PSV Nieuws Algemeen

En weer slecht in het nieuws... Gerbrands zegt het ook: een reeks van incidenten en slechts nieuws over de PSV supporters. Ga in gesprek met de goede mensen tussen die malloten en bedenk samen hier wat op. En neem initiatief in eigen hand om zelf straffen uit te delen na zulke incidenten i.p.v. te wachten op een straf van de KNVB. Treed harder op Toon, tijden veranderen.
Link?
 
Gewoon kijken of je de individuen die dit doen eruit kunt pikken en kan (zwaar) kan straffen. Ik word er echt ziek van dat dit soort 'supporters' hun eigen club benadelen. Hetzelfde geldt voor de mensen die er jaren lang voor hebben gezorgd dat Feyenoord Europees bestraft werd, als je ziet dat je eigen acties hiertoe leiden bij jouw club dan doe je dat toch niet? Met dit soort mensen valt niet te communiceren, gewoon zorgen dat ze geen kaarten meer kunnen kopen lijkt mij de enige oplossing.
 
En weer slecht in het nieuws... Gerbrands zegt het ook: een reeks van incidenten en slechts nieuws over de PSV supporters. Ga in gesprek met de goede mensen tussen die malloten en bedenk samen hier wat op. En neem initiatief in eigen hand om zelf straffen uit te delen na zulke incidenten i.p.v. te wachten op een straf van de KNVB. Treed harder op Toon, tijden veranderen.

Precies. Vuurwerk gooien? Definitief stadionverbod. BAM!
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Erg jammer dat PSV wordt gestraft voor het afsteken van vuurwerk.
Allemaal pussy's, als je toch al met vuurwerk wilt spelen eerst ff langs mijn stadsgenoten gaan voor een cursus hardcore sfeer :cool:

( en ja daar word je ook gewoon 'gecontroleerd' aan de deur )

Kijk dit noem ik nou vuurwerk! Moeten ze hier ook introduceren. Maarja, men wil hier liever dat we een revolutie anti-alles beginnen en over 10 jaar alleen maar als bioscooppubliek het stadion mogen bezoeken.

Vuurwerk kan prachtig en sfeervol zijn. De PSV'ers die het hadden afgestoken tijdens De Graafschap en Heerenveen deden niks vekeerd, behalve een regel breken dan...
 
Volgens mij gaat het niet om vuurwerk gooien, maar om van die fakkels te laten branden.
Anderzijds, als het niet mag, dan mag het niet.

Mee eens. Wel jammer dat het niet mag, want de fakkels waren gewoon normaal afgestoken. Niet zo'n domme praktijken als Ajax vorig jaar - die ondanks het gooien van fakkels gewoon in Eindhovem werden ontvangen :braak:.
 
Nou, ik krijg deze naam niet uit mijn strot, maar het is al véél beter dan een energieboer of gokbedrijf - en echt iets om als regio trots op te zijn.

Suggestie: waarom niet alleen 'Brainport'?
 
Nou, ik krijg deze naam niet uit mijn strot, maar het is al véél beter dan een energieboer of gokbedrijf - en echt iets om als regio trots op te zijn.

Suggestie: waarom niet alleen 'Brainport'?
Omdat ze willen benadrukken dat het hier om een consortium van bedrijven gaat.
 
Klinkt goed, maar ik zie wel dat het hier een aantal bestaande partners van PSV betreft.

Zo betaald Philips bijvoorbeeld al een bedrag aan PSV en dat bestaande bedrag wordt aangepast(Lees verlaagd) zodat ze via het potje van metropoolregio Brainport Eindhoven geld inleggen.

Ik ben dan eigenlijk benieuwd hoe veel PSV er financieel exact op vooruit gaat, want ik verwacht dat de huidige sponsor inkomsten van Philips, Jumbo, VDL, ASML en High Tech Campus komen te vervallen en via het Brainport potje binnenkomen.

Het is fijn dat het voor onbepaalde tijd is maar het betekend wel dat de inkomsten uit de shirtreclame variabel gaat worden(afhankelijk van de inbreng van de partners). Ik ben benieuwd.

Als UMBRO volgend seizoen een mooi (thuis/uit) shirt heeft dan ga ik wel een nieuw shirt halen. :)
 
Klinkt goed, maar ik zie wel dat het hier een aantal bestaande partners van PSV betreft.

Zo betaald Philips bijvoorbeeld al een bedrag aan PSV en dat bestaande bedrag wordt aangepast(Lees verlaagd) zodat ze via het potje van metropoolregio Brainport Eindhoven geld inleggen.

Ik ben dan eigenlijk benieuwd hoe veel PSV er financieel exact op vooruit gaat, want ik verwacht dat de huidige sponsor inkomsten van Philips, Jumbo, VDL, ASML en High Tech Campus komen te vervallen en via het Brainport potje binnenkomen.

Het is fijn dat het voor onbepaalde tijd is maar het betekend wel dat de inkomsten uit de shirtreclame variabel gaat worden(afhankelijk van de inbreng van de partners). Ik ben benieuwd.

Als UMBRO volgend seizoen een mooi (thuis/uit) shirt heeft dan ga ik wel een nieuw shirt halen. :)

Zit je nog met Energie Direct op de rug. :cautious:
 
Snap eigenlijk niet waarom ASML sponsort. Ze zitten in B2B en de kans dat ik een chipwafelmachine van ze ga kopen is verrassend klein.
 
Terug
Bovenaan Onderaan