PSV Nieuws Algemeen

Het shirt dat Manchester City gisteren aanhad was exact dezelfde als het paarse "farewell" shirt van PSV.
PFFFFF wat een sof dat ze om kosten te besparen 2 elftallen met de zelfde shirts laten spelen bij Nike.
Geen idee hoe ik een foto hier in kan brengen, dus voor degene die het wil opzoeken en posten; alvast bedankt.

Bakkalinho

International
Het shirt dat Manchester City gisteren aanhad was exact dezelfde als het paarse "farewell" shirt van PSV.
PFFFFF wat een sof dat ze om kosten te besparen 2 elftallen met de zelfde shirts laten spelen bij Nike.
Geen idee hoe ik een foto hier in kan brengen, dus voor degene die het wil opzoeken en posten; alvast bedankt.

Man-City-14-15-Third-Kit%2B(1).jpg

PerfectPSV

Aanvoerder
Denkt dat dit hier onder valt:

Thijs Slegers meld op twitter dat hij per 1 juli de nieuwe manager perszaken van PSV is. Stopt met werken voor VI.nl en is dus clubwatcher af.

thijsslegers ‏@thijsslegers 9 min9 minuten geleden
Met ingang van 1/7 ga ik met zeer veel enthousiasme als manager perszaken aan de slag bij @PSV. 2/4

thijsslegers ‏@thijsslegers 10 min.10 minuten geleden
Ik dank @VI_nl voor de geweldige tijd en @PSV voor de kans om het topvoetbal van binnenuit te gaan ervaren. 3/4

thijsslegers ‏@thijsslegers 9 min.9 minuten geleden
Vanzelfsprekend blijf ik actief op social media. Dat is ook vanuit mijn nieuwe perspectief dé manier om voetbalvolgers te bereiken! 4/4

bron: Twitter.

Laatst bewerkt:

Der Jaufe

Internationale Legende
Denkt dat dit hier onder valt:

Thijs Slegers meld op twitter dat hij per 1 juli de nieuwe manager perszaken van PSV is. Stopt met werken voor VI.nl en is dus clubwatcher af.
Leuke switch voor hem! afwachten wat voor n clubwatcher we terug krijgen.

Weltmeister

Bondscoach
Zo, dat is inderdaad nog eens een switch.

Benieuwd of hij nu nog al die "sneaky" feitjes naar buiten zal brengen. ;)

Steeds een kwartier voordat Brands de persconferentie opent de boel al op Twitter gooien. Eens kijken hoe lang ie mag blijven zitten. :)

Retro

Assistent Coach
Wel jammer, hij was altijd aardig goed op de hoogte. Zou VI nu Rikkie bij ED wegplukken? :D

Bovenaan Onderaan