Royhaarsteeg
Supporter
Welk album?Och, Eels op de achtergrond aan, laatste rapportje afronden. Weekend gloort aan de horizon.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Welk album?Och, Eels op de achtergrond aan, laatste rapportje afronden. Weekend gloort aan de horizon.
Tomorrow Morning stond aan.Welk album?
Nu wel al wat kouds erbij?Tomorrow Morning stond aan.
Goeie plaat. Ik ben al 3x rond vandaag met cutouts de nieuwe van the smileTomorrow Morning stond aan.
Al achter de kiezen, nu op de tribune in het zwembad. Verre van koud.Nu wel al wat kouds erbij?
we spelen al ruim 20 jaar 50 wedstrijden per seizoen. Ik kan me in de tijd van Alex, Gomes en Hiddink dit soort geneuzel niet herinneren.
Er waren wel blessures toen. Alex sowieso. Hiddink rouleerde ook. Gaf spelers rust na zware CL wedstrijden. Hij had het geluk dat bijvoorbeeld zn middenveld weinig problemen kende mbt blessures. Buiten dat is het spel van Bosz ook een stuk intensiever dan wat Hiddink speelde. Dat kan ook overbelasting veroorzakenwe spelen al ruim 20 jaar 50 wedstrijden per seizoen. Ik kan me in de tijd van Alex, Gomes en Hiddink dit soort geneuzel niet herinneren.
E maar tegen 50 km per uur , tegenstanders waren vaak " goed betaalde amateurs"...Oké oude man. 'Vroeger' speelde je geen 50 wedstrijden van zo per seizoen.
Jaren 50 ?Top sport toch? Veel van dit soort spelers bij PSV met kreten als nog niet fit genoeg,optrainen allemaal kwats in mijn ogen. Ontbreekt iets essentieel in de training en opbouw om gewoon een seizoen met je sterkste 11 kan spelen. Waar zijn de tijden van vroeger.
Zonder de overbodige kwalificatie over zijn leeftijd naar Sneeuwvlok 2 had ik hier een "like" kunnen geven.Ok oude man. 'Vroeger' speelde je geen 50 wedstrijden of zo per seizoen.
Geneuzel of te weinig geschiedenis kennis?we spelen al ruim 20 jaar 50 wedstrijden per seizoen. Ik kan me in de tijd van Alex, Gomes en Hiddink dit soort geneuzel niet herinneren.
Natuurlijk heb je gelijk.Toen waren de wk en ek's met minder teams, was er geen wk voor clubs op komst, geen nation leaugue en geen uitgebreidere Champions League.
Het is toch best aardig aan het opstapelen hoor.
Dat heeft gewoon effect op lichamen.
Nee, Saibari, Til en Tilman. Lijkt me de enige logische opstelling, en gaat het ook gewoon worden.Veerman wisten we al, maar ook zonder Schouten dus.
Flamingo doorschuiven naar 6 met Nagalo erachter? Mauro op 6 en met Karsdorp beginnen? Saibari op 6? Wat denken we ervan jongens?
Geneuzel of te weinig geschiedenis kennis?
Misschien eens kijken naar de voetbalkalender rond de eeuwwisseling en die van nu?
Qua kwaliteit per speler valt het mee (hoewel ik Til wel lager inschat), maar qua positie specifiek gaan we er wel op achteruit hoor. Schouten op 6 is ongeëvenaard. Saibari komt echt beter tot zijn recht op 10.Heerlijk om mee te maken dat we zelfs zonder Veerman EN Schouten we er op het middenveld niet op achteruit gaan. Wat een luxe!
Tja wijsheid komt met de jaren. Vroeger speelde ze ook gewoon veel wedstrijden en had je dit gezever niet. Maar ach zal wel erbij horen maar heeft niets met top sport en betaald voetbal te maken.Ok oude man. 'Vroeger' speelde je geen 50 wedstrijden of zo per seizoen.
Omdat het aantal wedstrijden niet alles hoeft te zeggen. Het voetbal is verder geprofessionaliseerd, veel meer gericht op optimale prestaties en intensiteit. Door de introductie van data worden trainingen met harde doelstellingen afgewerkt, op het veld wordt van spelers meer verwacht. De 10 is geen luie spelmaker meer die wacht op een balletje en dan een kunstje uit zijn voet tovert. De spits wacht niet meer op een bal om af te maken, maar moet inzakken, meevoetballen en verdedigers moeten aan positiewissels kunnen doen, inschuiven en dergelijke. Al die dingen hebben in de laatste 10 jaar alleen al een enorme vlucht genomen.Tja wijsheid komt met de jaren. Vroeger speelde ze ook gewoon veel wedstrijden en had je dit gezever niet. Maar ach zal wel erbij horen maar heeft niets met top sport en betaald voetbal te maken.
Die Perisic kan ook op het middenveld he.
Perisic - Saibari - Tillman
Al is het ook een goede kans voor Tygo Land, maar misschien is Sparta daarvoor niet helemaal de juist tegenstander op dit moment. Aan de andere kant, wat goed is komt snel.
Maar Nassoh kon het PSV 1 niveau ook niet helemaal aan.Nassoh staat daar in de basis.
Moet Land het toch ook zeker prima in kunnen vullen.
Hoewel Land ook geen '6' natuurlijk.
Maar Nassoh kon het PSV 1 niveau ook niet helemaal aan.