PSV Nieuws Algemeen

Lekker vage reden ook. "Een partij"?
zal wel Fox of RTL zijn, zou niet weten wie er anders een claim kan leggen waarvoor je het hele kanaal plat legt. Of zou n oud speler over portretrechten zijn begonnen. Marcus B. bijvoorbeeld...
 
Ik weet niet waar ik dit moest plaatsen maar Ronald Waterreus zegt in De Limburger dat hij hoopt dat Ajax de titel pakt (voor Erik Ten Haag). Opmerkelijke uitspraak....
 
Ik weet niet waar ik dit moest plaatsen maar Ronald Waterreus zegt in De Limburger dat hij hoopt dat Ajax de titel pakt (voor Erik Ten Haag). Opmerkelijke uitspraak....

Ronald Waterreus moest even flink slijmen bij Rondo van Ziggo. Hij is waarschijnlijk bang dat hij anders niet meer uitgenodigd wordt door Sjek. :fear:
 
Ik weet niet waar ik dit moest plaatsen maar Ronald Waterreus zegt in De Limburger dat hij hoopt dat Ajax de titel pakt (voor Erik Ten Haag). Opmerkelijke uitspraak....
10 seconde later zegt hij dat een goed Ajax beter is voor PSV. Zowiezo een rare kwibus die Waterreus.
 
Waarschijnlijk heeft hij zoiets gezegd als: 'Voor Erik ten Hag hoop ik dat Ajax kampioen wordt. Ik zelf denk en hoop natuurlijk dat PSV wederom de titel pakt. Sterker nog; daar ben ik wel heilig van overtuigd. Pfff, stomme Amsterdamse klup. Moet er persoonlijk niet aan denken dat die kampioen worden!'

En dat de verslaggever vervolgens selectief knipt en plakt...
 
Waarschijnlijk heeft hij zoiets gezegd als: 'Voor Erik ten Hag hoop ik dat Ajax kampioen wordt. Ik zelf denk en hoop natuurlijk dat PSV wederom de titel pakt. Sterker nog; daar ben ik wel heilig van overtuigd. Pfff, stomme Amsterdamse klup. Moet er persoonlijk niet aan denken dat die kampioen worden!'

En dat de verslaggever vervolgens selectief knipt en plakt...
Het was zijn eigen column....
 
Terug
Bovenaan Onderaan