PSV - Sparta Rotterdam | Zondag 3 december 2017 | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ook al winnen we volgende week per ongeluk ben ik er nog steeds niet op gerust dat we dan kampioen worden.
 
We winnen hier wel, 3 punten binnen, maar het was absoluut niet overtuigend....met het vertoonde spel winnen we volgende week echt niet van Ajax....

Want die hebben het echt laten zien tegen Twente....

3 punten, en doelsaldo verbeterd ten opzichte van ajaks. :D De Jong scoort, en de rest snel vergeten.
 
De punten zijn binnen, de polonaise kan worden ingezet. Dat het weer niet om aan te gluren is, doet er niet toe. Defensief wisselen tegen de nummer 13, het hoort er allemaal bij. Genieten mensen! Hup PSV! (Ik wilde 'voorwaarts PSV' zeggen, maar dat zouden ze niet begrijpen.) Je zal een kaartje gekocht hebben voor deze treurnis.... :nocheer:


 
Als ze dat nou eens niet doen, dan zien ze nog dat het echt veel en veel beter moet.

Ja, dat dacht ik er al bij toen ik het typte. Maar ik bedoel dat wij het moeten vergeten.
De selectie moet eigenlijk de hele wedstrijd verplicht bekijken. De volle 90 minuten plus blessuretijd.
 
:dt: TIEN PUNTEN VOORSPRONG :dt:

Laat ze maar lullen. :finger:
​​​​

Ehm AZ staat gewoon nog op 8 punten....
Zo te horen heb ik weinig gemist t.g.v. het sintbezoek alhier, kijken wat er volgende week gebeurd... Is er al een topic voor dw wedstrijd volgende week?
 
De cijfers volgens AD (die van Der Muzikant laten ook maar op zich wachten ;)):

5a250216dfcf0-Knipsel.JPG
 
De cijfers volgens AD (die van Der Muzikant laten ook maar op zich wachten ;)):

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5a250216e09ca\/5a250216dfcf0-Knipsel.JPG"}[/IMG2]

Niets gezien op tv, niets gehoord op de radio.
LdJ matchwinnaar en Schwaab man of the match.
Het moet niet gekker worden.

Jammer dat Bergwijn zo matig was; geeft het heilge gelijk
van Cocu aan......helaas.
Dat blijft wel zoals het was en is.

Edit: Ik lees net dat Luckassen tijdens de invalbeurt, weliswaar buitenspel, scoorde. Zie je wel: Luckassen is een spits.
 
Laatst bewerkt:
Wellicht leuk voor je om te weten dat ik onwelvoegelijkvoornaamzetsel gegoogeld heb, geheel in het kader: ‘ik ben erin getrapt.’

:clap:

Vergeet ook niet het werkendbijvoeglijklidwoord en het zelfstandigpersoonsnamelijkvoorwerp. :cheer:
 
Gisteren naar PSV geweest, het was koud, dat maakte het bier extra koud. Voor de rest niets bijzonders gezien, einde.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan