PSV - Sevilla | Dinsdag 3 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Lees veel kritiek op Bella Kotchap maar is mijn inziens niet terecht. Ja hij zag er bij de 2e goal niet goed uit echter wil ik het voor hem opnemen. Valt in als enige CV in een 3 mans verdediging nadat Bosz zowel Boscagli als Ramalho naar de kant had gehaald. Hij liep bij die tegengoal in de eerste plaats verloren tussen 2 aanvallers in. Eenmaal bij En-Nesyri is hij te laat en moet hij het afleggen. Het was ook gewoon een goede voorzet en En-Nesyri is een geweldige kopper.

Het ontbreekt hem daarnaast aan wedstrijdritme en is niet fit. Het is geen excuses voor die 2e goal maar al met al te weinig om deze verdediger nu al te diskwalificeren. Er liepen er wel meer te slapen op dat moment.
Je hele centrum wisselen als er geen blessures zijn is ook absurt. Bella overtuigt allerminst zijn snelheid,inzicht en kopvermogen is niet wat we bij PSV nodig hebben. Tegen Volendam ook al matig. Ik blijf bij mijn stelling wat goed is komt snel. Stam en Alex zag je het direct bij wedstrijd 1 dat het toppers waren.
Elke wedstrijd een andere basis is ook niet goed wat bij betreft voorlopig is dit de vast lijn achterin: Dest-Teze-Boscagli-Aanholt
 
Je hele centrum wisselen als er geen blessures zijn is ook absurt. Bella overtuigt allerminst zijn snelheid,inzicht en kopvermogen is niet wat we bij PSV nodig hebben. Tegen Volendam ook al matig. Ik blijf bij mijn stelling wat goed is komt snel. Stam en Alex zag je het direct bij wedstrijd 1 dat het toppers waren.
Elke wedstrijd een andere basis is ook niet goed wat bij betreft voorlopig is dit de vast lijn achterin: Dest-Teze-Boscagli-Aanholt
Of Bella goed genoeg is voor het huidige PSV weet ik niet.
Wel weet ik dat in zijn debuutwedstrijd, thuis tegen Twente meen ik, de niet scorende Romario een open kans richting nog niet bestaande tweede ring schoot.

En kijk nog eens terug naar het oordeel van velen in het begin over Gomes, Kezman, Park, Lee en nog wat van die "minder geslaagde aankopen" destijds.
Volgens mij werden het toch echt toppers.
Ik wacht liever met mijn oordeel over iemand wat langer dan na zijn eerste wedstrijd.
 
Als toevoeging: ik verbaas me soms wel over hoe weinig krediet LdJ eigenlijk heeft bij best veel PSV-fans. De man is gewoon een gigant - de beste kopper van Europa, nog altijd, een leider, een werker. Ik denk serieus dat Pepi een goede spits kan worden, maar dit is echt nog een ander niveau. Zelfs tegen Sevilla was LdJ nog een paar keer gevaarlijk met het hoofd, terwijl hij écht niks kreeg. En weten allemaal dat je hem niet in de diepte moet aanspelen, so what. Ik zou het zelf als buitenspeler heerlijk vinden om met een spits te spelen waarvan je weet dat je de bal maar hoog in de 16 hoeft te lepelen, hoe krukkig ook, en hij peurt er een kans uit. Maar dat is maar één van z'n kwaliteiten.

Ik denk dat veel Nederlanders bij een 'spits' toch nog steeds denken aan Cruijff, Van Basten, Bergkamp. Ook PSV'ers hebben dit vooroordeel. Het zou in Italië bij niemand opkomen om Inzaghi af te serveren omdat-ie niet kon voetballen.
De beste kopper van Europa (of althans een betere kopper dan LdJ) scoorde een goal tegen ons.
 
Of Bella goed genoeg is voor het huidige PSV weet ik niet.
Wel weet ik dat in zijn debuutwedstrijd, thuis tegen Twente meen ik, de niet scorende Romario een open kans richting nog niet bestaande tweede ring schoot.

En kijk nog eens terug naar het oordeel van velen in het begin over Gomes, Kezman, Park, Lee en nog wat van die "minder geslaagde aankopen" destijds.
Volgens mij werden het toch echt toppers.
Ik wacht liever met mijn oordeel over iemand wat langer dan na zijn eerste wedstrijd.
Heb hem nu al 3 wedstrijden mogen aanschouwen en zie nergens aanknopingen die me hoopvol stemmen. Bijna alle toppers van PSV stonden er of zag je direct potentie ook Gomes,Kezman,Park en Lee ect ect….
 
Heb hem nu al 3 wedstrijden mogen aanschouwen en zie nergens aanknopingen die me hoopvol stemmen. Bijna alle toppers van PSV stonden er of zag je direct potentie ook Gomes,Kezman,Park en Lee ect ect….
Als ie beter is dan Ramalho moet je 'm sowieso gewoon opstellen.
 
Heb hem nu al 3 wedstrijden mogen aanschouwen en zie nergens aanknopingen die me hoopvol stemmen. Bijna alle toppers van PSV stonden er of zag je direct potentie ook Gomes,Kezman,Park en Lee ect ect….
Volgens mij is dat niet helemaal waar. Wat ik me kan herinneren was Gomez de eerste wedstrijden een echte grabbelaar, Alex was zo traag als dikke stront, en om Park en Lee werd heel hard gelachen. Kezman kan ik me niet zo herinneren. Die hadden allemaal wat tijd nodig om tot bloei te komen. En groeiden allemaal uit tot toppers. Wat wel waar is dat zij allemaal geen maanden nodig hadden.
 
Volgens mij is dat niet helemaal waar. Wat ik me kan herinneren was Gomez de eerste wedstrijden een echte grabbelaar, Alex was zo traag als dikke stront, en om Park en Lee werd heel hard gelachen. Kezman kan ik me niet zo herinneren. Die hadden allemaal wat tijd nodig om tot bloei te komen. En groeiden allemaal uit tot toppers. Wat wel waar is dat zij allemaal geen maanden nodig hadden.

Gomes verloor in die beginperiode inderdaad bijna de concurrentiestrijd met Zoetebier...
 
Volgens mij is dat niet helemaal waar. Wat ik me kan herinneren was Gomez de eerste wedstrijden een echte grabbelaar, Alex was zo traag als dikke stront, en om Park en Lee werd heel hard gelachen. Kezman kan ik me niet zo herinneren. Die hadden allemaal wat tijd nodig om tot bloei te komen. En groeiden allemaal uit tot toppers. Wat wel waar is dat zij allemaal geen maanden nodig hadden.
Alex had nogal wat overgewicht. Hiddink heeft 'm een tijdje niet bij de selectie gehad en gezegd dat ie flink moest afvallen
 
Gomes verloor in die beginperiode inderdaad bijna de concurrentiestrijd met Zoetebier...

Alex had nogal wat overgewicht. Hiddink heeft 'm een tijdje niet bij de selectie gehad en gezegd dat ie flink moest afvallen
Selectief geheugen, hebben we allemaal wel een beetje last van als het over PSV gaat. De 1e Wet van het Forum: hoe langer we een speler niet hebben zien spelen, hoe beter hij wordt.

Recent nog Boscagli, die volgens velen een topper was die onze problemen op zou lossen. Nou we zien het nu weer elke week. En ook Mauro wordt met de week beter.
 
Selectief geheugen, hebben we allemaal wel een beetje last van als het over PSV gaat. De 1e Wet van het Forum: hoe langer we een speler niet hebben zien spelen, hoe beter hij wordt.

Recent nog Boscagli, die volgens velen een topper was die onze problemen op zou lossen. Nou we zien het nu weer elke week. En ook Mauro wordt met de week beter.

Wat dat betreft mag Roberto Carlos nog niet eens de veters strikken van Mauro :maniac:
 
Selectief geheugen, hebben we allemaal wel een beetje last van als het over PSV gaat. De 1e Wet van het Forum: hoe langer we een speler niet hebben zien spelen, hoe beter hij wordt.

Recent nog Boscagli, die volgens velen een topper was die onze problemen op zou lossen. Nou we zien het nu weer elke week. En ook Mauro wordt met de week beter.
Ik ben wel gecharmeerd van Boscagli. Opbouwend zeker. Had ook tegen Sevilla weer een paar fijne dieptepassjes
 
Ik ben wel gecharmeerd van Boscagli. Opbouwend zeker. Had ook tegen Sevilla weer een paar fijne dieptepassjes
Klopt, maar Boscagli was ook mede de oorzaak dat we niet gewonnen hebben. Ik vind het een aardige speler, maar wel hoog op de nominatie voor doorselecteren als we in Europa echt wat willen betekenen en ook om serieus mee te blijven doen om het kampioenschap. De oplossing voor onze defensieve problemen, zoals velen hem zagen, is hij niet. Ik vind hem maar marginaal beter dan Obispo.
 
Alex had nogal wat overgewicht. Hiddink heeft 'm een tijdje niet bij de selectie gehad en gezegd dat ie flink moest afvallen
Onzin van Johan Derksen die hem traag en wendbaar vond als een tank Om maar een anti PSV geluid te laten horen. Alex stond er meteen en liet zijn klasse zien.
 
Laatst bewerkt:
Onzin van Johan Derksen die hem traag en wendbaar vond als een tank Om maar een anti PSV geluid te laten horen. Alex stond er meteen en liet zijn klasse zien.
Zat ook in de espn docu over de Hiddink tijd. Hiddink erkende het zelfs in die docu dus het was zo heeft niks met Derksen te maken
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan