PSV - PAOK Saloniki | Donderdag 26 november | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Laatste kans voor Zahavi, wat mij betreft. Als hij er nu weer niks van bakt, zet dan Madueke maar lekker op zijn plek
Ik zie Madueke ook veel liever in de spits dan achter de spits, met Mo op die positie. Dus Cody en Mo op het middenveld, en Malen en Zahavi/Madueke ervoor.

Als Mario er niet is, natuurlijk. Anders speelt Mario sws.
 
Kan toch niet zo zijn dat Zahavi er overal de ene na de andere in schiet en dat niet in de AD zou kunnen?
Overal is China en Israel. Ik vermoed dat er ook wel een spits is die er 40 in de Thaise competitie inlegt, die voldoet ook niet.

Overigens is dat natuurlijk een flauwe vergelijking. Ik denk dat Zahavi best een aardige spits is voor PSV, twijfel alleen wel of hij basiswaardig is. Als PSV op tempo speelt, zie je dat hij het niet aankan. Lijkt mij perfect als pinchhitter en/of rouleren met Madueke, waarbij madueke tegen clubs als ajax moet spelen, daat komt Zahavi echt tekotrt
 
Overal is China en Israel. Ik vermoed dat er ook wel een spits is die er 40 in de Thaise competitie inlegt, die voldoet ook niet.

Overigens is dat natuurlijk een flauwe vergelijking. Ik denk dat Zahavi best een aardige spits is voor PSV, twijfel alleen wel of hij basiswaardig is. Als PSV op tempo speelt, zie je dat hij het niet aankan. Lijkt mij perfect als pinchhitter en/of rouleren met Madueke, waarbij madueke tegen clubs als ajax moet spelen, daat komt Zahavi echt tekotrt
Dat betwijfel ik toch wel hoor. De wedstrijden dat hij speelde was hij zeker niet zelfzuchtig en bood hij vooral Malen goede kansen, maar werd en wordt steevast overgeslagen door zijn medeaanvallers (buiten Gakpo misschien) die voor eigen succes gaan. Anders had hij ongetwijfeld vaker gescoord en hadden we nu deze discussie niet. Afgelopen weekend speelde hij overigens wel erg slecht. Daarvoor was hij zeker niet slecht vond ik. Kan meer dan hij nu heeft laten zien volgens mij.
 
Dat betwijfel ik toch wel hoor. De wedstrijden dat hij speelde was hij zeker niet zelfzuchtig en bood hij vooral Malen goede kansen, maar werd en wordt steevast overgeslagen door zijn medeaanvallers (buiten Gakpo misschien) die voor eigen succes gaan. Anders had hij ongetwijfeld vaker gescoord en hadden we nu deze discussie niet. Afgelopen weekend speelde hij overigens wel erg slecht. Daarvoor was hij zeker niet slecht vond ik. Kan meer dan hij nu heeft laten zien volgens mij.
Dat zeg ik eigenlijk ook. Alleen ik vind Madueke beter, die maakt echt een stormachtige ontwikkeling door. Is ook beter voor PSV, voor Madueke gaan we een behoorlijk bedrag krijgen, voor Zahavi niks
 
Overal is China en Israel. Ik vermoed dat er ook wel een spits is die er 40 in de Thaise competitie inlegt, die voldoet ook niet.

Overigens is dat natuurlijk een flauwe vergelijking. Ik denk dat Zahavi best een aardige spits is voor PSV, twijfel alleen wel of hij basiswaardig is. Als PSV op tempo speelt, zie je dat hij het niet aankan. Lijkt mij perfect als pinchhitter en/of rouleren met Madueke, waarbij madueke tegen clubs als ajax moet spelen, daat komt Zahavi echt tekotrt
Alsof de Nederlandse competitie zo veel beter is.
 
Wedstrijd kan alle kanten op, we zullen waarschijnlijk weer een helft top spelen en dan slechts 1 keer scoren. Tweede helft moeten we alles dichtzetten en hopen op een mooie counter.

Verschil met Dumfries en Thomas is groot, dus ik hoop echt dat we er nu dichter op zitten dan laatst. Hopelijk heeft Mvogo een topdag, want dat hebben we echt nodig. Ik heb nog vertrouwen in Zahavi, hopelijk kan hij ook een goaltje meepikken. 2-0 winst.
 
We gaan vanavond gewoon 3 punten pakken. Schmidt is niet dom, die heeft ook wel gezien wat er mis ging tegen Twente, die heeft vast en zeker een goed gesprek gehad met Zahavi en Malen samen dat ze elkaar meer moeten gunnen. Vooral Zahavi heeft vanavond iets te bewijzen en ik verwacht dat die gewoon extra inzet toont en een goaltje pakt, ook mooi dat Mo (schijnt) in de basis staat, laatste wedstrijden gingen steeds beter en dit zijn ook de momenten voor hem om zichzelf te bewijzen en we kunnen dit keer ook weer rekenen op onze grote vriend Gakpo, ik zie genoeg kansen om 3 punten te pakken en door te gaan.
 
Alsof de Nederlandse competitie zo veel beter is.
Iig beter dan de Israëlische en Chinese competitie.. In die Israëlische competitie zijn jongens als Tjaron Cherry, wie??, de beste spelers. Dan weet je ook de goals van Zahavi op waarde te schatten.
 
Ik heb werkelijk waar geen idee wat het gaat worden. Bidden dat ze snel een paar keer kunnen scoren (en een ander ook wat gunnen).
 
Winnen zou al heel mooi zijn.
Wel realistisch blijven he.

Zonder dollen, er moet vanavond gewonnen worden. Ik hoop ook dat Schmidt inziet dat zijn plannetje misschien niet altijd de beste is, maar dat lijkt me wel gezien zijn successen in het verleden met o.a. Salzburg. Dat doe je natuurlijk niet zomaar.
 
Overal is China en Israel. Ik vermoed dat er ook wel een spits is die er 40 in de Thaise competitie inlegt, die voldoet ook niet.

Overigens is dat natuurlijk een flauwe vergelijking. Ik denk dat Zahavi best een aardige spits is voor PSV, twijfel alleen wel of hij basiswaardig is. Als PSV op tempo speelt, zie je dat hij het niet aankan. Lijkt mij perfect als pinchhitter en/of rouleren met Madueke, waarbij madueke tegen clubs als ajax moet spelen, daat komt Zahavi echt tekotrt
Is het niet gewoon een spits die niet in het spel past dat Schmidt wil spelen (wat het extra vreemd maakt dat Schmidt hem zo graag wou hebben)?
 
Is het niet gewoon een spits die niet in het spel past dat Schmidt wil spelen (wat het extra vreemd maakt dat Schmidt hem zo graag wou hebben)?
Ik denk dat dat wel meevalt. Ik denk dat al die tegenslagen (veel afwezigen door corona, waardoor automatismen in slijpen lastig gaat oa) ervoor zorgt dat het er nog niet uit is gekomen. Zahavi kan echt wel ballen
 
Ik heb werkelijk waar geen idee wat het gaat worden. Bidden dat ze snel een paar keer kunnen scoren (en een ander ook wat gunnen).

Ik kan niet kijken door bedtijd, maar hoop voor jullie dat het heel snel 2-0 of 0-2 is dan weet je het wel.
 
Is het niet gewoon een spits die niet in het spel past dat Schmidt wil spelen (wat het extra vreemd maakt dat Schmidt hem zo graag wou hebben)?
Hij doet prima mee met jagen, dat wil Schmidt zien toch? Hij moet gewoon wat vaker onhoudbaar tussen de palen knallen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan