PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Dropshot

Routinier
Het doel was de CL, dat hebben we niet gehaald. En dit is hoe je het ook wendt of keert, een valse start. Om door te gaan, en een kans op de 1e plek te hebben, moet je je 3 thuiswedstrijden winnen plus een bonus punt. Deze uitslag betekent dus dat je uit van Monaco of Salzburg Sturm Graz moet winnen, en dat gaat heel moeilijk worden.

Veel te voorbarige conclusie. Misschien is PSV samen met Sociedad wel de sterkste in de groep. Er bestaat ook nog zoiets als gelijke spelen. Speeldag 1/6 net gehad. Nog 15 punten te pakken. 2 keer winnen thuis en 3 uit gelijk kan ook allemaal.

DrJ

Routinier
Veel te voorbarige conclusie. Misschien is PSV samen met Sociedad wel de sterkste in de groep. Er bestaat ook nog zoiets als gelijke spelen. Speeldag 1/6 net gehad. Nog 15 punten te pakken. 2 keer winnen thuis en 3 uit gelijk kan ook allemaal.

We kunnen gewoon winnen uit van Sociedad. Verdedigend iets meer wakker worden en kansen beter benutten.

Weltmeister

Bondscoach
Vorig seizoen hadden we thuis verloren van Granada, om uit te winnen tegen hun. Vorig seizoen zijn we door de ondergrens gezakt uit tegen PAOK, hadden we na 3 wedstrijden maar 3 punten, maar hebben we het zo omgedraaid dat we 1ste stonden aan het eind van de poulefase. Ik heb nog hoop hoor. Winnen van Feyenoord betekent gewoon 7 punten in een lastige reeks. Over 2 weken tegen Sturm Graz, en kijken wat Sociedad en Monaco doen. Dan zien we wel hoe moeilijk het wordt om door te gaan.
Je hebt gelijk. Maar het is nog geen 7 uit 3 maar 4 uit 2. Als je topsportklimaat predikt en op termijn nastreeft vaste deelnemer van de CL te zijn, dan leg je zelf de lat dusdanig hoog dat er verwachtingen komen. En bij een club als PSV zullen de verwachtingen altijd hoog zijn. Ik ben ondanks een leuke kickstart nog niet overtuigd door deze ploeg, die in mijn ogen teveel zwakke plekken kent. En dat is toch echt het werk van de TD.

Kira

Aanvoerder
De "coeffientenpolonaise" aldus Abbink. Wat was het een aantal jaren toch telkens afzien voor ongeveer elke Nederlandse clubs.

Ergens mee eens. Anderzijds stoor ik me aan de euforie. Ja we doen het goed.
Want grote clubs doen pas net mee aan het toernooi. Portugal heeft drie clubs in de CHL spelen. Die begonnen niet lekker maar zullen vast nog wel punten pakken. Een Frankrijk lopen we op in. Maar een hoop van die clubs beginnen pas net punten te pakken.

Cruciaal voor de polonaise gaat zijn hoeveel clubs er uiteindelijk door zijn en hoeveel punten de uitschakelde clubs hebben behaald. Maar idd dusver gaat het de goede kant. Tegelijkertijd was een stuk meer punten (Feyenoord, PSV en AZ) niet eens heel gek geweest. Wat dus later weer cruciaal kan zijn dat deze week wellicht toch iets minder top was dan verwacht. Met de komst van de confrence leauge zijn er meer mogelijkheden punten te pakken.

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Op jouw manier PSV-fan zijn lijkt me eerder een marteling dan een hobby. Hoe houd je het vol? En wat doe je jezelf aan…lijkt wel 1 brok pessimisme man

Het gaat goed met de club. We draaien lekker, prima pot gespeeld. Op koers voor het kampioenschap, chill out.
welnee ik kijk met veel plezier voetbal ook ons clubje. En hou dat al dik 40 jaar vol. Weet daardoor wel wat er voor nodig is om prijzen te winnen en Europees succesvol te worden. Ik kan slecht tegen supporters die denken en verkondigen dat thuis gelijk spelen een prima resultaat is. Dat is het simpelweg niet. Op koers voor de schaal😳 Ajax is net even meer op koers, ook simpelweg een betere selectie. Met onze selectie voorspel ik dat we voor de kerst weer zijn uitgespeeld om de prijzen. Ik verwijt het JDJ en indirect de RVC al jaren mag hij zijn belabberde beleid bij ons uitvoeren.

Ozymandias

Routinier
welnee ik kijk met veel plezier voetbal ook ons clubje. En hou dat al dik 40 jaar vol. Weet daardoor wel wat er voor nodig is om prijzen te winnen en Europees succesvol te worden. Ik kan slecht tegen supporters die denken en verkondigen dat thuis gelijk spelen een prima resultaat is. Dat is het simpelweg niet. Op koers voor de schaal😳 Ajax is net even meer op koers, ook simpelweg een betere selectie. Met onze selectie voorspel ik dat we voor de kerst weer zijn uitgespeeld om de prijzen. Ik verwijt het JDJ en indirect de RVC al jaren mag hij zijn belabberde beleid bij ons uitvoeren.
Voorlopig staan we gewoon twee punten voor…

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Voorlopig staan we gewoon twee punten voor…
Wil je dat ff aan de KNVB doorgeven, want die zetten ze vooralsnog onder ons in de ranglijst, waar wij reeds 3 clubs hebben gehad die vorig jaar in het linker rijtje stonden en zij slechts 1
4 wedstrijden onderweg en dat is jullie graadmeter? probeer de PSV bril af te zetten en vergelijk de selectie,vertoonde spel en selectie waarde. dan is Ajax bij mij favoriet nr1.

DrJ

Routinier
4 wedstrijden onderweg en dat is jullie graadmeter? probeer de PSV bril af te zetten en vergelijk de selectie,vertoonde spel en selectie waarde. dan is Ajax bij mij favoriet nr1.

Het is logisch dat Ajax favoriet nr. 1 is, maar wij kunnen ook gewoon kampioen worden.

Derksen

Aanvoerder
De nieuwe spits Vaccinatus geval heeft wel leuk en stoer koppie, ik val niet op mannen maar hij heeft wel iets waar ik me tenminste niet aan stoor :lmao: Verder was hij vrij nutteloos en statisch, geplakt rond de 16 en blijft daar wachten zonder zelf enig moeite te doen

Hoetierick

Administrator
Administrator
Gelijkspel, met een hele leuke wedstrijd. Met spelers die tegenvielen (Ramalho, Boscagli), spelers die aanhaken (Obispo), en spelers die laten zien dat ze dit niveau prima aankunnen (Gakpo, Götze). Invallers waren ook zonder uitzondering goed.
lijkt me geen reden om de handdoek in de ring te gooien. PSV kan prima 1e of 2e worden in deze poule. In de competitie hebben we de eerste zware tegenstander al gehad, en als je ook dit weekend kunt winnen, sta je er gewoon goed op.

Der Jaufe

Internationale Legende
Nee, ne zo min als 'de selectie' van een andere club een graadmeter is.

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Het is logisch dat Ajax favoriet nr. 1 is, maar wij kunnen ook gewoon kampioen worden.
Het waren tijden en dat duurde heel erg lang tot 2 seizoenen geleden, dat zo’n uitspraak niet heel snel te horen was vanuit het PSV kamp. Dat we in die positie zijn beland, is zorgwekkend. Daar moet iets aan gedaan worden. Als eerste beginnen met ons zelf en onze spelers niet te downgraden met uitspraken als “ als we daar 15 miljoen voor krijgen, dan hebben we het goed gedaan” of “ die en die is er nog niet aan toe om in het 1e te spelen” enz.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Bovenaan Onderaan