PSV Nieuws Algemeen

Als PSV dit jaar kampioen wordt kunnen we voor het eerst in de geschiedenis zeggen dat we de laatste 50 jaar het vaakst kampioen zijn geworden van alle clubs.

(Mochten we het dit jaar niet worden dan kunnen we het ook bij een kampioenschap in 2020 zeggen. Of anders bij 2 kampioenschappen de komende 6 jaar of 6 kampioenschappen de komende 17 jaar.)

Dus als Ajacieden weer eens de geschiedeniskaart spelen, troef deze er maar overheen.
 
Als PSV dit jaar kampioen wordt kunnen we voor het eerst in de geschiedenis zeggen dat we de laatste 50 jaar het vaakst kampioen zijn geworden van alle clubs.

(Mochten we het dit jaar niet worden dan kunnen we het ook bij een kampioenschap in 2020 zeggen. Of anders bij 2 kampioenschappen de komende 6 jaar of 6 kampioenschappen de komende 17 jaar.)

Dus als Ajacieden weer eens de geschiedeniskaart spelen, troef deze er maar overheen.
Haha we zijn ook nog eens Millenniumkampioen...:HB:
Dat kunnen ze in Diemen Noord nooit meer evenaren...:cool:
 
Ik begrijp uit de media dat PSV en NETFLIX een samenwerkingsverband zijn asnfegaan om op de schermen van PSV bij get stadion korte filmpjes van Netflix te vertonen of iets dergelijks.....nou dacht ik aan Netflix als shirtsponsor voor PSV...zou dat niet een gouden vondst zijn? Ajax met Ziggo en PSV met Netflix...???
 
Ik begrijp uit de media dat PSV en NETFLIX een samenwerkingsverband zijn asnfegaan om op de schermen van PSV bij get stadion korte filmpjes van Netflix te vertonen of iets dergelijks.....nou dacht ik aan Netflix als shirtsponsor voor PSV...zou dat niet een gouden vondst zijn? Ajax met Ziggo en PSV met Netflix...???
Ik lees dit bericht nu ook, maar ik heb werkelijk geen idee waar het over gaat. Wat bedoelen ze met die slogan? Waar gaat de serie Triple Frontier over? Dit is allemaal wel erg vaag.
https://www.psvfans.nl/nieuws/sfeer...-kondigt-samenwerkingsverband-met-netflix-aan

Het zou inderdaad een geweldige shirtsponsor zijn, maar ik zou er niet op rekenen. ;)
 
En weer slecht in het nieuws... Gerbrands zegt het ook: een reeks van incidenten en slechts nieuws over de PSV supporters. Ga in gesprek met de goede mensen tussen die malloten en bedenk samen hier wat op. En neem initiatief in eigen hand om zelf straffen uit te delen na zulke incidenten i.p.v. te wachten op een straf van de KNVB. Treed harder op Toon, tijden veranderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan