PSV - Roda JC | Zondag 27 augustus 2017 | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb gisteren naar een best wel leuke eerste helft gekeken. Ik zag zelfs wat frivole acties en goede inspeelpasses van Isimat.
Als ze met pressing spelen heb je een hele goede aan Hendrix. Hij heeft een prima oog waar de afvallende bal komt, waar de lukraak naar voren geschoten bal komt en/of waar de tegenstander heen wil.

Dat slappe gezapige van de 2e helft snap je toch gewoon niet.
Brenet (vechten voor basis) Hendrix (van nature een vechter), Paal (bewijzen) Isimat (moet het niet van talent hebben), Luckassen (nieuw), Bergwijn (vechten voor basis), van Ginkel (aanvoerder) moeten toch in staat zijn dat slappe gedoe te doorbreken!!!!
Ik snap Cocu ook niet dat hij niet teveel nadruk wil leggen op het negatieve. Juist wel!!! Aanpakken, doorpakken. De beuk erin.

!!!En ga eens trainen op looplijnen strafschotgebied als je op snelheid drie tegen drie komt!!!!

Mooi om te lezen dat er nog iemand is die dit ook ziet. Ik zou daarom Hendrix ook niet te ver naar achteren schuiven, want verdedigen kan hij gewoon echt niet.

Ik heb deze wedstrijd niet gezien, maar in het algemeen, wat ook wel eens getraind mag worden is aansluiten van de achterste linies bij hoekschoppen en vrije trappen. Heel vaak wordt zo'n bal zoals je zegt maar lukraak weggerost, en zo'n afvallende bal komt nu in niemandsland terecht terwijl daar prima gewoon een PSV'er zou kunnen staan die zo'n bal opvangt en de aanval doorzet/druk erop houdt.
 
Leuke eerste helft gezien! Jammer dat in de tweede helft teveel spelers onder hun niveau zakte (naar mijn mening voornamelijk Pereiro).. Anders hadden we flink aan het doelsaldo kunnen werken tegen dit zwakke elftal uit Kerkrade!
In het kader van het jubileum van Lighttown madness kunnen genieten van vette sfeeracties en de March of Madness.
Op naar volgende week zondag, zie jullie in Heerenveen! :beer::psv2:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan