PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 3 december 2017 | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat Isimat zelfs geel krijgt tegen Sparta, pffff...
 
't is nog niet veel. Sparta ongeveer even gevaarlijk als PSV, terwijl je toch op iets anders hoopt na het zien van de opstelling en de posities van de respectieve clubs op de ranglijst.
 
't is nog niet veel. Sparta ongeveer even gevaarlijk als PSV, terwijl je toch op iets anders hoopt na het zien van de opstelling en de posities van de respectieve clubs op de ranglijst.

Hopelijk krijgen we net als tegen Willem II na een teleurstellende 1e helft ... een zeer swingende 2e helft.
 
Wat een bedroevend niveau... Thuis tegen de nummer 14 kun je niet eens 5 seconden de bal in de ploeg houden. En Sparta biedt gewoon zonder al te veel moeite goed tegenstand.
 
Ik vind dat de scheidsrechter Sparta wel al een aantal keer spaart met de gele kaarten.
 
Wat is dat toch altijd, zo weinig extra tijd na de eerste helft.
 
Hopelijk krijgen we net als tegen Willem II na een teleurstellende 1e helft ... een zeer swingende 2e helft.

kan me die wedstrijd al niet eens meer herinneren.

Wat een bedroevend niveau... Thuis tegen de nummer 14 kun je niet eens 5 seconden de bal in de ploeg houden. En Sparta biedt gewoon zonder al te veel moeite goed tegenstand.

Inderdaad. we hoeven niet op een vermoeid sparta te rekenen in de tweede helft, die houden dit gewoon vol en dus zal het nog 'spannend' blijven tot de laatste minuut. Verder een vrij slaapverwekkende wedstrijd.

 
Moeten we ondertussen gaan wanhopen over de huidige stand als eindstand van deze wedstrijd ? Op 2-3 kleine kansen, heeft PSV nog niet veel te vertellen gehad tegen Sparta, terwijl Sparta zelf ook 2 kansen gehad heeft.....als er binnen een kwartier na rust nog niet gescoord is door PSV, dan ga ik mij toch wel zorgen maken over mogelijke puntenverlies vandaag....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan