PSV - NEC | Woensdag 11 mei | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. Af en toe aardige combinaties, maar ook te makkelijk kansen weggegeven. De toppers Gakpo en Sangaré hadden het niet echt vandaag.

Mooie goal van Guti. Dat hij de 21e doelpuntenmaker van dit seizoen is, is wel bijzonder.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Leuke wedstrijd voor de neutrale toeschouwer. Af en toe aardige combinaties, maar ook te makkelijk kansen weggegeven. De toppers Gakpo en Sangaré hadden het niet echt vandaag.

Mooie goal van Guti. Dat hij de 21e doelpuntenmaker van dit seizoen is, is wel bijzonder.
Guti had al 1x gescoord....
 
Is toch ook lastig, t is een kind van de club.

Eens. Je kan natuurlijk niet nu beloven dat je blijft. Als er een bod komt die niet te weigeren is, dan gaat dat gebeuren ook. Trouwens, achteraf vond die het toch wel leuk. Contract = getekend, dus hij blijft !

Nee maar. We zien het wel. Ik gun het Cody wel. Geweldige ontwikkeling. Mij gevoel zegt dat die nog 1 jaar moet vlammen bij PSV, maar als die vertrekt voor een niet te weigeren bod, dan wens ik Cody veel succes.

Goed. Dat was dus de laatste thuiswedstrijd. Ik snak naar het einde eerlijk gezegd. Nog 1 potje tegen het gedegradeerde PEC, en dan hopelijk wordt het een leuke zomer qua transfers.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan