PSV - Rosenborg BK | Donderdag 12 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hij heeft zijn 10 minuten gehad voor 2019, nu mag die bijkomen tot maart. Kan men hier ook gelijk ff normaal doen ipv opgewonden te raken door iemand die in de afgelopen 8 jaar geen fluit toegevoegd heeft aan voetbal :sleep: Maar ja PSV shirt hé dus men moet blij zijn en aanmoedigen enzo
Ja, dat is het hele idee van supporter zijn dacht ik zo...
 
Hij heeft zijn 10 minuten gehad voor 2019, nu mag die bijkomen tot maart. Kan men hier ook gelijk ff normaal doen ipv opgewonden te raken door iemand die in de afgelopen 8 jaar geen fluit toegevoegd heeft aan voetbal :sleep: Maar ja PSV shirt hé dus men moet blij zijn en aanmoedigen enzo
Je hoeft niet aan te moedigen. Je hoeft zelfs hier niet je gal te komen spuwen. Allemaal geheel vrijwillig, het staat je vrij iets anders te gaan doen, waar je hopelijk wel wat plezier aan beleeft.
 
Ik hoop op een paar andere namen, dus Boscagli, Baumgartl en Gakpo. Wel weer Thomas en Doan graag, in de hoop dat ze vertrouwen tanken en beter worden.
 
Ik hoop op een paar andere namen, dus Boscagli, Baumgartl en Gakpo. Wel weer Thomas en Doan graag, in de hoop dat ze vertrouwen tanken en beter worden.

Voorste 3 en Ihattaran erachter moet je laten staan. Ik hoop wel dat Thomas op de plek van Rosario gaat spelen. Ben serieus helemaal klaar met die Rosario. Was wederom weer dramatisch tegen een belachelijke slechte Fortuna Sittard.

Verder Baumgartl en Lato achterin. Nu is het moment om te laten zien of Bommel gelijk heeft dat Lato minder is dan Sadilek.
 
Voorste 3 en Ihattaran erachter moet je laten staan. Ik hoop wel dat Thomas op de plek van Rosario gaat spelen. Ben serieus helemaal klaar met die Rosario. Was wederom weer dramatisch tegen een belachelijke slechte Fortuna Sittard.

Verder Baumgartl en Lato achterin. Nu is het moment om te laten zien of Bommel gelijk heeft dat Lato minder is dan Sadilek.
Gakpo ipv Bergwijn zou nog kunnen. Bergwijn is toch al onze beste speler, en hij wordt niet beter van dit potje. Kan alleen maar geblesseerd raken. Maar hij kan ook in topvorm raken door er 2 te maken, zo is het ook.

Op het middenveld Guti en Thomas, denk ik maar. Ben benieuwd.
 
Liever Boscagli en geen Lato wat mij betreft. Met Boscagli moeten we sowieso verder omdat hij bij ons onder contract staat.

Lato en PSV en zijn geen goede match, zonde om er in te investeren als hij mogelijk deze winterstop nog terug naar Spanje gaat.
 
Dat Rosenborg is zo ongelofelijk zwak; daar winnen we ook van als we flink rouleren. Prio 1 is zondag topfit aan de aftrap verschijnen in Rotterdam; Feyenoord voetbalt nog ergens voor morgen dus die moeten volle bak.

Ik zou spelen met:
Unnerstal
Teze - Schwaab - Viergever - Lato
Thomas (1 helft) - Guti
Pereiro
Bruma - Malen (1 helft) - Gakpo

Schwaab, Thomas en Malen hebben nog ritme nodig. Lato gewoon voor de leeuwen gooien; hopelijk laat hij dan wel zn potentie zien.
 
Dat Rosenborg is zo ongelofelijk zwak; daar winnen we ook van als we flink rouleren. Prio 1 is zondag topfit aan de aftrap verschijnen in Rotterdam; Feyenoord voetbalt nog ergens voor morgen dus die moeten volle bak.

Ik zou spelen met:
Unnerstal
Teze - Schwaab - Viergever - Lato
Thomas (1 helft) - Guti
Pereiro
Bruma - Malen (1 helft) - Gakpo

Schwaab, Thomas en Malen hebben nog ritme nodig. Lato gewoon voor de leeuwen gooien; hopelijk laat hij dan wel zn potentie zien.
Dan krijg je weer zo’n ruk pot net als vorig jaar tegen rkc.... nee speel maar gewoon met de sterkste 11 met uitzondering van net niet fitte spelers! Ik wil wel iets zien in het stadion morgen😂
 
Dan krijg je weer zo’n ruk pot net als vorig jaar tegen rkc.... nee speel maar gewoon met de sterkste 11 met uitzondering van net niet fitte spelers! Ik wil wel iets zien in het stadion morgen😂

Daarbij, als ze in een winnende flow komen, komt en blijft die fitheid vanzelf wel. Tenzij er echt twijfelgevallen zijn dus gewoon de sterkste elf opstellen, zodat ze met een nog beter gevoel naar Rotterdam afreizen.
 
Unnerstall
Dumfries - Schwaab - Viergever - Boscagli
Afellay - Thomas
Ihattaren
Gakpo - Malen - Bergwijn

Doe maar effe Mark
Alsjeblieft nooit meer Gakpo in de basis dit seizoen. Verschrikkelijk.
 
Zijn er hier mensen die nog (4) kaartjes willen voor Oost? Ik had heel graag naar de wedstrijd gewild, maar de kosten en vooral de tijd die ik hier morgen aan kwijt zou raken is het mij niet waard :confused:. Ik hoop iemand er nog blij mee te kunnen maken.
 
Lekker het tweede elftal laten spelen in het Philips stadion.
 
Zijn er hier mensen die nog (4) kaartjes willen voor Oost? Ik had heel graag naar de wedstrijd gewild, maar de kosten en vooral de tijd die ik hier morgen aan kwijt zou raken is het mij niet waard :confused:. Ik hoop iemand er nog blij mee te kunnen maken.

Ik ken het. Wij passen ook om in totaal 6 uren reistijd kwijt te zijn. Ook nog 2 kaarten vanuit passe partout te verkrijgen.
 
Ik zou denk ik alleen Bergwijn sparen vanavond, die zit al een tijdje net niet tegen een blessure aan.

Wat mij betreft Unnerstall, Dumfries, Baumgartl, Viergever, Boscagli, Thomas, Rosario, Ihattaren, Gakpo, Malen en Doan. Ondanks dat Sadilek prima speelde tegen Fortuna is dit een mooie kans om Boscagli aan het werk te zien (Lato hoeft van mij niet meer op te komen dagen, heb nog liever Gloster), Baumgartl maar weer eens de kans geven over Schwaab en dan hopen dat deze wedstrijd weer een beetje kan bijdragen aan het zelfvertrouwen/ritme van Rosario, al heb ik er een hard hoofd in. Afellay zou ook kunnen als hij minimaal 60 minuten kan spelen en eventueel kan je Bruma er nog inzetten in de hoop dat hij er een paar inschiet en zich herinnert hoe je moet voetballen.

Normaal gesproken moet dit geen enkel probleem zijn, Rosenborg is ook niveautje Fortuna Sittard dus vandaag aan het vertrouwen werken en het publiek een mooie pot laten zien! :PSV:
 
15761728207153483024758330766126.jpg

Die binne benne benne binne

Zorgen over de treinstoring richting utrecht bewaren we voor na de voetbalshow!
 
Lekker man, met 10 punten alsnog uit de Europa League vliegen. Allemaal met schijtbakkenvoetbal in Oostenrijk en Portugal en speel je tegen dezelfde LASK Linz ook nog is thuis gelijk, die je simpel had moeten winnen.

Zit niks anders op dan weer vertrouwen tanken, punten pakken voor Nederlands voetbal, en 5 ton of weet ik veel hoeveel je per overwinning krijgt.
Ja twee keer tegen de lat, dat is ook pech. Hoort bij voetbal.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan