Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik vrees dat gister te veel energie heeft gekost. We winnen wel, maar wel magertjes. 1-0
Ik wil meer van Nagalo, Driouech en Perisic zien. En met de blessure van Veerman kunnen we hopelijk ook iets meer Babadi en Land zien.Wat verse beentjes de wei in sturen.
Perisic, karsdorp, driouech. Mss Pepi.
Saibari en Tillman allebei halve wedstrijd op 8.
Nagalo voor Schouten na 60 min bij ruime voorsprong, Flamingo dan voor een keertje even naar 6.
Moet te doen zijn!
Bovendien 4 dagen tussen de wedstrijden. Dat is meestal voldoende om weer fris genoeg te zijn, waar 3 dagen vaak juist duidelijker merkbaar is.
Toch wel fijn zo’n brede selectie. Genoeg opties in ieder geval.Ik wil meer van Nagalo, Driouech en Perisic zien. En met de blessure van Veerman kunnen we hopelijk ook iets meer Babadi en Land zien.
Precies, werk maar aan dat extra punt, het doelsaldo!!Thuiswedstrijd tegen Sparta. Gewoon 3 punten en hopelijk een beetje leuke uitslag. 3-0
Karsdorp om te oefenen? Hij valt me nog niet mee.Hopen dat Tillman weer op het middenveld mag. Lang viel niet mee op linksbuiten, maar misschien moet je die nog wel wat tijd gunnen. Anders Driouech vanaf de start, als hij nog bestaat.
Lang - Luuk - Perisic
Saibari - Tillman - Schouten
Mauro - Boscagli - Flamant - Karsdorp
Walter
Zoiets? En dan Nagalo, Pepi en Driouech tijdig laten invallen.
Ja, en omdat ik Mauro op links wil als Saibari op 8 staat.Karsdorp om te oefenen? Hij valt me nog niet mee.
Ik ben het weekend weg. Kan weer niet kijken.
Veerman wisten we al, maar ook zonder Schouten dus.
Prima, ik merk dat Nederlands elftal me onder deze coach toch niks doet. Hopelijk is Schouten wel gewoon fit voor na de interlandperiode.
Ik zou, persoonlijk, de defensie zo laten. Bosz lijkt niet zo heel gecharmeerd van Babadi en Land maar ik vind eigenlijk wel dat je nu de verplichting hebt één van die twee op te stellen.Veerman wisten we al, maar ook zonder Schouten dus.
Flamingo doorschuiven naar 6 met Nagalo erachter? Mauro op 6 en met Karsdorp beginnen? Saibari op 6? Wat denken we ervan jongens?
Land op 6 lijkt me geweldig. Geen idee of hij het aan kan, tho.Ik zou, persoonlijk, de defensie zo laten. Bosz lijkt niet zo heel gecharmeerd van Babadi en Land maar ik vind eigenlijk wel dat je nu de verplichting hebt één van die twee op te stellen.
Saibari kan dat vast ook wel. Die is fysiek aardig sterk. PSV speelt thuis en zal dominant zijn, dus een wat aanvallender middenveld moet kunnen. Ik denk dat Bosz het niet gelijk aandurft met Land. Ik gok Tillman - Til - Saibari als middenveld. Flamingo doorschuiven zal niet de voorkeur van Bosz genieten. Die houdt liever het verdedigende centrum bij elkaar voor de stabiliteit.Veerman wisten we al, maar ook zonder Schouten dus.
Flamingo doorschuiven naar 6 met Nagalo erachter? Mauro op 6 en met Karsdorp beginnen? Saibari op 6? Wat denken we ervan jongens?
Zou ik ook geen gekke oplossing vinden. Hoewel Saibari wel op z'n sterkst is als hij rushes kan maken, en dat kun je natuurlijk niet zomaar als 6 - zeker niet als je de enige 6 bent.Saibari kan dat vast ook wel. Die is fysiek aardig sterk. PSV speelt thuis en zal dominant zijn, dus een wat aanvallender middenveld moet kunnen. Ik denk dat Bosz het niet gelijk aandurft met Land. Ik gok Tillman - Til - Saibari als middenveld. Flamingo doorschuiven zal niet de voorkeur van Bosz genieten. Die houdt liever het verdedigende centrum bij elkaar voor de stabiliteit.