PSV - Sparta Rotterdam | Zaterdag 5 oktober | Eindstand 2-1

Helemaal leeggespeeld, kapot van de gelijkmaker dinsdag. Tegelijkertijd denken dat Sparta wel eventjes op te rollen is. Jaja, ik zie het al helemaal gebeuren.

Overrompeld vanaf de eerste minuut, compleet lamgeslagen. 0-4.
Het was donderdag en jullie moeten tegen Groningen. ;)

Teletekst: "Schouten is niet echt geblesseerd", zei coach Peter Bosz. "Het is meer algehele vermoeidheid waar hij mee kampt."

Vertaling van het PSV's naar het Nederlands: "Schouten ligt er minimaal een maand uit".

Benitez
Karsdorp - Flamingo - Boscagli - Dams
Mauro - Saibari - Tillman
Perisic - Luuk - Driouech

Bank:
Obispo, Nagalo, Ledezma, Land, Babadi, Til, Bakayoko, Lang, Pepi

Driouech maar eens een keer laten starten.
Andere optie is Nagalo achterin en Flamingo op 6.
Zou gewoon met Land beginnen. Tillman en Saibari erbij en het is ook een uitstekend middenveld.

Helemaal leeggespeeld, kapot van de gelijkmaker dinsdag. Tegelijkertijd denken dat Sparta wel eventjes op te rollen is. Jaja, ik zie het al helemaal gebeuren.

Overrompeld vanaf de eerste minuut, compleet lamgeslagen. 0-4.
Je vergist je en ook nog in de dag. Ajax moet niet tegen Sparta, maar PSV.

Klopt. Maar wel precies waar ik bang voor was. Liever hadden we hem iets langer vakantie gegeven. Altijd zo tegen het randje aanzitten is ook niet prettig.
Sparta thuis moet ook zonder hem kunnen. Daarna kan hij even twee weken bijkomen, beetje trainen en fit blijven. Wat dat betreft zijn die interlandperiodes voor de spelers die niet worden opgeroepen/niet besluiten te gaan prima periodes om de drukte van het clubvoetbal wat op te breken.

Sparta thuis moet ook zonder hem kunnen. Daarna kan hij even twee weken bijkomen, beetje trainen en fit blijven. Wat dat betreft zijn die interlandperiodes voor de spelers die niet worden opgeroepen/niet besluiten te gaan prima periodes om de drukte van het clubvoetbal wat op te breken.
Top sport toch? Veel van dit soort spelers bij PSV met kreten als nog niet fit genoeg,optrainen allemaal kwats in mijn ogen. Ontbreekt iets essentieel in de training en opbouw om gewoon een seizoen met je sterkste 11 kan spelen. Waar zijn de tijden van vroeger.

Ben benieuwd wat Bosz gaat doen zaterdag met de opstelling
Land op 6 zou wel leuk zijn, maar flamingo op 6 en Nagalo op CV kan natuurlijk ook. Genoeg talenten.

Terug
Bovenaan Onderaan