PSV in de (sociale) media

Pierre is een slappe zak die zijn straatje schoonveegt.
Dat is toch alom bekend dat Pierre van Hooijdonk een slappe zak is. :braak:
En hij krijgt ze vandaag ook van onder uit de zak.

Hahaha, ik lees ergens een tweet: “Van Hooijdonk: PSV had moeten voorkomen dat ik onzin ging uitkramen”

Pierre is een lul maar heeft hier gewoon gelijk.

Dat PSV en Til zelf de weg tot speculatie niet heeft afgesloten. Dat het normaal is dat men het daar over gaat hebben.
Ik vind speculeren wat er met iemand is, iets heel anders dan daar consequenties aan verbinden en zelfs de schuld daarvan leggen bij andere mensen in dit geval de club PSV. Het ene is menselijk en snap ik, ook al is het niet goed zeker niet op nationale TV. Het tweede is de overtreffende trap. Hoezo leg je zonder dat je ook maar het kleinste beetje informatie hebt een mogelijke burn out publiekelijk op het bordje van iemand anders? Zelfde niveau als Derksen die jarenlang bleef roepen dat Schmidt Mootje kapot had gemaakt. Want… eh.. dat denk ik.

Ik vind speculeren wat er met iemand is, iets heel anders dan daar consequenties aan verbinden en zelfs de schuld daarvan leggen bij andere mensen in dit geval de club PSV. Het ene is menselijk en snap ik, ook al is het niet goed zeker niet op nationale TV. Het tweede is de overtreffende trap. Hoezo leg je zonder dat je ook maar het kleinste beetje informatie hebt een mogelijke burn out publiekelijk op het bordje van iemand anders? Zelfde niveau als Derksen die jarenlang bleef roepen dat Schmidt Mootje kapot had gemaakt. Want… eh.. dat denk ik.
En hoe blijf je achter die uitspraak staan nadat je in de 1e uitzending al aangesproken werd door andere tafelgasten en een week later met meer info nog steeds volharden in je domheid.

Oke hij is een lul ja. Ging mij puur om dat speculeren normaal is maar daar mag je later wel op terugkomen als het dan iets anders ligt.
Mijn punt is verder wel duidelijk dus laat het er ook bij :)

En hoe blijf je achter die uitspraak staan nadat je in de 1e uitzending al aangesproken werd door andere tafelgasten en een week later met meer info nog steeds volharden in je domheid.
Sjoerd van Ramshorst probeerde het gisteren ook nog maar Pierre van Hooijdonk heeft een enorme plaat voor zijn kop. :maniac:

Terug
Bovenaan Onderaan