PSV Nieuws Algemeen

Rik Elfrink‏@RikElfrink
#PSV sluit het seizoen in een bijzondere kleur af. Morgen meer in het #ED.

Ben benieuwd wat het betekent!
 
Misschien shirts van volgend seizoen? Ben ook benieuwd, al kan het ook iets kleins zijn dus heb geen al te hoge verwachtingen ;)
 
Zonnebankbruin... Of hebben alle spelers misschien een zelfde tattoo laten zetten in de clubkleuren van PSV.
 
Brabantse vlag? Zoiets, wellicht:

CroatiaHomeJersey1.jpg


Zou handig zijn, want die heb ik al :D
 
Pastoor zoekt toenadering tot PSV: 'Samenwerking zou goed zijn'

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...ring-tot-psv-samenwerking-zou-goed-zijn-.html

Mits Sparta promoveert lijkt me dit best interessant. Niet als officiële samenwerking, daar zijn toch weinig goede voorbeelden van, maar als herenakkoord: talent ruilen tegen speeltijd. Komend jaar De Wijs of Hermannsson in eredivisie ervaring laten opdoen? Leemans zou ook kunnen, maar misschien kan die ook gewoon bij PSV 1 aanpikken.
 
Overdrijft hij niet een beetje?
Misschien wat overdreven inderdaad. Hij had beter kunnen roepen dat de helft van Feyenoord uit Spartanen bestaat. Feit is echter dat Sparta met jongens als Strootman, Willems, Wijnaldum maar ook al die andere jongens zoals Viergever (toch bij ajax terecht gekomen) toch heeft laten zien een zeer behoorlijk scoutingsapparaat te hebben waar je U tegen zegt.
 
Misschien wat overdreven inderdaad. Hij had beter kunnen roepen dat de helft van Feyenoord uit Spartanen bestaat. Feit is echter dat Sparta met jongens als Strootman, Willems, Wijnaldum maar ook al die andere jongens zoals Viergever (toch bij ajax terecht gekomen) toch heeft laten zien een zeer behoorlijk scoutingsapparaat te hebben waar je U tegen zegt.

Viergever mag ik dat rijtje echt niet genoemd worden. Leuke speler voor een subtopper, maar meer ook niet. Meer spelers als Strootman, Willems en Gini juich ik alleen maar toe natuurlijk. Wie weet wordt die Alberto van Jong PSV ook wel wat :)
 
Viergever mag ik dat rijtje echt niet genoemd worden. Leuke speler voor een subtopper, maar meer ook niet. Meer spelers als Strootman, Willems en Gini juich ik alleen maar toe natuurlijk. Wie weet wordt die Alberto van Jong PSV ook wel wat :)

Je vergeet de grootste van allemaal: Memphis!
 
#PSV gaat bij de Champions-Loting voor 99% zeker een enorm voordeel krijgen en in pot 1 komen door verlies #Real Madrid.
 
Terug
Bovenaan Onderaan