PSV - Sturm Graz | Dinsdag 8 augustus | Eindstand 4-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik hoop op:

Benitez
Sambo Teze Boscagli PvA
Babadii Sangare Veerman
Bakayoko Luuk Lang

Maar het zal wel hetzelfde zijn als de JCS.

F2_eGQJXUAAeJP7

Winnen en met veel goals verschil. :PSV: Dat het maar direct beslist is.

Het zou me verbazen als Bosz nu ineens met Sambo zou starten inderdaad.
Mij ook, maar Bosz is wel een trainer die kan verbazen. Hij zei zelf dat snelheid de key zou zijn tegen het inzakkende Sturm. Ik denk dat Teze de snelste verdediger is, dus dat je die dan in het centrum wil. Met Sambo aan de zijkant.

Ik hoop op:

Benitez
Sambo Teze Boscagli PvA
Babadii Sangare Veerman
Bakayoko Luuk Lang

Maar het zal wel hetzelfde zijn als de JCS.
Pepi ipv Luuk en Saibari ipv Babadi en mijn handtekening staat er ook onder. Ik snap eerlijk gezegd niet op basis waarvan Babadi de enige speler in de geschiedenis boven Memphis, Gakpo en Afellay een directe basisplek verdiend heeft. Het is niet dat ie a la Bakkali en Mo vanaf het begin een spetterende indruk heeft gemaakt. Prima om die jongen naar PSV 1 te halen maar laat hem een basisplek verdienen.

Pepi ipv Luuk en Saibari ipv Babadi en mijn handtekening staat er ook onder. Ik snap eerlijk gezegd niet op basis waarvan Babadi de enige speler in de geschiedenis boven Memphis, Gakpo en Afellay een directe basisplek verdiend heeft. Het is niet dat ie a la Bakkali en Mo vanaf het begin een spetterende indruk heeft gemaakt. Prima om die jongen naar PSV 1 te halen maar laat hem een basisplek verdienen.
Zo stond Saibari vorig jaar in de basis, zonder echt goeie reden. Die maakte ook geen spetterende indruk.

Nee, Babadi heeft het goed gedaan in de voorbereiding, en ook in de JCS. Die mag wmb blijven staan. En dan weer in 60 a 70e minuut wisselen is prima.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan