PSV Nieuws Algemeen

Beetje realistisch blijven, mensen.

We lullen onze onervaren trainer van JPSV om, om de handschoen nu al op te pakken. We pakken hem in de winter zijn goals af en nu stellen we de verwachting bij naar naar boven.

Voelt een beetje als een huis moeten bouwen,
je je beste materiaal in hebt moeten leveren, je eigenlijk eerst van plan was om te beginnen met een Tiny house ergens in de luwte, maar er nu een villa in hartje Amsterdam van je verwacht wordt. Zonder dat er budget bijkomt. Sterkte Ruud.
Had deze niet gelezen. Ja zo is het helemaal. We zitten weer eens op dezelfde lijn haha.
 
Haha echt he. Eerste 2 poten zijn al afgezaagd en ze zijn nu aan de derde begonnen. De directie weet toch ook dat Ruud dat niet voor elkaar gaat krijgen met de beslissingen die genomen zijn. Zal me niets verbazen als Brands op de achtergrond al wat lijntjes richting Bosz gegooid heeft.
Zodat PSV zeker prijsloos blijft?
 
Zodat PSV zeker prijsloos blijft?
Ja, Bosz en kampioenschappen lijkt me geen standaard combinatie.
Trouwens al dat geleuter als zou Ruud weg moeten slaat nergens op . Dat Ajax de trainer buiten gooit en dat tegelijk de top blijft zitten past daar wel.
Maar hier horen niet Ruud, John onlangs of wie dan ook geslachtofferd te worden, maar degenen die zo weinig verstand van voetbal hadden dat ze met de verkoop van Cody Gakpo hun kans op het kampioenschap tot een minimum beperkten.
Dat dat niet gebeurt heeft denk ik te maken met grote ego's en gebrek aan spiegels. Of ook gebrek aan mensen in hun directe nabijheid die nog kritische geluiden durven laten horen.
Dit laatste geldt overigens niet alleen voor ons PSV, maar overal waar macht wordt uitgeoefend.(a)
 
Voor degene die ook graag Rik willen lezen via het ED, maar altijd alleen de eerste twee zinnen van het artikel kunnen lezen is er een oplossing. Hmm. balen, werkt toch niet met het platform waar ED op draait. Wel bij het Parool bijv.


How does it work?​

The idea is pretty simple, news sites want Google to index their content so it shows up in search results. So they don't show a paywall to the Google crawler. We benefit from this because the Google crawler will cache a copy of the site every time it crawls it.

All we do is show you that cached, unpaywalled version of the page
 
Laatst bewerkt:
Voor degene die ook graag Rik willen lezen via het ED, maar altijd alleen de eerste twee zinnen van het artikel kunnen lezen is er een oplossing.


How does it work?​

The idea is pretty simple, news sites want Google to index their content so it shows up in search results. So they don't show a paywall to the Google crawler. We benefit from this because the Google crawler will cache a copy of the site every time it crawls it.

All we do is show you that cached, unpaywalled version of the page.
die werkte een tijdje terug niet voor AD/ED/BD
 
Is PSV van Twitter afgegooid? :confused: "potentieel gevoelige content" :eek:


PSV twitter.png

"Zoek naar iets anders" Naar PSV kan niet meer gezocht worden.
Zover is de club al afgegleden. :eek: Ze is geschiedenis geworden en mag niet gezien meer worden. :cautious:

Dan maar zoeken op SV Spakenburg. ;)
 

Boete voor PSV nadat vuurwerk werd afgestoken in het Philips Stadion​


PSV heeft een boete gekregen van 10.250 euro, omdat supporters vuurwerk hadden afgestoken. Dat gebeurde op 7 januari in de competitiewedstrijd in Eindhoven tegen Sparta Rotterdam (0-0).
PSV kreeg ook een flinke waarschuwing: Als er binnen twee jaar weer zoiets gebeurt, moet de club een thuiswedstrijd spelen zonder publiek.
Naast de boete en de voorwaardelijke straf moet de club een plan van aanpak opstellen om ongeregeldheden in de toekomst te voorkomen.

Lekker je club benadelen met vuurwerk. :FP: :shrug:
De kas van de KNVB wordt weer gespekt.
 

Boete voor PSV nadat vuurwerk werd afgestoken in het Philips Stadion​


PSV heeft een boete gekregen van 10.250 euro, omdat supporters vuurwerk hadden afgestoken. Dat gebeurde op 7 januari in de competitiewedstrijd in Eindhoven tegen Sparta Rotterdam (0-0).
PSV kreeg ook een flinke waarschuwing: Als er binnen twee jaar weer zoiets gebeurt, moet de club een thuiswedstrijd spelen zonder publiek.
Naast de boete en de voorwaardelijke straf moet de club een plan van aanpak opstellen om ongeregeldheden in de toekomst te voorkomen.

Lekker je club benadelen met vuurwerk. :FP: :shrug:
De kas van de KNVB wordt weer gespekt.
Dat is toch schering en inslag, dat vuurwerk? Ze moeten PSV wel hebben de laatste tijd zeg.
 
Kan mij het vuurwerk van toen niet echt herinneren, ik was er wel bij als het goed is. Was het zo bijzonder wanordelijk? Zeker de voorwaardelijke straf van een wedstrijd zonder publiek is fors.
 
Ik vind die fakkels juist heel wat toevoegen als zijde sfeeractie. De hele tribune verlicht net als onze fans deden bij de bekerfinale. Dat is toch gaaf?!
 
Maar is het veilig? Met 200km/h op de motor scheuren zonder helm en motorkleding is vast ook heel gaaf.
Wat is veilig? Ja er is een risico op wat gaten in je kleding, maar denk dat dat volk op Oost dat allemaal wel voor lief neemt. Er is ook een risico dat iemand zo'n fakkel in een familie vak gooit of dat een spandoek in de fik vliegt. Zal vast nog meer kunnen gebeuren. Er zullen vast mensen een goede risico inschatting kunnen maken qua veiligheid.

Ik vind het in ieder geval super gaaf om te zien als de fakkels onderdeel zijn van een grotere georganiseerde actie. Zoiets bijvoorbeeld, gaaf man:

legia-bdortmund_1.jpg
 
Ik vind die fakkels juist heel wat toevoegen als zijde sfeeractie. De hele tribune verlicht net als onze fans deden bij de bekerfinale. Dat is toch gaaf?!
Herinner je je die rookbom nog van een seizoen of 6 geleden? Kinderen die rochelend weg moesten. Gewoon verbieden. Je hebt altijd debielen die het verpesten. Weg ermee
 
Herinner je je die rookbom nog van een seizoen of 6 geleden? Kinderen die rochelend weg moesten. Gewoon verbieden. Je hebt altijd debielen die het verpesten. Weg ermee
Net als dat een andersdenkende niets te maken heeft met een complotgekkie heeft een fakkel weinig te maken met een rookbom waar het hele stadion van stikt. Jij met je vergelijkingen
 
Terug
Bovenaan Onderaan