PSV - Vitesse | Zaterdag 20 november | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
bF44Oq0.jpg


34542_fullimage_philipsstadion980x653_620x413.jpg

Eerdere duels​

PSV - Vitesse3 - 1
Eredivisie, 21 februari 2021
PSV - Vitesse5 - 0
Eredivisie, 14 september 2019
PSV - Vitesse1 - 0
Eredivisie, 03 november 2018
PSV - Vitesse2 - 1
Eredivisie, 23 december 2017
PSV - Vitesse1 - 0
Eredivisie, 18 maart 2017
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Gewoon spelen zolang het kan en mag, van uitstel komt afstel. En afstel is nog vele malen pijnlijker, financieel en sportief.
 
Over drie weken zijn er echt nog geen supporters welkom hoor, daar geloof ik niks van. Dus nu uitstellen betekent gewoon minimaal tot aan de winterstop geen competitievoetbal meer.

Lijkt me niet wenselijk.
 
Ja, maar ik denk dat de cijfers eerst flink moeten dalen voor ze de boel weer open gooien. Geloof niet dat dat over drie weken al zo ver is.
Je hebt waarschijnlijk gelijk, vrees dat we misschien wel t/m de jaarwisseling dit hebben.
 
Ja, maar ik denk dat de cijfers eerst flink moeten dalen voor ze de boel weer open gooien. Geloof niet dat dat over drie weken al zo ver is.
Over drie weken zijn de eerste gevolgen van de nieuwe maatregelen zichtbaar. Dan wil je nog dat er een trend zich laat zien. Dus reken er maar 4 weken bij.
 
Uitstel alleen omdat er geen publiek bij mag zijn? wauw... snap dat de clubs wat geld mislopen maar om dan alles te gaan schuiven ( naar god mag weten wanneer wel met publiek ) is gewoon te dom voor woorden.
 
Uitstel alleen omdat er geen publiek bij mag zijn? wauw... snap dat de clubs wat geld mislopen maar om dan alles te gaan schuiven ( naar god mag weten wanneer wel met publiek ) is gewoon te dom voor woorden.
Heb je de winst en verlies rekening gezien?? alle clubs dik in het rood wij zelfs 23 miljoen in de min, verplaatsten lijkt me prima oplossing om het verlies te beperken. Tijdens Kerst en op nieuwjaar lijkt me geweldig om te spelen.
 
Heb je de winst en verlies rekening gezien?? alle clubs dik in het rood wij zelfs 23 miljoen in de min, verplaatsten lijkt me prima oplossing om het verlies te beperken. Tijdens Kerst en op nieuwjaar lijkt me geweldig om te spelen.

3 wedstrijden, misschien 3 ton wat ze mislopen, we praten niet over CL geld hier
 
3 wedstrijden, misschien 3 ton wat ze mislopen, we praten niet over CL geld hier
Als drie ton de moeite al niet meer is, dan wil ik graag voorstellen om dat als jaaralaris voor de forumleiding in te stellen.
Prima vergoeding. Een verwaarloosbaar schijntje voor PSV en voor mij een zorgenloos bestaan. Win-win.
 
3 ton? Zelfs FC Twente loopt al 9 ton mis bij de wedstrijd tegen Feyenoord.

Jij denkt dat die 28000 man 1 bier per wedstrijd drinkt en die losse kaarten en skyboxen gratis worden weggegeven?

Skyboxen zijn al vooraf betaald neem ik aan, huur je per seizoen niet per match? Stadion mag maar deels vol zijn dus dat is dan ook geen jackpot, alle overige aankopen ok, maar we hebben het toch niet over extreme bedragen die je redden of echt schaden lijkt mij.
 
Skyboxen zijn al vooraf betaald neem ik aan, huur je per seizoen niet per match? Stadion mag maar deels vol zijn dus dat is dan ook geen jackpot, alle overige aankopen ok, maar we hebben het toch niet over extreme bedragen die je redden of echt schaden lijkt mij.

Die grote wel, die kleinere kun je zover ik weet per wedstrijd huren. Daarnaast zijn er ook business partners die vanuit hun bedrijf een aantal tickets kunnen kopen voor een wedstrijd. Dan heb je vervolgens nog de drank, die in en rondom het stadion verkocht wordt. Ik geef al gemiddeld 25 euro uit. En ik denk dat er mensen zijn die nog wel meer uitgeven. Dan komt daarbij de losse kaartverkoop nog en het feit dat we 3 belangrijke potjes hadden die meer bezoekers trekken dan tegen Sparta of PEC. Dus ja, dat is geen zakcentje wat je misloopt.
 
Maaaaar 2g gaat toch in over 3 weken, dan kunnen mensen gewoon naar binnen lijkt mij, dus dan kan je wel definitief praten over 3 weken uitstel alleen 🤔
 
Het WK is in de winter dus dat maakt niet uit. Kan prima midweeks in april en mei een ronde spelen. Is het ook wat lekkerder weer.
Indien alle voetbalbonden nu eens " ballen " toonde en het WK aan hun neus lieten voorbijgaan ten tijde van deze pandemie ( of zijn er persoonlijke belangen die primeren......
 
Indien alle voetbalbonden nu eens " ballen " toonde en het WK aan hun neus lieten voorbijgaan ten tijde van deze pandemie ( of zijn er persoonlijke belangen die primeren......
De ballen liggen veilig in het ballenhok. Maak je geen illusies.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan