PSV - Rosenborg BK | Donderdag 12 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gast komt recht door het midden op in vol zicht en onze keeper duikt niet eens.
Zonder Bergwijn was het trouwens al helemaal niks. Totaal geen lijn of idee.
 
Kom er net in, kuttrein had vertraging, 0-1, Ja, wat verwacht je anders. Guti is een slappeling en Unnerstal is niks betr dan Zoet
 
Kom er net in, kuttrein had vertraging, 0-1, Ja, wat verwacht je anders. Guti is een slappeling en Unnerstal is niks betr dan Zoet

Guti inderdaad shit. Traag in de passing, telkens een balhandeling teveel, onnodige duels.
 
Er zit gen bezieling in dit elftal. Het gaat zo sloom, breed en naar achteren. Er wordt wederom niet snel en naar voren gespeeld. Rustig de bal naar elkaar schuiven, dat is het. meer niet.
 
Er zit gen bezieling in dit elftal. Het gaat zo sloom, breed en naar achteren. Er wordt wederom niet snel en naar voren gespeeld. Rustig de bal naar elkaar schuiven, dat is het. meer niet.
En stilstaan in balbezit, moet je dat voor de grap eens vergelijken met Man City - ManU dit weekend. Daar zijn gewoon 20 man continu in de weer. En dat heeft niks met talent te maken, maar alles met fitheid en instelling
 
Het mag dan ''nergens'' meer om gaan (behalve geld en coefficientenpunten natuurlijk), maar als je hier THUIS verliest van dit team dat je uit met 1-4 hebt opgerold, ben ik klaar met MvB. Dan zal hij vast nog mogen blijven zitten tot Feyenoord, maar dan volstaat wat mij betreft niks anders dan winst in de Kuip om zijn baan te redden. Even terug naar Fotuna- 1 zwaluw en een zomer die nog niet gemaakt is.
 
Het mag dan ''nergens'' meer om gaan (behalve geld en coefficientenpunten natuurlijk), maar als je hier THUIS verliest van dit team dat je uit met 1-4 hebt opgerold, ben ik klaar met MvB. Dan zal hij vast nog mogen blijven zitten tot Feyenoord, maar dan volstaat wat mij betreft niks anders dan winst in de Kuip om zijn baan te redden. Even terug naar Fotuna- 1 zwaluw en een zomer die nog niet gemaakt is.
Feyenoord kan ook niet anders dan een verliespartij opleveren. Dan speel je tegen een tegenstander van ongeveer hetzelfde nivo als Rosenborg, maar die er gewoon opklapt.
 
Feyenoord kan ook niet anders dan een verliespartij opleveren. Dan speel je tegen een tegenstander van ongeveer hetzelfde nivo als Rosenborg, maar die er gewoon opklapt.

Dan is het wat mij betreft gewoon klaar voor MvB. Had hij maar punten moeten pakken tegen Emmen, Willem II, LASK in de EL enzovoorts. In Engeland kijken ze ook gewoon naar hoeveel punten je hebt gehaald voordat ze je de zak geven, niet of je op dat moment toevallig tegen Liverpool of Manchester City moet voetballen. Toon de ''topsportmentaliteit'' maar eens in Eindhoven. Durf die beslissing maar gewoon te nemen en streef naar verbetering. Nieuwe trainer, een linksback kopen in de winterstop etc. Kijk bijvoorbeeld eens naar Napoli, die geven hun coach ook gewoon de zak na nota bene wist in de CL en plaatsing voor de laatste 16, simpelweg omdat de resultaten voor de rest gewoon ver beneden peil zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan