Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Daar heb ik mij in de Pijp ook wel eens in vergist, bleken later pistoolschoten te zijnIs het Oud en Nieuw? Vuurwerk hier. Of pistoolschoten.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb ik mij in de Pijp ook wel eens in vergist, bleken later pistoolschoten te zijnIs het Oud en Nieuw? Vuurwerk hier. Of pistoolschoten.
Matige speech hoor Marco
Of een brok in de keelHeel matig. Dat Gakpo niks wilde zeggen, vond ik erg teleurstellend. Lijkt wel alsof die het allemaal zo ongemakkelijk vind met al die spandoeken en gezang.
Misschien maar schriftelijk af doen? Kan Ruud morgen meteen beginnenVoorbereiding met dat dikke pens zomer avond voetbal zeker? Voor nec valt nog iets te halen dus dan weet je in ieder geval zeker dat de tegenstander er voor gaat.
Is toch ook lastig, t is een kind van de club.Heel matig. Dat Gakpo niks wilde zeggen, vond ik erg teleurstellend. Lijkt wel alsof die het allemaal zo ongemakkelijk vind met al die spandoeken en gezang.
Een aanvoerder gaat er staan. Desnoods met een janksmoel.Is toch ook lastig, t is een kind van de club.
Guti had al 1x gescoord....Leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. Af en toe aardige combinaties, maar ook te makkelijk kansen weggegeven. De toppers Gakpo en Sangaré hadden het niet echt vandaag.
Mooie goal van Guti. Dat hij de 21e doelpuntenmaker van dit seizoen is, is wel bijzonder.
Volgens ESPN niet. Ik denk dat dat beker en Europees was.Guti had al 1x gescoord....
Niet alleen in de beker?Guti had al 1x gescoord....
Dat zou kunnen inderdaad.Volgens ESPN niet. Ik denk dat dat beker en Europees was.
niet in de competitieGuti had al 1x gescoord....
Is toch ook lastig, t is een kind van de club.
Ik zou staan janken hoor als ik Cody was
Zou ie toch gewoon een mens van vlees en bloed zijnIk zou staan janken hoor als ik Cody was![]()