rico
Assistent Bondscoach
Laatste kans voor Zahavi, wat mij betreft. Als hij er nu weer niks van bakt, zet dan Madueke maar lekker op zijn plekLees net dat Mo in de basis start ten koste van Madueke, hoop zo dat hij het laat zien.
Laatste kans voor Zahavi, wat mij betreft. Als hij er nu weer niks van bakt, zet dan Madueke maar lekker op zijn plekLees net dat Mo in de basis start ten koste van Madueke, hoop zo dat hij het laat zien.
Ik zie Madueke ook veel liever in de spits dan achter de spits, met Mo op die positie. Dus Cody en Mo op het middenveld, en Malen en Zahavi/Madueke ervoor.Laatste kans voor Zahavi, wat mij betreft. Als hij er nu weer niks van bakt, zet dan Madueke maar lekker op zijn plek
Kan toch niet zo zijn dat Zahavi er overal de ene na de andere in schiet en dat niet in de AD zou kunnen?Laatste kans voor Zahavi, wat mij betreft. Als hij er nu weer niks van bakt, zet dan Madueke maar lekker op zijn plek
Overal is China en Israel. Ik vermoed dat er ook wel een spits is die er 40 in de Thaise competitie inlegt, die voldoet ook niet.Kan toch niet zo zijn dat Zahavi er overal de ene na de andere in schiet en dat niet in de AD zou kunnen?
Dat betwijfel ik toch wel hoor. De wedstrijden dat hij speelde was hij zeker niet zelfzuchtig en bood hij vooral Malen goede kansen, maar werd en wordt steevast overgeslagen door zijn medeaanvallers (buiten Gakpo misschien) die voor eigen succes gaan. Anders had hij ongetwijfeld vaker gescoord en hadden we nu deze discussie niet. Afgelopen weekend speelde hij overigens wel erg slecht. Daarvoor was hij zeker niet slecht vond ik. Kan meer dan hij nu heeft laten zien volgens mij.Overal is China en Israel. Ik vermoed dat er ook wel een spits is die er 40 in de Thaise competitie inlegt, die voldoet ook niet.
Overigens is dat natuurlijk een flauwe vergelijking. Ik denk dat Zahavi best een aardige spits is voor PSV, twijfel alleen wel of hij basiswaardig is. Als PSV op tempo speelt, zie je dat hij het niet aankan. Lijkt mij perfect als pinchhitter en/of rouleren met Madueke, waarbij madueke tegen clubs als ajax moet spelen, daat komt Zahavi echt tekotrt
Dat zeg ik eigenlijk ook. Alleen ik vind Madueke beter, die maakt echt een stormachtige ontwikkeling door. Is ook beter voor PSV, voor Madueke gaan we een behoorlijk bedrag krijgen, voor Zahavi niksDat betwijfel ik toch wel hoor. De wedstrijden dat hij speelde was hij zeker niet zelfzuchtig en bood hij vooral Malen goede kansen, maar werd en wordt steevast overgeslagen door zijn medeaanvallers (buiten Gakpo misschien) die voor eigen succes gaan. Anders had hij ongetwijfeld vaker gescoord en hadden we nu deze discussie niet. Afgelopen weekend speelde hij overigens wel erg slecht. Daarvoor was hij zeker niet slecht vond ik. Kan meer dan hij nu heeft laten zien volgens mij.
Alsof de Nederlandse competitie zo veel beter is.Overal is China en Israel. Ik vermoed dat er ook wel een spits is die er 40 in de Thaise competitie inlegt, die voldoet ook niet.
Overigens is dat natuurlijk een flauwe vergelijking. Ik denk dat Zahavi best een aardige spits is voor PSV, twijfel alleen wel of hij basiswaardig is. Als PSV op tempo speelt, zie je dat hij het niet aankan. Lijkt mij perfect als pinchhitter en/of rouleren met Madueke, waarbij madueke tegen clubs als ajax moet spelen, daat komt Zahavi echt tekotrt
Iig beter dan de Israëlische en Chinese competitie.. In die Israëlische competitie zijn jongens als Tjaron Cherry, wie??, de beste spelers. Dan weet je ook de goals van Zahavi op waarde te schatten.Alsof de Nederlandse competitie zo veel beter is.
Wel realistisch blijven he.Winnen zou al heel mooi zijn.
Mét Götze werd er met 4-1 verloren van die zaterdagamateurs uit Griekenland.Ja ik heb hetzelfde. Kan het gelukkig volgen. Maar dit is wel accurate beschrijving van het huidige PSV (Zeker zonder Götze).
Is het niet gewoon een spits die niet in het spel past dat Schmidt wil spelen (wat het extra vreemd maakt dat Schmidt hem zo graag wou hebben)?Overal is China en Israel. Ik vermoed dat er ook wel een spits is die er 40 in de Thaise competitie inlegt, die voldoet ook niet.
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat al die tegenslagen (veel afwezigen door corona, waardoor automatismen in slijpen lastig gaat oa) ervoor zorgt dat het er nog niet uit is gekomen. Zahavi kan echt wel ballenIs het niet gewoon een spits die niet in het spel past dat Schmidt wil spelen (wat het extra vreemd maakt dat Schmidt hem zo graag wou hebben)?
Ik heb werkelijk waar geen idee wat het gaat worden. Bidden dat ze snel een paar keer kunnen scoren (en een ander ook wat gunnen).
Hij doet prima mee met jagen, dat wil Schmidt zien toch? Hij moet gewoon wat vaker onhoudbaar tussen de palen knallen.Is het niet gewoon een spits die niet in het spel past dat Schmidt wil spelen (wat het extra vreemd maakt dat Schmidt hem zo graag wou hebben)?
Flauw. Zijn geen amateurs en Gotze is gewoon een bepalende speler.Mét Götze werd er met 4-1 verloren van die zaterdagamateurs uit Griekenland.![]()