PSV - Rosenborg BK | Donderdag 12 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Is dit nou ineens de verlosser waar iedereen om gaat roepen ? Denk dat hij nooit meer op zn oude niveau komt 🙁

Misschien meer omdat deze wedstrijd echt nergens meer om gaat. Dan kan hij dus inderdaad mooi ritme opdoen.
 
En misschien een mooie gelegenheid om Lato of Boscagli als linksback in actie te zien. Kijken of Mark het toch bij het rechte eind heeft.

Want als ze dan niet goed spelen die ene wedstrijd (zonder ritme, zonder ingespeeld te zijn op het team wat er staat, zonder tot dat moment het vertrouwen van de coach), dan had ie natuurlijk gelijk. :geek:
 
Want als ze dan niet goed spelen die ene wedstrijd (zonder ritme, zonder ingespeeld te zijn op het team wat er staat, zonder tot dat moment het vertrouwen van de coach), dan had ie natuurlijk gelijk. :geek:
Man man man, wat een draak ben je ook. :ROFL: :ROFL: :ROFL:
 
Is dit nou ineens de verlosser waar iedereen om gaat roepen ? Denk dat hij nooit meer op zn oude niveau komt 🙁
Ik heb het niet over een verlosser. Hoeft van mij geen eens een basisspeler te worden. Maar dit zijn toch die wedstrijden dat je hem minuten kan geven, zodat hij beter wordt. Wanneer moet je het anders doen? Als je 3-0 achter staat zondag? Of bij elke nietzeggende pot dat je tegen amateurs speelt of met 4-0 voor staat? Hier gaat het ten minste ergens om. Al is het alleen maar prestige.
 
Want als ze dan niet goed spelen die ene wedstrijd (zonder ritme, zonder ingespeeld te zijn op het team wat er staat, zonder tot dat moment het vertrouwen van de coach), dan had ie natuurlijk gelijk. :geek:

Als je goed bent, laat je dat wel zien. Zet een goede back op de plek van Sadilek, dan valt echt wel te zien wat het verschil is. Persoonlijke duels, passing, allemaal individuele kwaliteiten.
 
Ik heb het niet over een verlosser. Hoeft van mij geen eens een basisspeler te worden. Maar dit zijn toch die wedstrijden dat je hem minuten kan geven, zodat hij beter wordt. Wanneer moet je het anders doen? Als je 3-0 achter staat zondag? Of bij elke nietzeggende pot dat je tegen amateurs speelt of met 4-0 voor staat? Hier gaat het ten minste ergens om. Al is het alleen maar prestige.

Daar heb je gelijk in, ik bedoel alleen maar dat het lijkt alsof als spelers op de bank zitten , iedereen denkt dat die dan ook beter zijn dan wie erin staat , Boscagli erin deze wedstrijd zou ik zeker een goed idee vinden. 👍
 
Daar heb je gelijk in, ik bedoel alleen maar dat het lijkt alsof als spelers op de bank zitten , iedereen denkt dat die dan ook beter zijn dan wie erin staat , Boscagli erin deze wedstrijd zou ik zeker een goed idee vinden. 👍
Ik zou eerder benieuwd zijn naar Lato. Boscagli heeft zijn kansen gehad. Al gaat Lato sowieso in de winter weg of niet? Of anders Gloster?
 
Unnerstall
Dumfries - Schwaab - Viergever - Boscagli
Afellay - Thomas
Ihattaren
Gakpo - Malen - Bergwijn

Doe maar effe Mark
 
Ja, als je het zo bekijkt.... Kan ook zeggen 2x per 2 jaar. Dan ziet het er al een stuk beter uit.

Hij heeft zijn 10 minuten gehad voor 2019, nu mag die bijkomen tot maart. Kan men hier ook gelijk ff normaal doen ipv opgewonden te raken door iemand die in de afgelopen 8 jaar geen fluit toegevoegd heeft aan voetbal :sleep: Maar ja PSV shirt hé dus men moet blij zijn en aanmoedigen enzo
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan