PSV - Real Sociedad | Donderdag 16 september | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
De "coeffientenpolonaise" aldus Abbink. Wat was het een aantal jaren toch telkens afzien voor ongeveer elke Nederlandse clubs.


Ergens mee eens. Anderzijds stoor ik me aan de euforie. Ja we doen het goed.
Want grote clubs doen pas net mee aan het toernooi. Portugal heeft drie clubs in de CHL spelen. Die begonnen niet lekker maar zullen vast nog wel punten pakken. Een Frankrijk lopen we op in. Maar een hoop van die clubs beginnen pas net punten te pakken.

Cruciaal voor de polonaise gaat zijn hoeveel clubs er uiteindelijk door zijn en hoeveel punten de uitschakelde clubs hebben behaald. Maar idd dusver gaat het de goede kant. Tegelijkertijd was een stuk meer punten (Feyenoord, PSV en AZ) niet eens heel gek geweest. Wat dus later weer cruciaal kan zijn dat deze week wellicht toch iets minder top was dan verwacht. Met de komst van de confrence leauge zijn er meer mogelijkheden punten te pakken.
 
Op jouw manier PSV-fan zijn lijkt me eerder een marteling dan een hobby. Hoe houd je het vol? En wat doe je jezelf aan…lijkt wel 1 brok pessimisme man

Het gaat goed met de club. We draaien lekker, prima pot gespeeld. Op koers voor het kampioenschap, chill out.
welnee ik kijk met veel plezier voetbal ook ons clubje. En hou dat al dik 40 jaar vol. Weet daardoor wel wat er voor nodig is om prijzen te winnen en Europees succesvol te worden. Ik kan slecht tegen supporters die denken en verkondigen dat thuis gelijk spelen een prima resultaat is. Dat is het simpelweg niet. Op koers voor de schaal😳 Ajax is net even meer op koers, ook simpelweg een betere selectie. Met onze selectie voorspel ik dat we voor de kerst weer zijn uitgespeeld om de prijzen. Ik verwijt het JDJ en indirect de RVC al jaren mag hij zijn belabberde beleid bij ons uitvoeren.
 
welnee ik kijk met veel plezier voetbal ook ons clubje. En hou dat al dik 40 jaar vol. Weet daardoor wel wat er voor nodig is om prijzen te winnen en Europees succesvol te worden. Ik kan slecht tegen supporters die denken en verkondigen dat thuis gelijk spelen een prima resultaat is. Dat is het simpelweg niet. Op koers voor de schaal😳 Ajax is net even meer op koers, ook simpelweg een betere selectie. Met onze selectie voorspel ik dat we voor de kerst weer zijn uitgespeeld om de prijzen. Ik verwijt het JDJ en indirect de RVC al jaren mag hij zijn belabberde beleid bij ons uitvoeren.
Voorlopig staan we gewoon twee punten voor…
 
Voorlopig staan we gewoon twee punten voor…
Wil je dat ff aan de KNVB doorgeven, want die zetten ze vooralsnog onder ons in de ranglijst, waar wij reeds 3 clubs hebben gehad die vorig jaar in het linker rijtje stonden en zij slechts 1
4 wedstrijden onderweg en dat is jullie graadmeter? probeer de PSV bril af te zetten en vergelijk de selectie,vertoonde spel en selectie waarde. dan is Ajax bij mij favoriet nr1.
 
4 wedstrijden onderweg en dat is jullie graadmeter? probeer de PSV bril af te zetten en vergelijk de selectie,vertoonde spel en selectie waarde. dan is Ajax bij mij favoriet nr1.

Het is logisch dat Ajax favoriet nr. 1 is, maar wij kunnen ook gewoon kampioen worden.
 
De nieuwe spits Vaccinatus geval heeft wel leuk en stoer koppie, ik val niet op mannen maar hij heeft wel iets waar ik me tenminste niet aan stoor :lmao: Verder was hij vrij nutteloos en statisch, geplakt rond de 16 en blijft daar wachten zonder zelf enig moeite te doen
 
Gelijkspel, met een hele leuke wedstrijd. Met spelers die tegenvielen (Ramalho, Boscagli), spelers die aanhaken (Obispo), en spelers die laten zien dat ze dit niveau prima aankunnen (Gakpo, Götze). Invallers waren ook zonder uitzondering goed.
lijkt me geen reden om de handdoek in de ring te gooien. PSV kan prima 1e of 2e worden in deze poule. In de competitie hebben we de eerste zware tegenstander al gehad, en als je ook dit weekend kunt winnen, sta je er gewoon goed op.
 
4 wedstrijden onderweg en dat is jullie graadmeter? probeer de PSV bril af te zetten en vergelijk de selectie,vertoonde spel en selectie waarde. dan is Ajax bij mij favoriet nr1.
Nee, ne zo min als 'de selectie' van een andere club een graadmeter is.
 
Het is logisch dat Ajax favoriet nr. 1 is, maar wij kunnen ook gewoon kampioen worden.
Het waren tijden en dat duurde heel erg lang tot 2 seizoenen geleden, dat zo’n uitspraak niet heel snel te horen was vanuit het PSV kamp. Dat we in die positie zijn beland, is zorgwekkend. Daar moet iets aan gedaan worden. Als eerste beginnen met ons zelf en onze spelers niet te downgraden met uitspraken als “ als we daar 15 miljoen voor krijgen, dan hebben we het goed gedaan” of “ die en die is er nog niet aan toe om in het 1e te spelen” enz.
 
welnee ik kijk met veel plezier voetbal ook ons clubje. En hou dat al dik 40 jaar vol. Weet daardoor wel wat er voor nodig is om prijzen te winnen en Europees succesvol te worden. Ik kan slecht tegen supporters die denken en verkondigen dat thuis gelijk spelen een prima resultaat is. Dat is het simpelweg niet. Op koers voor de schaal😳 Ajax is net even meer op koers, ook simpelweg een betere selectie. Met onze selectie voorspel ik dat we voor de kerst weer zijn uitgespeeld om de prijzen. Ik verwijt het JDJ en indirect de RVC al jaren mag hij zijn belabberde beleid bij ons uitvoeren.
Nou wat een onzin. Volgens mij heeft niemand hier de vlag uithangen na deze 2-2. Men stelt alleen dat alles nog mogelijk is. Er zijn nog 15 punten in het spel.

En PSV staat 2 punten voor op Ajax en versloeg Ajax al (weliswaar niet voor de competitie). Hoe kan Ajax dan beter op weg zijn? Dan zou PSV gauw wat punten moeten verspelen, zodat ze achter Ajax staan en dan blijkbaar beter op weg zijn.
 
De nieuwe spits Vaccinatus geval heeft wel leuk en stoer koppie, ik val niet op mannen maar hij heeft wel iets waar ik me tenminste niet aan stoor :lmao: Verder was hij vrij nutteloos en statisch, geplakt rond de 16 en blijft daar wachten zonder zelf enig moeite te doen

Jij vindt het ook een lekkertje, hè?
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Dan moeten we wel de volgende keer niet net doen alsof we tegen Cambuur aan het ballen zijn en meteen de inzet en passie van de tweede helft laten zien. De eerste helft was zo enorm slap...
De eerste 20 minuten waren voor ons! Ik vond het achterin wel matig met en zonder bal. Maar het was dwingend en dreigend! En ik denk toch echt dat je hier de tegenstander wegzet als een small club😉 kijk eens wat de afgelopen seizoen onder hun hadden staan!
 
Nee, ne zo min als 'de selectie' van een andere club een graadmeter is.
Als je dan toch naar de selectie wilt kijken als graadmeter, hebben we het zelfs meer dan goed gedaan tegen Sociedad. Sociedad heeft gewoon een selectiewaarde dat meer dan het dubbele is dan die van ons. Ze hebben zelfs een grotere selectiewaarde dan ajax volgens transfermarkt. Ergo, we zijn gelijkwaardig of misschien beter dan ajax! Kampioenen!!
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan