PSV - Rangers | Woensdag 30 augustus | Eindstand: 5-1

Ruud heeft vorig seizoen aangegeven dat Saibari een vetpercentage heeft van 8%. Dat is extreem laag en komt bijna alleen voor bij atleten en bodybuilders. Hij is gewoon een bonk spieren en dat zie je ook aan zijn duels
8% vet, 22% spek.
 
Ruud heeft vorig seizoen aangegeven dat Saibari een vetpercentage heeft van 8%. Dat is extreem laag en komt bijna alleen voor bij atleten en bodybuilders. Hij is gewoon een bonk spieren en dat zie je ook aan zijn duels
Nu is hij super. Vorig seizoen liep er een man uit zijn rug weg bij die Twente goal, en ik vond hem qua loopvermogen tegenvallen. Ook bij een drill voor de aftrap in het stadion vond ik hem niet wendbaar. Maar hij oogt dit seizoen echt fit en is veel meer bij alles betrokken. Je kan veel spieren hebben maar dan brand je vaak sneller op. Je kan dingen opvangen met een goede looptechniek, maar dat is lastig en grote spieren kosten ook meer energie. Je moet een bodybuilder niet vragen om een goede marathon te lopen en een goede 100 meter sprinter is geen goede 10k atleet of zelfs een goede 800 loper, 400 meter sprinter of zelfs niet altijd een goede 200 sprinter. Dat zie ik eigenlijk ook graag, een goede tussen atleet, met belachelijke snelheden op de korte afstand en tegelijkertijd vele meters kunnen overbruggen. In combinatie met types als Luuk die een bal kunnen vasthouden.
 
Moet ik in de Afellay archieven graven wat ik vond van hem omdat hij bij Nederland speelde?
Ja graag… Man, vroeger stonden de Bosschenaren bekend om hun humor. Tegenwoordig moet je 300 smileys voor ze plaatsen voor ze begrijpen dat je een grapje maakt. Nou bij deze dan😆😄🥳😝😆😝😆😜😁😜
 
5-1 winst of door na Penalty's.
Blz 3 van dit topic.
Enkele dagen voor Rangers-thuis.
Je wordt gewoon door forummers uitgelachen!!
Kan toch niet!!
Minimaal oprechte excuses van die lui.

(Ik heb namelijk van Pi-air geleerd dat er ook niet-oprechte excuses bestaan.)
 
Echt. Ralf Edström was bijna de enige die een ruime overwinning in gedachten had daags voor de wedstrijd.

En ik uiteraard.

Maar ik ben dan ook een Schmidt en Bosz-fanboy in hart en nieren. En een realist.
 
Blz 3 van dit topic.
Enkele dagen voor Rangers-thuis.
Je wordt gewoon door forummers uitgelachen!!
Kan toch niet!!
Minimaal oprechte excuses van die lui.

(Ik heb namelijk van Pi-air geleerd dat er ook niet-oprechte excuses bestaan.)
Ach ze weten niet beter de onnozele schepsels. :geek: ;)
 
Echt. Ralf Edström was bijna de enige die een ruime overwinning in gedachten had daags voor de wedstrijd.

En ik uiteraard.

Maar ik ben dan ook een Schmidt en Bosz-fanboy in hart en nieren. En een realist.
giphy.gif
 
Op het Rangers forum nog altijd veel Nederlandse topics. Zo was er ook een topic over El Ghazi.

Oh wow dat scheelt wel echt veel dan doen rangers en celtic het zo slecht nog niet gezien ook hun 'beperkte' Europese inkomsten
 
Terug
Bovenaan Onderaan