Laatst bewerkt:
Het scheelt dat het thuis is. Een generale voor de wedstrijd tegen Feyenoord.Ik ben benieuwd. Sociedad is geen CL ploeg, maar dit zal geen makkie worden. Wel een thuiswedstrijd. Zaak om de poule goed te beginnen met een overwinning. Een aderlating dat Sangaré er niet bij zal zijn. Dat scheelt veel duelkracht op het middenveld.
Best lastige wedstrijd nog. Vooral omdat je hem moet winnen om tweede (of eerste) te worden. Word spannend maar hopelijk gaan ze het goed doen!
Kunnen ze eigenlijk beslissen om überhaupt geen werkvergunning te geven?Erg sneu voor Vinicius, nu die IND zo treuzelt met het vrijgeven van zijn werkvergunning.
Ik vraag me af of het ook zolang duurde, totdat hij voor de Spurs, Napoli en Monaco mocht uitkomen.
Bij Unibet is PSV favoriet voor de zege in het Philips Stadion. Dat zegt natuurlijk niets, maar wel leuk om te zien.
2.35 en 3.00.
Ik weet het niet 100% zeker. maar... Het lijkt mij dat er gunningsvoorwaarden zijn en dat die ook van te voren bekend zijn. Zodat je in 1 keer de aanvraag juist en volledig kan indienen.Kunnen ze eigenlijk beslissen om überhaupt geen werkvergunning te geven?
Verwacht je daar een bericht in de media van dan?Nog steeds geen witte rook wat de werkvergunning van Vinicius betreft...![]()
Nee, dat denk ik niet. Vanavond horen we van Roger of hij er wel of niet bij is. Maar dan nog zal hij moeten banken omdat hij nog niet een training met de groep heeft gemaakt.Verwacht je daar een bericht in de media van dan?
True maar zo een werkvergunning duurt tegenwoordig wel ongelofelijk lang. Dacht dat dit eerst sneller ging bij voetballers.We zijn niet afhankelijk van Vinicius, kom op manwij zijn PSV.
Het gaat dit seizoen prima zonder Vinicius.
Ja, je vraagt je echt af of PSV hier iets fout doet of dat er een Ajax ambtenaar de aanvraag afhandelt. Zou fijn zijn, als hij snel aan de selectie toegevoegd wordt.True maar zo een werkvergunning duurt tegenwoordig wel ongelofelijk lang. Dacht dat dit eerst sneller ging bij voetballers.
?Ja, je vraagt je echt af of PSV hier iets fout doet of dat er een Ajax ambtenaar de aanvraag afhandelt. Zou fijn zijn, als hij snel aan de selectie toegevoegd wordt.