop op het kampioenschap opgegeven. Velen hebben er erg veel spijt van gehad.
Wedstrijd waar Theo Janssen per ongeluk scoorde door een blunder van Gomes. Daarna wisselt Aad de Mos de keeper in de rust die erveel uithaalde, bijzonder verdacht ploegje uit Arnhem toentertijd
 
Ik was ook daar ergens maar zo dronken als een lor... kon m'n eigen plek niet meer vinden na de rust 😅
Dat had ik bij de afscheidswedstrijd van Bommel. (Of was het die van Cocu?:unsure:) Toen zijn Dikke Duitser en ik van 'ellende' maar naar huis gegaan. Geen idee meer wat voor of achter was.:party:
 
Dat had ik bij de afscheidswedstrijd van Bommel. (Of was het die van Cocu?:unsure:) Toen zijn Dikke Duitser en ik van 'ellende' maar naar huis gegaan. Geen idee meer wat voor of achter was.:party:
Cocu miste trouwens een pingel in zijn afscheidspot 🤣
 
Max heeft Corona en kan niet spelen morgen.

Philipp Max ontbreekt zaterdag tegen Vitesse vanwege een coronabesmetting. Of hij de Europa League-clash met Sturm Graz haalt, is nog onduidelijk. Daarnaast moet PSV het dit weekend ook doen zonder Cody Gakpo, Noni Madueke en Jordan Teze.
Eran Zahavi heeft een knieblessure en is 3 maanden uitgeschakeld.

We houden geen spelers meer over. :cautious:
 
Max heeft Corona en kan niet spelen morgen.

Philipp Max ontbreekt zaterdag tegen Vitesse vanwege een coronabesmetting. Of hij de Europa League-clash met Sturm Graz haalt, is nog onduidelijk. Daarnaast moet PSV het dit weekend ook doen zonder Cody Gakpo, Noni Madueke en Jordan Teze.
Eran Zahavi heeft een knieblessure en is 3 maanden uitgeschakeld.

We houden geen spelers meer over. :cautious:
Dus wss Mauro op een backpositie. Net als vorig jaar tegen Vitesse (toch?)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan