PSV - Sturm Graz | Dinsdag 8 augustus | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sturm Graz heeft net met 3-0 gewonnen van LASK Linz. Ik heb de eerste helft gekeken, daarna had ik andere plannen. Ik vond ze best aardig maar je merkt toch aan kleine dingen als aannames dat ze technisch iets minder zijn dan bij ons. Bij een klein beetje druk van LASK gaven ze toch vrij gemakkelijk de bal weg op het middenveld. Ik denk dat wij winnen door gewoonweg een kwalitatief beter middenveld. Ik vond Horvat (ik denk hun nummer 10, had de opstelling gemist) de gevaarlijkste man. Hij scoorde een schitterende afstandsgoal dus we zijn gswaarschuwd. En ik vond hun linksback heel slecht onder druk. Ik zet in op een 3-1 overwinning, 2x Baka en 1x De Jong met de goals aan onze kant.:PSV:
 
Die speelde slechts 1 deel van de laatste van de 4 wedstrijden mee, de enige wedstrijd die verloren ging was dat toch?
Der Jaufe Ongezouten
De tweede helft tegen Rangers thuis kwam Xavi als vervanger van captain Luuk die geblesseerd raakte. En toen was hij nog geen twee maanden hier. De uitwedstrijd heeft hij geen minuut gespeeld. Branthwaite was ook een invaller in de uitwedstrijd, thuis niet gespeeld.

Sinds toen zijn we Gakpo en Guti kwijt geraakt (t.o.v. van voorronde en playoffs), en zijn Lang, Sambo en Pepi hier gekomen. Verder zijn we redelijk ongewijzigd, al lijken Veerman en Bakayoko een level up te hebben gedaan. Nu afwachten wat er gebeurt met Sangare, en verdere aankopen.

Al met al denk ik dat we qua power redelijk op hetzelfde niveau zitten. We ogen wel fitter en iets georganiseerder in mijn opinie.

OT, Sturm Graz: dit team hebben we vorige keren toch redelijk comfortabel verslagen. Thuis een beetje karig en uit zonder al teveel moeite gek genoeg.

Edit: Madueke zat beide wedstrijden niet in de selectie.
 
Laatst bewerkt:
Der Jaufe Ongezouten
De tweede helft tegen Rangers thuis kwam Xavi als vervanger van captain Luuk die geblesseerd raakte. En toen was hij nog geen twee maanden hier. De uitwedstrijd heeft hij geen minuut gespeeld. Branthwaite was ook een invaller in de uitwedstrijd, thuis niet gespeeld.

Sinds toen zijn we Gakpo en Guti kwijt geraakt (t.o.v. van voorronde en playoffs), en zijn Lang, Sambo en Pepi hier gekomen. Verder zijn we redelijk ongewijzigd, al lijken Veerman en Bakayoko een level up te hebben gedaan. Nu afwachten wat er gebeurt met Sangare, en verdere aankopen.

Al met al denk ik dat we qua power redelijk op hetzelfde niveau zitten. We ogen wel fitter en iets georganiseerder in mijn opinie.

OT, Sturm Graz: dit team hebben we vorige keren toch redelijk comfortabel verslagen. Thuis een beetje karig en uit zonder al teveel moeite gek genoeg.
Gakpo was die wedstrijden ook erg onzichtbaar. Hopelijk doet Lang het beter.
 
Der Jaufe Ongezouten
De tweede helft tegen Rangers thuis kwam Xavi als vervanger van captain Luuk die geblesseerd raakte. En toen was hij nog geen twee maanden hier. De uitwedstrijd heeft hij geen minuut gespeeld. Branthwaite was ook een invaller in de uitwedstrijd, thuis niet gespeeld.

Sinds toen zijn we Gakpo en Guti kwijt geraakt (t.o.v. van voorronde en playoffs), en zijn Lang, Sambo en Pepi hier gekomen. Verder zijn we redelijk ongewijzigd, al lijken Veerman en Bakayoko een level up te hebben gedaan. Nu afwachten wat er gebeurt met Sangare, en verdere aankopen.

Al met al denk ik dat we qua power redelijk op hetzelfde niveau zitten. We ogen wel fitter en iets georganiseerder in mijn opinie.

OT, Sturm Graz: dit team hebben we vorige keren toch redelijk comfortabel verslagen. Thuis een beetje karig en uit zonder al teveel moeite gek genoeg.
Niet te vergeten dat Gakpo echt 2 draken van een wedstrijden speelde.
 
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar het besef dat dit morgen al is daalt nog niet echt, maar dat heb ik ook met de Eredivisie die komend weekend al weer start. Voorbereiding is voorbij gevlogen.

Hopen op een probleemloze 3 doelpunten voorsprong.
 
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar het besef dat dit morgen al is daalt nog niet echt, maar dat heb ik ook met de Eredivisie die komend weekend al weer start. Voorbereiding is voorbij gevlogen.

Hopen op een probleemloze 3 doelpunten voorsprong.
Gevoelsmatig hebben we ook weinig wedstrijden gespeeld deze voorbereiding, maar dat kan ook aam de vroege start van de CL voorronde liggen
 
Der Jaufe Ongezouten


OT, Sturm Graz: dit team hebben we vorige keren toch redelijk comfortabel verslagen. Thuis een beetje karig en uit zonder al teveel moeite gek genoeg.

Thuis weet ik nog dat we met een heel gemankeerd elftal speelden door vele volgens mij Corona gevallen. Die wedstrijd wonnen we met het grootste gemak. Uit hadden we het heel lang makkelijk en pas in de tweede helft wankelde we heel erg. Toen uiteindelijk we op de counter de 1-3 en uiteindelijk 1-4 maakte.
 
Weet niet hoe het bij jullie zit, maar het besef dat dit morgen al is daalt nog niet echt, maar dat heb ik ook met de Eredivisie die komend weekend al weer start. Voorbereiding is voorbij gevlogen.
Heb hetzelfde. Ik zit er ook totaal nog niet 'in' zeg maar. Dat zal vanaf morgen avond wel anders zijn denk ik
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan