PSV - Sevilla | Dinsdag 3 oktober | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Selectief geheugen, hebben we allemaal wel een beetje last van als het over PSV gaat. De 1e Wet van het Forum: hoe langer we een speler niet hebben zien spelen, hoe beter hij wordt.

Recent nog Boscagli, die volgens velen een topper was die onze problemen op zou lossen. Nou we zien het nu weer elke week. En ook Mauro wordt met de week beter.
Nou. Ik vind Boscagli wel beter dan Ramalho. En ik zag liever hem in de basis met Braithwaite dan Obispo en Ramalho. Ik vind Boscagli niet de absolute top maar wel een prima speler voor psv en wellicht, afhankelijk van de nieuwe cv, de beste verdediger centraal.

Mauro heb ik opgegeven. Alles wat die nog brengt is mooi meegenomen. Wel zag ik hem liever dan Max.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Nou. Ik vind Boscagli wel beter dan Ramalho. En ik zag liever hem in de basis met Braithwaite dan Obispo en Ramalho. Ik vind Boscagli niet de absolute top maar wel een prima speler voor psv en wellicht, afhankelijk van de nieuwe cv, de beste verdediger centraal.

Mauro heb ik opgegeven. Alles wat die nog brengt is mooi meegenomen. Wel zag ik hem liever dan Max.
Ik zag jou liever op LB dan Max. wat een vreselijke 'voetballer' was dat zeg
 
Hopelijk zie ik ook nauwelijks steekpasses in de ruimte op LDJ. Daar ligt niet zijn kwaliteiten.
Ik zie niet echt wat Pepi zou toevoegen tov LDJ. Wellicht meer snelheid.
En vanaf hier hoef ik niet meer verder te lezen. Want deze twee zinnen daar gaat het nou precies om. Razendsnelle bewegingen in de 16, waar Baka, Lang en Veerman iets mee kunnen ipv in de trechter te koetelen.

Dat is wat ik nou mis. Slechts 1x kwam LdJ op deze manier in stelling en hij durfde niet met links. Pepi had ‘m misschien weliswaar in de tribune gejaagd maar was zeer waarschijnlijk een keer of twee meer in die positie gekomen.

Ik lees hier heel veel fanboy materiaal van forummers. Met de, door mij zeer gewaardeerde Bondscoach, voorop. Ik snap de data, ik snap het koppen, ik snap het 1x raken/kaatsen, ik zie de goals.

Maar ik zie ook de eenzijdigheid van spelen met Til en LdJ. Daar speel je geen Boszbal mee.

Zien jullie dat niet of willen jullie het niet zien, zou ik bijna willen vragen. Gelukkig vraag ik het niet.
 
En vanaf hier hoef ik niet meer verder te lezen. Want deze twee zinnen daar gaat het nou precies om. Razendsnelle bewegingen in de 16, waar Baka, Lang en Veerman iets mee kunnen ipv in de trechter te koetelen.

Dat is wat ik nou mis. Slechts 1x kwam LdJ op deze manier in stelling en hij durfde niet met links. Pepi had ‘m misschien weliswaar in de tribune gejaagd maar was zeer waarschijnlijk een keer of twee meer in die positie gekomen.

Ik lees hier heel veel fanboy materiaal van forummers. Met de, door mij zeer gewaardeerde Bondscoach, voorop. Ik snap de data, ik snap het koppen, ik snap het 1x raken/kaatsen, ik zie de goals.

Maar ik zie ook de eenzijdigheid van spelen met Til en LdJ. Daar speel je geen Boszbal mee.
Voor Luuk en Til geldt dan toch vooral het criterium (betrokken zijn bij) goals. Volgens mij leveren ze beide op dit moment. Ook het Boszbal moet natuurlijk scoren..
 
En vanaf hier hoef ik niet meer verder te lezen. Want deze twee zinnen daar gaat het nou precies om. Razendsnelle bewegingen in de 16, waar Baka, Lang en Veerman iets mee kunnen ipv in de trechter te koetelen.

Dat is wat ik nou mis. Slechts 1x kwam LdJ op deze manier in stelling en hij durfde niet met links. Pepi had ‘m misschien weliswaar in de tribune gejaagd maar was zeer waarschijnlijk een keer of twee meer in die positie gekomen.

Ik lees hier heel veel fanboy materiaal van forummers. Met de, door mij zeer gewaardeerde Bondscoach, voorop. Ik snap de data, ik snap het koppen, ik snap het 1x raken/kaatsen, ik zie de goals.

Maar ik zie ook de eenzijdigheid van spelen met Til en LdJ. Daar speel je geen Boszbal mee.

Zien jullie dat niet of willen jullie het niet zien, zou ik bijna willen vragen. Gelukkig vraag ik het niet.
LDJ rendeert uitstekend onder Bosz en Bosz is tevreden over LDJ. Dan lijkt mij LDJ, huidige vorm, uitermate geschikt voor boszbal. Til prima 12de man. Zeker in de eredivisie bruikbaar.

Jij mag uiteraard LDJ ongeschikt vinden. Daarin verschillen we.
 
LDJ rendert uitstekend onder Bosz en Bosz is tevreden over LDJ. Dan mij lijkt LDJ, huidige vorm, uiterst geschikt voor boszbal. Tot de eerste 12de man. Zeker in de eredivisie bruikbaar.

Jij mag zeker LDJ ongeschikt vinden. verschillen wij.
LDJ rendert op voorwaarde dat men zijn sterktes gebruikt is gevaarlijk met kopballen en inlopen op de " goede " voorzetten.

Combineren zeker als het sneller gaat is niet zijn ding en mogelijk brengt Pepi dan meer bij.
 
LDJ rendert op voorwaarde dat men zijn sterktes gebruikt is gevaarlijk met kopballen en inlopen op de " goede " voorzetten.

Combineren zeker als het sneller gaat is niet zijn ding en mogelijk brengt Pepi dan meer bij.
Maar ten kosten van wat. Luuk heeft best een hoog niveau en ik vind Pepi nu ook weer niet zo technisch als een xavi simons bijv.

Qua kaatsen en combineren met Noa gaat Luuk eigenlijk best goed af. Pepi neemt hopelijk het stokje van luuk ooit over. Maar voor nu vind ik Luuk wel 1 van de dragende spelers en het spel ziet er ook goed uit.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan