PSV Nieuws Algemeen

Amstel.

En dan nog een boel merken als Schultenbrau en Dors en van die flesjes met aluminiumpapier om de nek heen.
Ok ok, je hebt gelijk. Amstel is nog minder. Die andere merken tel ik niet mee. Maar Hertog Jan, Grolsch, Heineken, Leeuw, Alfa. Allemaal beter.
Maar Bavaria zal wel meer betalen om daar te mogen schenken.
Dat denk ik ook. Maar jammer is het wel. Ze hebben trouwens best veel merken en soorten. Qua pils naast Swinckels ook Estaminet. Beiden goed te drinken.
 
Ok ok, je hebt gelijk. Amstel is nog minder. Die andere merken tel ik niet mee. Maar Hertog Jan, Grolsch, Heineken, Leeuw, Alfa. Allemaal beter.

Dat denk ik ook. Maar jammer is het wel. Ze hebben trouwens best veel merken en soorten. Qua pils naast Swinckels ook Estaminet. Beiden goed te drinken.
Heineken? Werkelijk. Is de reden dat ik altijd vraag wat voor bier ze op tap hebben. Als het Heineken is (of Stella Artois) neem ik wel iets anders.
 
Heerlijk nu op espn de 10-0 tegen Feyenoord
Wow, op de verjaardag van de club notabene deze wedstrijd uitzenden. Dat komt wel erg toevallig over, wellicht heeft iemand bij de programmering op ESPN een lichte afkeer? :ROFL:
 
Ondanks de gewonnen wedstrijden heeft De Televaag weer wat nieuws gevonden om te zeuren. Nu er een redelijke kans is dat Berisha naar PSV komt, is men van mening dat teveel aankopen een "Schmidt-stempel" hebben. En dat is niet goed dus oei oei, PSV is slecht bezig. Net zoals Valentijn D. het heel riskant vond dat Dumfries en Malen niet mee deden. Ik heb het stukje waarin Valentijn ruiterlijk toegeeft dat hij er naast zat, dat PSV met groot gemak won en dat PSV dus wél de juiste beslissing heeft gemaakt, even gemist. Maar ik heb dan ook geen abonnement op Amsterdamse huiskrant.
Persoonlijk denk ik dat ze bang zijn dat er nog meer goede aankopen worden gedaan, maar dat terzijde. Ramalho, Van Ginkel en Pröpper lijken me alle 3 echte versterkingen, en dat is natuurlijk niet zo leuk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan