Blokkie97
Routinier
Zo lelijk was dat spandoek toch niet?Ik zou staan janken hoor als ik Cody was![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Zo lelijk was dat spandoek toch niet?Ik zou staan janken hoor als ik Cody was![]()
Kan toch 5 a 10 min eerder.Gakpo verdiende het niet wil je zeggen?
Nee joh, Gakpo verdiende alle gespeelde seconden in (misschien) zijn laatste thuiswedstrijd. Ik weet ook zeker dat Bakayoko er graag aan meewerkteKan toch 5 a 10 min eerder.
Alleen in de beker en dat was een hele belangrijke.Niet alleen in de beker?
Cody blijft een Eindhovenaar!Nee joh, Gakpo verdiende alle gespeelde seconden in (misschien) zijn laatste thuiswedstrijd. Ik weet ook zeker dat Bakayoko er graag aan meewerkte
Op mij kwam het over dat Cody zijn keuze al had gemaakt. Paar x gezegd dat het nog niet tot hem door is gedrongen etc. JammerCody Gakpo: "Mooi gebaar van de fans en een mooi spandoek."
"We gaan het zien. Ik heb nog geen keuze gemaakt."
Dus hij kan toch nog vertrekken.![]()
Zolang JdJ onze TD is, moet je je meest waardevolle spelers niet verkopen. Hij haalt er namelijk voor veel geld middelmaat voor terug.Cody Gakpo: "Mooi gebaar van de fans en een mooi spandoek."
Psv is bezig met m nog een jaar te behouden. Voordeel is dat we godsgruwelijk veel voor m gaan vangen mocht ie gaan..Cody Gakpo: "Mooi gebaar van de fans en een mooi spandoek."
Misschien maar schriftelijk af doen? Kan Ruud morgen meteen beginnen![]()
Het hoeft niet of of te zijn, Het kan en en zijn. Nog een jaar PSV en een jaar later veel geld.Het is lastig. Gakpo is wel verstandig, maar zal bij een mooi bod en club gewoon gaan. Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Gakpo nog een jaar of veel geld, PSV profiteert hoe dan ook.
Dan van de nood een deugd maken en in de breedte investeren. We hebben sowieso een grote verkoop nodig..Het is lastig. Gakpo is wel verstandig, maar zal bij een mooi bod en club gewoon gaan. Dat kun je hem niet kwalijk nemen. Gakpo nog een jaar of veel geld, PSV profiteert hoe dan ook.
En een grote inkoop. Ben heel erg benieuwd.Dan van de nood een deugd maken en in de breedte investeren. We hebben sowieso een grote verkoop nodig..
Chucky terug?En een grote inkoop. Ben heel erg benieuwd.
Speler waar ik weinig mee had. Liever Mertens.Chucky terug?
Doen we gewoon beide. Arias terug..Speler waar ik weinig mee had. Liever Mertens.
In Zeist zit de maffiaIn Zeist zijn ze kampioen?
Ofzo...