PSV Nieuws Algemeen

Het shirt dat Manchester City gisteren aanhad was exact dezelfde als het paarse "farewell" shirt van PSV.
PFFFFF wat een sof dat ze om kosten te besparen 2 elftallen met de zelfde shirts laten spelen bij Nike.
Geen idee hoe ik een foto hier in kan brengen, dus voor degene die het wil opzoeken en posten; alvast bedankt.
 
Het shirt dat Manchester City gisteren aanhad was exact dezelfde als het paarse "farewell" shirt van PSV.
PFFFFF wat een sof dat ze om kosten te besparen 2 elftallen met de zelfde shirts laten spelen bij Nike.
Geen idee hoe ik een foto hier in kan brengen, dus voor degene die het wil opzoeken en posten; alvast bedankt.

Man-City-14-15-Third-Kit%2B(1).jpg
 
Denkt dat dit hier onder valt:

Thijs Slegers meld op twitter dat hij per 1 juli de nieuwe manager perszaken van PSV is. Stopt met werken voor VI.nl en is dus clubwatcher af.

thijsslegers ‏@thijsslegers 9 min9 minuten geleden
Met ingang van 1/7 ga ik met zeer veel enthousiasme als manager perszaken aan de slag bij @PSV. 2/4

thijsslegers ‏@thijsslegers 10 min.10 minuten geleden
Ik dank @VI_nl voor de geweldige tijd en @PSV voor de kans om het topvoetbal van binnenuit te gaan ervaren. 3/4

thijsslegers ‏@thijsslegers 9 min.9 minuten geleden
Vanzelfsprekend blijf ik actief op social media. Dat is ook vanuit mijn nieuwe perspectief dé manier om voetbalvolgers te bereiken! 4/4

bron: Twitter.
 
Laatst bewerkt:
Denkt dat dit hier onder valt:

Thijs Slegers meld op twitter dat hij per 1 juli de nieuwe manager perszaken van PSV is. Stopt met werken voor VI.nl en is dus clubwatcher af.
Leuke switch voor hem! afwachten wat voor n clubwatcher we terug krijgen.
 
Wel jammer, hij was altijd aardig goed op de hoogte. Zou VI nu Rikkie bij ED wegplukken? :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan