PSV - NAC | Dinsdag 8 februari | Eindstand: 4-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Iemand enig idee wie er van Müller en Delanghe beter is, die wil ik het dan wel een keertje zien proberen.
Het probleem is dat er elke week een andere keeper bij Jong onder de lat staat. Dan weer DeLanghe andere week Müller en soms ook Peersman en van Lare. Leuk dat je mee mag trainen bij PSV 1 maar die jongens moeten allemaal elke week minuten maken ipv 1x in de 2/3 weken een keer keepen. Als jonge keeper is ervaring opdoen zo belangrijk.
 
Ik ben absoluut een successupporter, merk ik.
Na de transferperiode, opzeggen van Schmidt, geklungel met spitsen/keepers, de vage wissels en startopstellingen en de verliespartijen tegen AZ en Ajax, ben ik wel klaar met het seizoen.
 
Ik ben absoluut een successupporter, merk ik.
Na de transferperiode, opzeggen van Schmidt, geklungel met spitsen/keepers, de vage wissels en startopstellingen en de verliespartijen tegen AZ en Ajax, ben ik wel klaar met het seizoen.
Mwah, iedere supporter houdt van succes. En andere op zijn minst mooi voetbal. We krijgen beide niet, dan snap ik dat je er op uitgekeken raakt.
 
En toch kijk ik vanavond weer. Het lot van supporter zijn zullen we maar zeggen.
Bekervoetbal dus meestal niet mooi maar wel winnen.
Daar gaat het om in een knock out toernooi.
Eindelijk weer een KNVB beker dit jaar?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan