PSV - sc Heerenveen | Zondag 24 november | Eindstand 2-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou 3 punten, joepie! Goede 1e helft gezien. Maar wat was de 2e slecht zeg. Baumgartl deed pijn aan de ogen. Lek is nog niet boven. Ik verwacht eerlijk gezegd ook niet dat v. Bommel daar verandering in gaat brengen
 
Zo zonde die tweede helft. Vertrouwen leek gegroeid maar wordt zo weer weggegooid.
 
ik denk dat Sporting wel zelfvertrouwen zal tanken als ze de tweede helft gezien hebben. Verdedigend leek er totaal geen organisatie te zijn.
 
v Bommel staat voor resultaatvoetbal en zekerheden en het gekke is dat hij dat nu juist niet voor elkaar krijgt. Als je defensief wisselt wordt de ploeg nog onzekerder en ga je alleen maar achteruit lopen. De hele spelopvatting van v Bommel is verkeerd en hij gaat niet anders denken want dat zit niet in zijn genen. Daarom moeten we afscheid nemen van hem, lijkt me plausibel.
 
Als het donderdag tegen Sporting weer ruk is, dan mag hij er wat mij betreft ook direct uit...dus, nog 1 kans, Mark !

Na vandaag heeft hij weer 100% credits, al verlies je donderdag is er niks aan de hand en is het allemaal ongelukkig uhu.. Daarom had Hveen moeten winnen vandaag, dan was er geen houden aan geweest voor hem deze week.
 
Dat achteruit lopen slaat echt nergens op. Backs constant achteruit lopen tot in de eigen16 meter. Doan constant balverlies. Malen onzichtbaar. Ihattaren de 2e helft ook slecht. Nja, Viergever en Unnerstal 2e helft oke tot goed.
 
Het blijft mij verbazen hoe gigantisch het verschil tussen een eerste en tweede helft kan zijn. In de eerste helft zag ik het PSV van september, de tweede helft deed me eerder denken aan de tweede helft tegen LASK uit...

Iedereen zakte door de ondergrens in de tweede helft, wellicht op Unnerstall (behoudens het tegendoelpunt, waar hij een ''zoutzak-valt-om'' a la Zoet uitvoerde) en Malen (die wel zijn best deed, maar te weinig bereikt werd en daardoor te diep moest inzakken) na. Ook Ihattaren was matig, veel doelloze ballen op goed geluk en veel inleveren. Doan was werkelijk dramatisch. Iedereen zakte maar in, er werd amper druk gezet, alle afvallende ballen waren voor Heerenveen en als PSV de bal had werd die naar voren gepeerd en was ie weer kwijt.

Voor wie nog even een leuke statistiek wil om aan te geven hoe erg de tweede helft was:

schoten eerste helft totaal: PSV 15 - 3 Heerenveen
schoten aan het einde van de wedstrijd: 18-14
In de tweede helft dus 3 schoten voor tegen 11 tegen :sick:
 
Na vandaag heeft hij weer 100% credits, al verlies je donderdag is er niks aan de hand en is het allemaal ongelukkig uhu.. Daarom had Hveen moeten winnen vandaag, dan was er geen houden aan geweest voor hem deze week.

Nja, Donderdag verliezen en het hele seizoen is helemaal om zeep.
 
Doan had vanaf het begin 2e helft gewisseld moeten worden.
 
Nja, Donderdag verliezen en het hele seizoen is helemaal om zeep.

Wanneer je niet kampioen word, is het automatisch al gefaald. Of je dan 2de of 12de word maakt geen bal uit.
Maar ja dat dat gaan we aankomende 11 jaar toch amper nog mee maken, dus kunnen beter al gaan wennen.
 
Wanneer je niet kampioen word, is het automatisch al gefaald. Of je dan 2de of 12de word maakt geen bal uit.
Maar ja dat dat gaan we aankomende 11 jaar toch amper nog mee maken, dus kunnen beter al gaan wennen.

Natuurlijk moeten we kampioen worden, maar dat is al een tijdje niet meer aan de orde. Enige waar nog wat te winnen valt is de EL (ook om de marktwaarde van de spelers op te laten krikken). Als donderdag dus niet gewonnen wordt, is het helemaal om zeep.
 
Wanneer je niet kampioen word, is het automatisch al gefaald. Of je dan 2de of 12de word maakt geen bal uit.
Maar ja dat dat gaan we aankomende 11 jaar toch amper nog mee maken, dus kunnen beter al gaan wennen.

Tuurlijk maakt dat wel uit. Voor je status, voor Europees voetbal waar toch het grote geld ligt. Ik moet er niet aan denken dat PSV zo laag zou eindigen.
 
Tuurlijk maakt dat wel uit. Voor je status, voor Europees voetbal waar toch het grote geld ligt. Ik moet er niet aan denken dat PSV zo laag zou eindigen.

CL gaan wij vast niet vaak halen, EL is niks bijzonders, kampioenschappen worden schaars tot onzichtbaar, ons status is ons laatste probleem voor nu en aankomende 10 jaar.

Kampioen KNVB bekeres winnen here we come..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan