PSV - Rangers | Woensdag 30 augustus | Eindstand: 5-1

Saibari is een Belg, Belgen staan standaard 2-0 achter bij IPF geeft t een tijdje, over Baka is hij ook aan het bijdraaien.
Nee hoor Saibari is een Marokkaan en daarom is Retro dan ook fanboy en zelden kritisch ;)
Overigens hebben de Marokkaanse voetballers normaal gesproken de sympathie van IPF. Daar zou het dus niet aan moeten liggen.
En Baka blijft gewoon een beetje een Belgisch blind paard dat in NL tactisch geschoold wordt 😝
 
Als Saibari ze maakt en voorzet, maakt een procentje vet meer of minder niet meer uit.
De 0,0 achter zijn naam ging ook over de goals en assists niet over onderhuidse percentages.

Iets anders.
Eerder ging het over het vetpercentage van Leerdam. Van broodmager en gespierd naar een pondje meer. Topprestaties geleverd. Maar mijn gedachte is: hoeveel van die prestatie kwam/komt voort uit het regime van jaren her?
Als ware het een soort supercompensatie.

Ik ben echt benieuwd hoe ze de komende jaren schaatst.
 
Hoe zou Ruud naar deze wedstrijd gekeken hebben. Ik vind het oprecht jammer voor Ruud dat het niet gelukt is, maar ben erg blij met de progressie die gemaakt is uiteraard.
Zou mooi geweest zijn als Ruud als rechterhand van Bosz het vak rustig had kunnen leren. Was toch echt te vroeg
 
Als Saibari ze maakt en voorzet, maakt een procentje vet meer of minder niet meer uit.
De 0,0 achter zijn naam ging ook over de goals en assists niet over onderhuidse percentages.

Iets anders.
Eerder ging het over het vetpercentage van Leerdam. Van broodmager en gespierd naar een pondje meer. Topprestaties geleverd. Maar mijn gedachte is: hoeveel van die prestatie kwam/komt voort uit het regime van jaren her?
Als ware het een soort supercompensatie.

Ik ben echt benieuwd hoe ze de komende jaren schaatst.
Is er werkelijk iemand geïnteresseerd in hoe ze scháátst?
 
Nee hoor Saibari is een Marokkaan en daarom is Retro dan ook fanboy en zelden kritisch ;)
Overigens hebben de Marokkaanse voetballers normaal gesproken de sympathie van IPF. Daar zou het dus niet aan moeten liggen.
En Baka blijft gewoon een beetje een Belgisch blind paard dat in NL tactisch geschoold wordt 😝
Klopt, daarom push ik ook zo hard in elke topic om El Ghazi in de basis te krijgen. Topper, vorig seizoen 9 goals gemaakt. Gaat Lozano en Baka uit de basis spelen. Mark my words. Dima maghreb >insert flag Albania<
 
Klopt, daarom push ik ook zo hard in elke topic om El Ghazi in de basis te krijgen. Topper, vorig seizoen 9 goals gemaakt. Gaat Lozano en Baka uit de basis spelen. Mark my words. Dima maghreb >insert flag Albania<
El Ghazi wilde alleen voor Oranje spelen. Misschien is dat de reden dat je kritisch bent op hem ;)
 
Zou mooi geweest zijn als Ruud als rechterhand van Bosz het vak rustig had kunnen leren. Was toch echt te vroeg
Van Bommel is nu het vak elders aan het oefenen om in de toekomst PSV weer te mogen coachen. 😁

En Ruud.... tussenjaar?
 
Ghazi was toch bezig met het omzetten naar Marrokko? Tijdens het WK lukte het net niet door het papierwerk, maar dat zou nu toch wel gelukt moeten zijn?
 
  • Leuk
Reactions: znq
Terug
Bovenaan Onderaan