PSV - Sturm Graz | Dinsdag 8 augustus | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het enige vreemde is dat het tot nu toe wel echt alleen aanvallend ingestelde spelers zijn. Geen idee of dat puur toeval, de scouting of de manier van opleiden is, maar het valt toch wel echt op.
Goed punt. Het is typisch Nederlands om bij verdedigers de nadruk te willen leggen op het voetballende aspect. Vaak zie je dat aanvallend ingestelde jeugdspelers steeds een linie worden teruggeplaatst naar mate ze ouder worden met als resultaat dat bijvoorbeeld de buitenspelers in de jeugd ineens als back worden opgesteld naar mate ze ouder worden. Bij PSV zie je dit verschijnsel duidelijk. Brenet was hier een mooi voorbeeld van maar ook Mauro, Zinchenko, Paal, Kwaaitaal. Hierdoor ontbreekt bij deze spelers vaak de echte verdedigende basis, de over mijn lijk mentaliteit en de spelers die dit wel hebben verdwijnen langzaam naar de achtergrond.
 
Newsflash, leuk dat jij Bosz niet serieus neemt Valentijn, maar is er überhaupt nog iemand die jou nog serieus neemt


Mijn hemel, die kneus heeft de chronologie van de wedstrijd al niet meer op het netvlies, meneer van het krantje.
Ik had z’n interview gezien vanochtend, maar volgens mij was de strekking meer dat Bosz had gezegd dat het nog niet gespeeld was. Dat vond Driessen onzin, en dat is natuurlijk ook gewoon zo.
 
Ik had z’n interview gezien vanochtend, maar volgens mij was de strekking meer dat Bosz had gezegd dat het nog niet gespeeld was. Dat vond Driessen onzin, en dat is natuurlijk ook gewoon zo.
Vlugge rode kaart en een pingel tegen volgende week en het is allemaal niet zo zeker. 9 vd 10 keer hoor je m gewoon te pakken, dat wel. Blij dat Bosz euforie tempert.
 
Ik had z’n interview gezien vanochtend, maar volgens mij was de strekking meer dat Bosz had gezegd dat het nog niet gespeeld was. Dat vond Driessen onzin, en dat is natuurlijk ook gewoon zo.
Alleen maar goed van Bosz. Focus bewaren. Je zou maar super slap beginnen daar volgende week en Graz schiet de eerste twee schoten op doel raak. Dan gaat het ineens stormen. Kleine kans? Ja, maar het kan. Niks aan het toeval overlaten, daarvoor zijn de belangen te groot. Focus bewaren en het klusje klaren volgende week.
 
Alleen maar goed van Bosz. Focus bewaren. Je zou maar super slap beginnen daar volgende week en Graz schiet de eerste twee schoten op doel raak. Dan gaat het ineens stormen. Kleine kans? Ja, maar het kan. Niks aan het toeval overlaten, daarvoor zijn de belangen te groot. Focus bewaren en het klusje klaren volgende week.
We gaan daar ook nog wel scoren. Gewoon hetzelfde spel spelen en hopelijk kun je rond minuut 60 met een 3-1 voorsprong daar spelers eerder wisselen.
 
Heerlijk genoten van dit duel.
Al had het wel een ruimere marge moeten zijn gezien diverse niet te missen kansen.

Ik ben "om" wat betreft Peter Bosz.
Zijn aanstelling blijkt nu al gunstig en zorgt voor nieuw elan.

Waken voor onderschatting dinsdag blijft wel noodzakelijk.
De huid van de beer niet verkopen etcetera......
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan