Een shirt met slechts 2 rode strepen dus, en waarschijnlijk dikke rode vlakken aan de zijkant. De dunne rode lijntjes naast de middelste strepen geeft het een hoog pyama gehalte. Als dit hem wordt, dan: :puke:

We klagen elke keer toch? De vorige keer waren het te veel strepen (Sparta-shirt!), een andere keer is het kraagje weer kudt. Het is bij ons ook gewoon nooit goed... :D
Laten we eerst het definitieve ontwerp maar eens afwachten. ;)
 
Een shirt met slechts 2 rode strepen dus, en waarschijnlijk dikke rode vlakken aan de zijkant. De dunne rode lijntjes naast de middelste strepen geeft het een hoog pyama gehalte. Als dit hem wordt, dan: :puke:

Een mislukt ajaksshirt dus. Waren we misschien toch beter af met een standaard Nike-shirt.
 
We klagen elke keer toch? De vorige keer waren het te veel strepen (Sparta-shirt!), een andere keer is het kraagje weer kudt. Het is bij ons ook gewoon nooit goed... :D
Laten we eerst het definitieve ontwerp maar eens afwachten. ;)

Niks afwachten! Dadelijk ziet het er wel fatsoenlijk uit, en hebben we een kans gemist om te zeuren en te klagen. Want dat doen we toch het liefste.
 
En een lelijke trainer, en een lelijke spits, en ga nog maar even door !!

Naja, Cocu heeft wel een schattig wipneusje, maar toch zie ik hem liever niet gelinkt aan PSV ;d

Steeds maar het zelfde, durf eens een keer gek te doen 928c8c38-2eaf-4756-aa8b-abb46277be3d.jpg
 
Laatst bewerkt:
We klagen elke keer toch? De vorige keer waren het te veel strepen (Sparta-shirt!), een andere keer is het kraagje weer kudt. Het is bij ons ook gewoon nooit goed... :D
Laten we eerst het definitieve ontwerp maar eens afwachten. ;)

Nou ja 'klagen'... ik geef alleen op basis van de getoonde stukjes een (voorlopige) mening. Een shirt lelijk of mooi vinden, dat valt toch niet onder klagen? Dat is voor mij net zoiets als een Mondriaan lelijk of mooi vinden. Zo bedoel ik het iig. Overigens gaat het sowieso niet gebeuren zolang ze de huidige sponsor aan blijven houden dat ik het shirt echt mooi ga vinden. Daarvoor heeft de hoofdsponsor voor mij een te goedkope/budget uitstraling.
 
op basis van wat wazige foto waarin je niks ziet een shirt lelijk nemen is wat optimistisch, of pessimistisch in dit geval. We zullen zien morgen!
 
Al word het mooiste model ever, de lelijke gay sponsor verneukt het per direct meteen.
Het enige wat zeker is is dat de sponsor het zelfde is, dus kan je vooraf al het shirt probleemloos afbranden :)

( en ja, ik was ook iemand die zei alles voor geld en alles went wel, maar nee dus achteraf )
 
Nou, de volgende teaser is er:
DCLr9pqXUAAIx3F.jpg


Vinden jullie het ook vet spannend???
 
:unsure:Er is toch niets spannend aan. :re: Het lijkt erop dat ze gaan spelen als een klein kind of als een politieman op leeftijd. :shifty: ;)
 
En meer:

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/pbs.twimg.com\/media\/DCL7wd-XYAA1ewG.jpg"}[/IMG2]

De strepen op de zijkant zien er een beetje uit alsof ze niet helemaal lekker uitkwamen qua hoeveelheid stof.
Wat vinden jullie?
 
Ik ben in ieder geval al wel blij dat het qua strepen niet zo wordt als die lijn eronder, waar het eerst wel op leek. Shirt wordt om 1 uur gepresenteerd las ik? Tot die tijd ga ik nog maar niet teveel oordelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan