PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 3 december 2017 | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"http:\/\/i.imgur.com\/SmKAJMl.png"}[/IMG2]

Sparta schiet amper een bal op goal. Gemakkelijke overwinning voor PSV. :shifty:

Ja, hallo, anders flikkert de rest voor de kerst de handoek in de ring....

Aangezien het gros al bezig lijkt met de wedstrijd van 10 december vermoed ik n moeizame 2-0

Of nog moeizamer en het wordt 2-1, met in de 70'ste minuut de verrassende wissel Ramselaar voor Pereiro en met een paniekerend PSV dat de laatste 15 minuten van de wedstrijd de aanvallen van Sparta in eigen huis met man en macht probeert te weerstaan; ballen wild wegrossen, corner na corner te verwerken krijgen, geen bal meer naar een medespeler kunnen krijgen, niet meer van eigen helft afkomen, etc.

Of nog moeizamer en het wordt 2-1, met in de 70'ste minuut de verrassende wissel Ramselaar voor Pereiro en met een paniekerend PSV dat de laatste 15 minuten van de wedstrijd de aanvallen van Sparta in eigen huis met man en macht probeert te weerstaan; ballen wild wegrossen, corner na corner te verwerken krijgen, geen bal meer naar een medespeler kunnen krijgen, niet meer van eigen helft afkomen, etc.

Het zou zomaar in het rijtje van de afgelopen wedstrijden passen.

Dus een overwinning. :D ;)

Dat staat ook in de post waarop ik reageerde toch? ;)
Als je thuis van Sparta verliest (niet ondenkbaar, gezien het spel van de afgelopen jaren) dan is het wel tijd voor Cocu om te vertrekken. Dat was het trouwens 3 jaar geleden al.

Dat staat ook in de post waarop ik reageerde toch? ;)
Als je thuis van Sparta verliest (niet ondenkbaar, gezien het spel van de afgelopen jaren) dan is het wel tijd voor Cocu om te vertrekken. Dat was het trouwens 3 jaar geleden al.

De kans dat PSV thuis van Sparta verliest is wel heel klein. PSV heeft alle thuiswedstrijden gewonnen en Sparta heeft nog geen uitwedstrijd gewonnen.
De kans dat Cocu dit seizoen vertrekt is nihil.

De kans dat PSV thuis van Sparta verliest is wel heel klein. PSV heeft alle thuiswedstrijden gewonnen en Sparta heeft nog geen uitwedstrijd gewonnen.

Ja, het wordt weer een lang, saai seizoen...

En al zouden ze verliezen, je staat bovenaan, nog 5 punten los van de achtervolger. Normaal gesproken volgt dan geen ontslag...

Waar heeft PSV de meeste relatief goede voetballers van? Middenvelders.
Ik zeg: opstellen die gasten.
Minimaal 4 stuks.
-Geen spits, laten Bergwijn en Lozano alvast maar warm- en proefdraaien voor tegen Ajax.
-Pereiro aanvallende middenvelder, want die scoort gewoon tegen Ajax...en Sparta.
-Die andere drie middenvelders maken niet uit.
-Van Ginkel een stroomstootenkelbandje om laten doen voor het geval hij weer eens de verkeerde kant (richting verdediging) opdraait als hij wordt aangespeeld.

...vergeet ik bijna: Luckassen in de voorhoede kan wel.

[h=1]Schwaab verloor met PSV nooit in de eredivisie en kan Lerby zondag evenaren[/h] https://www.ed.nl/psv/schwaab-verlo...ivisie-en-kan-lerby-zondag-evenaren~a172e53f/

Schwaab, sinds juli 2016 bij PSV, verloor dus nog nooit een eredivisiewedstrijd waarin hij voor PSV in actie kwam. De Duitser staat na de winst van PSV op Excelsior van zondag op 33 duels achtereen zonder nederlaag.

Hilarisch hè. Eerst Brenet nu Schwaab... Alle voetbalstatistici in de wereld zijn in totale verwarring... Dit kán statistisch helemaal niet.

"Vertel mij een leugen, en ik onderbouw het met statistiek". Nu is het andersom: de statistiek snelt de leugen vooruit :chinrub:

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan