Buitenspelgoal
3 wasberen in een regenjas
Ja, dan gaan de zenuwen wel weer gieren.Heb hetzelfde. Ik zit er ook totaal nog niet 'in' zeg maar. Dat zal vanaf morgen avond wel anders zijn denk ik
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ja, dan gaan de zenuwen wel weer gieren.Heb hetzelfde. Ik zit er ook totaal nog niet 'in' zeg maar. Dat zal vanaf morgen avond wel anders zijn denk ik
Hopelijk wel. Voor de jc schaal had ik dat totaal niet..Ja, dan gaan de zenuwen wel weer gieren.
Klopt. Maar onderschat de vCL choke potentie van PSV ook niet.Sturm Graz stelt echt geen reet voor joh.
Jullie hebben Peter Prijzenpakker Bosz, komt helemaal goed.Klopt. Maar onderschat de vCL choke potentie van PSV ook niet.
De vraag is niet of Sturm Graz iets voorstelt. De vraag is of PSV wat voorstelt.
Ik vrees alleen voor de voorrondes… half negen is een veel mooiere tijd, vind ik.Is 20.30 een nieuw tijdstip voor europese wedstrijden of alleen voor de voorrondes?
Ik hoop opIk hoop op:
Benitez
Sambo Teze Boscagli PvA
Babadii Sangare Veerman
Bakayoko Luuk Lang
Maar het zal wel hetzelfde zijn als de JCS.
Het zou me verbazen als Bosz nu ineens met Sambo zou starten inderdaad.Ik hoop op:
Benitez
Sambo Teze Boscagli PvA
Babadii Sangare Veerman
Bakayoko Luuk Lang
Daarvoor zijn we supporter tochMatchday jonguh! In mijn naiviteit heb ik er vertrouwen in.

Mij ook, maar Bosz is wel een trainer die kan verbazen. Hij zei zelf dat snelheid de key zou zijn tegen het inzakkende Sturm. Ik denk dat Teze de snelste verdediger is, dus dat je die dan in het centrum wil. Met Sambo aan de zijkant.Het zou me verbazen als Bosz nu ineens met Sambo zou starten inderdaad.
Pepi ipv Luuk en Saibari ipv Babadi en mijn handtekening staat er ook onder. Ik snap eerlijk gezegd niet op basis waarvan Babadi de enige speler in de geschiedenis boven Memphis, Gakpo en Afellay een directe basisplek verdiend heeft. Het is niet dat ie a la Bakkali en Mo vanaf het begin een spetterende indruk heeft gemaakt. Prima om die jongen naar PSV 1 te halen maar laat hem een basisplek verdienen.Ik hoop op:
Benitez
Sambo Teze Boscagli PvA
Babadii Sangare Veerman
Bakayoko Luuk Lang
Zo stond Saibari vorig jaar in de basis, zonder echt goeie reden. Die maakte ook geen spetterende indruk.Pepi ipv Luuk en Saibari ipv Babadi en mijn handtekening staat er ook onder. Ik snap eerlijk gezegd niet op basis waarvan Babadi de enige speler in de geschiedenis boven Memphis, Gakpo en Afellay een directe basisplek verdiend heeft. Het is niet dat ie a la Bakkali en Mo vanaf het begin een spetterende indruk heeft gemaakt. Prima om die jongen naar PSV 1 te halen maar laat hem een basisplek verdienen.