Zit er nu standaard op het shirt het toto logo op de mouw? Vorig jaar kon je het shirt nog bestellen zonder, nu lijk je die mogelijkheid niet te hebben via de fanstore.
 
Een zwart effen shirt met rode accenten was prima geweest. Het liefste zie ik eenzelfde shirt als het thuisshirt maar dan de rode strepen in het blauw.
Ik zou het wel mooi vinden als ze wat aan het thuistenue zouden doen. Persoonlijk vind ik het niet onderscheidend genoeg en bijkans bij elkaar geraapt. Dat hebben die 25 leden in 1911 maar matigjes gekozen.
‘Geelzwart? Groenwit? Nee. Het shirt roodwit gestreept en….doe er maar wat onder, maakt verder niet uit. zwart doen, want dan hebben de geelzwarte stemmers ook wat. Maar omdat we toch niet unaniem zijn, beslissen we daarom al niet eens meer over de sokken.’

Echt de veel te democratische JBF-methode hebben ze destijds gebruikt.

Roodwit gestreept, rode broek, rode sokken.
Bam, klap erop.

En die doelen tegenwoordig. Dat net moet slapper hangen, zodat de bal er niet met dezelfde vaart weer uitdondert.
 
Laatst bewerkt:
Of als club genoegen nemen met minder geld van een kledingsponsors die dit soort dingen dus minder doet zoals een Hummel. Of dus voor een Nike, puma of adidas die het dus zo doen voor meer geld.

Aan jou de keuze
Huh, wij krijgen toch de wedstrijdshirts en t design vanuit Puma voor de selectie plus een offerte met de stuksprijs voor de fanartikelen? De verkoop en marketing ligt bij de club? We krijgen geen groot geldbedrag van Puma, en volgens mij mag Puma ook niet zelf PSV shirts op de eigen sites verkopen? Licentie voor verkoop is club (PSV) only? Volgens mij de keuze om ze op deze gestaffelde manier te presenteren dus ook?
 
Of als club genoegen nemen met minder geld van een kledingsponsors die dit soort dingen dus minder doet zoals een Hummel. Of dus voor een Nike, puma of adidas die het dus zo doen voor meer geld.

Aan jou de keuze
Ik snap dat je als PSV geld wilt verdienen en ook nog dat je een hype wilt creëren. Maar als het zo uitgemolken wordt gaat het mij persoonlijk tegenstaan. Daarom reageerde ik zo. Ik zal wel niet tot de doelgroep behoren.
 
Gaf toch aan dat ik je standpunt begrijp. Maar het is of veel geld en hype of weinig geld een je hoort er niets over. Lijkt me vrij simpel de keuze als club. Zeker als je weet hoe het werkt. Want zelfs in Japan, Brazilie en Mexico is het nu bekent dat er nieuwe shirts zijn. Wat ook effect heeft op andere vlakken.
Volgens mij stond ik al op jouw negeer maar je bent de eerste in mijn forum historie die er op gaat. Wat een kut manier van posten heb jij zeg. Dat mensen er nog op antwoorden doet me zeer verbazen.
 
Volgens mij stond ik al op jouw negeer maar je bent de eerste in mijn forum historie die er op gaat. Wat een kut manier van posten heb jij zeg. Dat mensen er nog op antwoorden doet me zeer verbazen.

Oud nieuws, ik ben een botte koppige lul met posten soms, maar hij spant de kroon, ook in alle aanvallen op mij altijd :lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan