Dropshot
Routinier
Tjah, weer zo'n typische Europese avond waarbij je onnodig aan het korte eind trekt.
1ste helft was gewoon matig. Ondanks dat had ik wel het idee dat we iets beter waren, maar er werd weinig gecreëerd op een bal van Madueke en een andere kans na. Vind dat Madueke echt vaker alla Robben naar binnen moet kappen en uithalen, dat is echt een wapen wat hij nog te weinig gebruikt. Verdedigend was het echt slecht. Op het begin zag ik Mwene nog een paar keer goed ingrijpen bij die Oryazabal en greep Ramalho goed in na die verkeerde bal van Obispo, maar daarna ging echt alles fout. 2 keer niet scherp genoeg qua dekken en het was raak.
2e helft was al veel beter. Veel druk blijven zetten en ze hebben op die bal van Boscagli na (helden actie Drommel) geen kans gehad. De goal was natuurlijk geweldig, wat een klasbak is die Götze toch. Voor de rest kwam je er niet doorheen, bal viel vaak net verkeerd. Dan ook nog dat schot van Teze op de paal. En vervolgens sta je weer met het gevoel van 'ja, hier had veel meer ingezeten'. En dat is wel frustrerend keer op keer.
Vond de wissels eigenlijk wel prima invallen. Thomas liet veel meer zien dan Van Ginkel, die heb ik de 1ste helft naar mijn gevoel amper gezien. Bruma had echt wel een paar prima acties, en Vertessen deed het qua dreiging niet veel minder dan Madueke. Het nadeel is dat je van beide spelers geen opleving kunt verwachten, maar ik weet niet of die nog van Madueke of Gakpo was gekomen. Vinicius niet echt kunnen beoordelen, die stond behoorlijk vast tegen die verdedigers. Heb wel het idee dat het een werkpaard is die tegenstanders goed gaat irriteren. Iemand die vol duels ingaat en sterk is aan de bal, komt in de Eredivisie sowieso van pas. Wel echt een spits die je vooral voorin zult zien sleuren, maar waar je verdedigend niet meteen op hoeft te rekenen. Geen probleem, zulke heb je ook nodig.
Lag het trouwens aan mij of was die scheids af en toe echt een clown?
Helemaal mee eens met je analyse.
Ja die scheids. Het is een Schot en ik denk dat hij dit weekend alles door laat gaan waar hij gisteren voor floot.
Was geen peil op te trekken wat hij zou doen.