Okido!
International
Persoonlijk vond ik Dams door zijn jeugdigheid een paar keer flink in de fout gaan. Verder speelde hij sober en op zeker.
Gelukkig ziet hij het zelf ook meteen. Die komt er wel

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Persoonlijk vond ik Dams door zijn jeugdigheid een paar keer flink in de fout gaan. Verder speelde hij sober en op zeker.
Het gaat in het laatste kwart van de wedstrijd inderdaad minder over techniek dan over loopvermogen/inhoud. In dat opzicht is het raar dat Bosz niet eerder en beter gebruik maakt van zijn bank. Met lopers als Pepi en Driouech in het laatste kwart hadden we Sporting meer pijn gedaan.We hebben wel laten zien een hele goede ploeg te hebben. Ik heb genoten. Jammer van de gemiste kansen waardoor je jezelf in de voet schiet en de al oude voetbalwet nog altijd van kracht is. Zelf kansen missen.. dan krijg je hem onherroepelijk tegen. En zeker op dit niveau.
Persoonlijk vond ik Dams door zijn jeugdigheid een paar keer flink in de fout gaan. Verder speelde hij sober en op zeker. Je ziet dat druk zetten energie vreet. Jongens als Til, Tillman en Saibari konden het niet eer belopen. Het veld werd ontzettend groot waardoor de wat fittere Portugezen er vaker doorheen kwamen. Karsdorp komt echt nog fysiek en fitheid te kort om op dit niveau mee te kunnen. Stond een paar keer verkeerd en was vaak te laat terug. Over Ledezma heb ik al veel vaker aangegeven dat hij goed genoeg is voor de top Jupiler League of voor onderste 6 in de eredivisie. Prima ventje maar helaas niet het niveau wat wij nastreven. Bakayoko moet zijn vorm weer pakken. Dat begint bij scherpte, focus en de absolute drive om elke wedstrijd te verbeteren. Hoe hij die kans miste grenst aan nonchalance. De manier waarop hij de keeper omspeelt en de bal onverschillig inschiet is echt ongekend. Ik kan het verkeerd zien maar zo komt het in ieder geval bij mij over.
Al met al.. elke pot zo spelen zal ervoor zorgen dat we echt nog wel genoeg punten bij elkaar spelen om Europees verder te kunnen komen.
Wat mij betreft mag Bosz de schuld dan inderdaad ook bij zichzelf zoeken. Kansen missen gaat ook in je hoofd zitten. Na die tweede gemiste grote kans, nog voordat Baka voor leeg doel miste, had Bosz hem eraf moeten halen. Het ging door de gemiste kansen steeds meer forceren, dan heb je juist wat aan frisse inbreng die nog niet tegen zichzelf aan het voetballen zijn. Sowieso vind ik Pepi een minuut laten invallen in zo'n wedstrijd, terwijl hij al zo vaak heeft bewezen belangrijk te kunnen zijn, echt een dikke middelvinger naar Pepi toe. Een belediging zelfs. Of had hem op zijn minst gelijk gebracht na de gelijkmaker, zodat hij nog een minuut of 10 kon jagen op een doelpunt en de held kon worden. Pepi geeft altijd alles. Dat is echt een jongen met de Amerikaanse sportmentaliteit- altijd voor het hoogst haalbare gaan en het beste maken van wat je gegeven wordt.Het gaat in het laatste kwart van de wedstrijd inderdaad minder over techniek dan over loopvermogen/inhoud. In dat opzicht is het raar dat Bosz niet eerder en beter gebruik maakt van zijn bank. Met lopers als Pepi en Driouech in het laatste kwart hadden we Sporting meer pijn gedaan.
En Baka....die moet opletten geen one-trick-pony te worden, waarbij moet worden vermeld dat zijn one-trick momenteel niet eens werkt.
Nee, titel van de grafiek zegt hoe je een kleine voorsprong niet moet verdedigen. Dan verwacht ik een grafiek waar het gaat over verdedigen. En niet over het benutten van de eigen kansen. Dat is immers aanvallen.De grafiek geeft aan dat je heel veel kansen creëert, die moet je gewoon benutten.
Ja, dat is logisch, maar was niet mijn vraag.Klaar als een klontje.
Clear as a cubicle.
Als je kort voor tijd voor staat moet je geen grote kansen meer weg geven. We gaven de grootste kans van de wedstrijd 5 minuten voor tijd weg!
Kleine kansen kun je niet voorkomen, grote kansen is een kwestie van organisatie.
De jacht op een tweede was m.i. gerechtvaardigd, omdat we in staat bleken met regelmaat kansen te creëren, maar er is altijd een kantelmoment naarmate je dichter bij het einde komt. Voor Bosz lijkt dat extreem laat te liggen of .... hij weet de omslag niet goed aan te geven naar de mensen binnen het veld. En dan hinkt je team op 2 gedachten, krijg je een groot veld en daarmee kans op grote kansen tegen.
Ugh.
Zeker. Nu moest Ledezma invallen. En in het slot had hij zeker wel wat goede kans passes kunnen geven.Btw, iemand Veerman gemist gister?
Interessant, maar klinkt ook weer oneerlijk.Had leuker geweest had het het zwitsers systeem geweest.
Dat je gelinkt word met een team dat dezelfde resultaten heeft als jou.
Dus nu zou psv volgende speeldag tegen een team spelen at ook 1 verloren heeft en 1 gelijk gespeeld heeft.
je krijgt dus elke ronde een team naargelang je niveau.
Zwitsers systeem - Wikipedia
nl.wikipedia.org
JaBtw, iemand Veerman gemist gister?
Maar had ie ook actief meeverdedigd?Zeker. Nu moest Ledezma invallen. En in het slot had hij zeker wel wat goede kans passes kunnen geven.
Wie weet hadden we toen al met 1-3 achter gestaan. We never know.Maar had ie ook actief meeverdedigd?
Dat doet hij altijd, als hij niet staat te rouwen. De man maakt de meeste kilometers van de PSV spelers.Maar had ie ook actief meeverdedigd?
Obispo? Dan had je zelfs nog verloren.Dat doet hij altijd, als hij niet staat te rouwen. De man maakt de meeste kilometers van de PSV spelers.
Even wat anders. Waarom werd gisteren Obispo niet gebracht. Boscagli op het middenveld. Wat met nadruk op de verdediging voor het laatste kwartier.
Nee, titel van de grafiek zegt hoe je een kleine voorsprong niet moet verdedigen. Dan verwacht ik een grafiek waar het gaat over verdedigen. En niet over het benutten van de eigen kansen. Dat is immers aanvallen.
Ja, dat is logisch, maar was niet mijn vraag.
Zeker. Nu moest Ledezma invallen. En in het slot had hij zeker wel wat goede kans passes kunnen geven.
Interessant, maar klinkt ook weer oneerlijk.
Nou ja zeg.Wat mij betreft mag Bosz de schuld dan inderdaad ook bij zichzelf zoeken. Kansen missen gaat ook in je hoofd zitten. Na die tweede gemiste grote kans, nog voordat Baka voor leeg doel miste, had Bosz hem eraf moeten halen. Het ging door de gemiste kansen steeds meer forceren, dan heb je juist wat aan frisse inbreng die nog niet tegen zichzelf aan het voetballen zijn. Sowieso vind ik Pepi een minuut laten invallen in zo'n wedstrijd, terwijl hij al zo vaak heeft bewezen belangrijk te kunnen zijn, echt een dikke middelvinger naar Pepi toe. Een belediging zelfs. Of had hem op zijn minst gelijk gebracht na de gelijkmaker, zodat hij nog een minuut of 10 kon jagen op een doelpunt en de held kon worden. Pepi geeft altijd alles. Dat is echt een jongen met de Amerikaanse sportmentaliteit- altijd voor het hoogst haalbare gaan en het beste maken van wat je gegeven wordt.
Jammer ook. Dan geef je hem een basisplaats afgelopen weekend, waardoor hij vertrouwen kan tanken. Geef je hem vervolgens de dikke vinger door hem nauwelijks deel te laten nemen aan een prestigieuze CL pot tegen een tegenstander waar PSV echt wel van kan en had moeten winnen. Als Pepi op een gegeven moment aangeeft er klaar mee te zijn en weg te willen, zou ik het snappen.
achteraf praten is natuurlijk heel gemakkelijk zeker als de uitslag niet meezit.......Wat mij betreft mag Bosz de schuld dan inderdaad ook bij zichzelf zoeken. Kansen missen gaat ook in je hoofd zitten. Na die tweede gemiste grote kans, nog voordat Baka voor leeg doel miste, had Bosz hem eraf moeten halen. Het ging door de gemiste kansen steeds meer forceren, dan heb je juist wat aan frisse inbreng die nog niet tegen zichzelf aan het voetballen zijn. Sowieso vind ik Pepi een minuut laten invallen in zo'n wedstrijd, terwijl hij al zo vaak heeft bewezen belangrijk te kunnen zijn, echt een dikke middelvinger naar Pepi toe. Een belediging zelfs. Of had hem op zijn minst gelijk gebracht na de gelijkmaker, zodat hij nog een minuut of 10 kon jagen op een doelpunt en de held kon worden. Pepi geeft altijd alles. Dat is echt een jongen met de Amerikaanse sportmentaliteit- altijd voor het hoogst haalbare gaan en het beste maken van wat je gegeven wordt.
Jammer ook. Dan geef je hem een basisplaats afgelopen weekend, waardoor hij vertrouwen kan tanken. Geef je hem vervolgens de dikke vinger door hem nauwelijks deel te laten nemen aan een prestigieuze CL pot tegen een tegenstander waar PSV echt wel van kan en had moeten winnen. Als Pepi op een gegeven moment aangeeft er klaar mee te zijn en weg te willen, zou ik het snappen.
Nou ja zeg.
Ga je nu indirect onze clubicoon LdJ aanvallen?
Dat kan toch niet!
Nee nee, dat mag niet van de goegemeente van dit forum.
Maar je hebt natuurlijk gelijk.
Het wordt zelfs hoog tijd dat hij in CL-wedstrijden gaat starten.
CL:
De enige reden dat je met LdJ start tov Pepi is om onder de druk uit te komen door de lange bal van achteruit te spelen en hopen op goede kaatsen en afvallende ballen.
En verdedigende corners.
Ieder ander zogenaamd voordeel van LdJ op Pepi is zowel op tactisch als technisch gebied in het voordeel van Pepi te weerleggen.
Of met statistieken.
In de CL bedoel ik.
Gisteren bijvoorbeeld: 0 corners voor.
Ja, er ging hier en daar wat fout.Het gaat in het laatste kwart van de wedstrijd inderdaad minder over techniek dan over loopvermogen/inhoud. In dat opzicht is het raar dat Bosz niet eerder en beter gebruik maakt van zijn bank. Met lopers als Pepi en Driouech in het laatste kwart hadden we Sporting meer pijn gedaan.
En Baka....die moet opletten geen one-trick-pony te worden, waarbij moet worden vermeld dat zijn one-trick momenteel niet eens werkt.
Er gleden er wel een paar uit Dat krijg je na al die regen..Ach gut, de ster is door onze Flamingo uit de wedstrijd gespeeld en nu ligt het aan het veld.
LDJ was in mijn opinie een van de beste spelers van het veld afgelopen dinsdag (Schouten en Tilleman gelijkwaardig of net iets sterker). Creëerde een mega knappe kans voor zichzelf die hij had moeten afronden en moeten belonen. Maar verder speelde hij 90 min echt heel goed. Won flink veel duels, creëerde flink wat kansen en hielp verdedigend enorm mee.Nou ja zeg.
Ga je nu indirect onze clubicoon LdJ aanvallen?
Dat kan toch niet!
Nee nee, dat mag niet van de goegemeente van dit forum.
Maar je hebt natuurlijk gelijk.
Het wordt zelfs hoog tijd dat hij in CL-wedstrijden gaat starten.
CL:
De enige reden dat je met LdJ start tov Pepi is om onder de druk uit te komen door de lange bal van achteruit te spelen en hopen op goede kaatsen en afvallende ballen.
En verdedigende corners.
Ieder ander zogenaamd voordeel van LdJ op Pepi is zowel op tactisch als technisch gebied in het voordeel van Pepi te weerleggen.
Of met statistieken.
In de CL bedoel ik.
Gisteren bijvoorbeeld: 0 corners voor.
Er is een periode geweest dat elke wedstrijd er constant spelers uitgleden op de grasmat van PSV. Dit seizoen valt het volgens mij echt heel erg mee. Tegen Sporting gleden er ook weinig uit, behalve een paar van Sporting. Dan ligt het aan het schoeisel en niet aan de grasmat.Er gleden er wel een paar uit Dat krijg je na al die regen..
En ze hebben een dag eerder op dat veld getraind. Dus niet zeuren Sporting.Er is een periode geweest dat elke wedstrijd er constant spelers uitgleden op de grasmat van PSV. Dit seizoen valt het volgens mij echt heel erg mee. Tegen Sporting gleden er ook weinig uit, behalve een paar van Sporting. Dan ligt het aan het schoeisel en niet aan de grasmat.
Ja, maar dat glijden komt door de regen. Grasvelden worden altijd glibberig na een periode van regen.Er is een periode geweest dat elke wedstrijd er constant spelers uitgleden op de grasmat van PSV. Dit seizoen valt het volgens mij echt heel erg mee. Tegen Sporting gleden er ook weinig uit, behalve een paar van Sporting. Dan ligt het aan het schoeisel en niet aan de grasmat.