PSV - NAC | Dinsdag 8 februari | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tijd voor een frisse start:) helaas met Schmidt.

Ongelofelijk toch dat je voor elke wedstrijd geen idee hebt wat de opstelling gaat worden. Ik hoop zo dat hij nu naar een vaste opstelling gaat toewerken:

Drommel
Mwene - Boscagli - Obispo - Mauro
Veerman - Sangare
Gotze
Madueke - Vinicius - Gakpo

Enige vraagteken is dan Gotze die hopeloos uit vorm is, die zou je dan wellicht kunnen vervangen door Doan of Veerman.

Vanavond dan hopelijk Doan en Vertessen ipv Madueke en Vinicius die nog rustig moeten starten. En aub hou dat dan een tijdje vast deze opstelling, wellicht creëer je wat automatismen.
 

Ongelofelijk dom ook van PSV om dit zo te doen. Zul je net zien dat er een aantal van die mongolen de boel gaan staan uitdagen in die familievakken.

Gebeurt trouwens wel vaker, vooral die boxen zitten soms vol met fans van de tegenstanders. En dat is allemaal lachen als mensen zich kunnen gedragen, maar dat gebeurd dus niet. Bij Feyenoord is het altijd raak en laatst tegen Twente stonden er een paar in een box tussen de 1ste en 2e ring van Oost met glas te gooien na een doelpunt van Twente.
 
Gasten die de kaarten doorverkopen mogen ze meteen hun kaart van blokkeren.

Dat altijd, zoals tegen Galatasaray was gedaan door een aantal. Maar dit is vrije verkoop waarbij iedere Jan Klaassen gewoon een ticket kan halen. Maakt gewoon even een accountje aan, en hup FC Stadionverbod kan ook een mooi wedstrijdje meepikken.
 
Dat altijd, zoals tegen Galatasaray was gedaan door een aantal. Maar dit is vrije verkoop waarbij iedere Jan Klaassen gewoon een ticket kan halen. Maakt gewoon even een accountje aan, en hup FC Stadionverbod kan ook een mooi wedstrijdje meepikken.
Ah, ok. Dan was ik te snel met mijn oordeel.
 
Wanneer kan ik weer eens rustig kijken naar een pot fatsoenlijk voetbal van PSV. Het valt iedere keer weer behoorlijk tegen. 2-0 met de rust en een einduitslag van 4-0. Eerder ben ik niet meer tevreden. En Schmidt moet maar eens een behoorlijke opstelling maken, maar je weet het nooit. Ook dat is telkens een verrassing.
 
Tijd voor een frisse start:) helaas met Schmidt.

Ongelofelijk toch dat je voor elke wedstrijd geen idee hebt wat de opstelling gaat worden. Ik hoop zo dat hij nu naar een vaste opstelling gaat toewerken:

Drommel
Mwene - Boscagli - Obispo - Mauro
Veerman - Sangare
Gotze
Madueke - Vinicius - Gakpo

Enige vraagteken is dan Gotze die hopeloos uit vorm is, die zou je dan wellicht kunnen vervangen door Doan of Veerman.

Vanavond dan hopelijk Doan en Vertessen ipv Madueke en Vinicius die nog rustig moeten starten. En aub hou dat dan een tijdje vast deze opstelling, wellicht creëer je wat automatismen.
Redelijk goed.
Oh nee, bij nader inzien toch niet.
 
Ongelofelijk die Schmidt; alsof hij altijd wil verrassen / shockeren.

Hoe onzeker kun je keepers maken...

Madueke zo vaak geblesseerd en dan direct weer basis. Stel dat het weer misgaat.

En Veerman op de bank ik hoop door rust. Maar telkens als hij snelheid opstelt zit Veerman op de bank hoe kun je het verzinnen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan