PSV - Heracles Almelo | Zondag 22 oktober 2017 | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Schwaab werd daar ff makkelijk uitgespeeld. Dramatische verdediger, ik blijf dat voor altijd vinden.

Ik was in het stadion en zie niet alleen de mindere dingen, zoals je hier zegt. Ik heb Swaab prachtige passes zien geven, naar vrijstaande buitenspelers over de hele breedte van het veld. Opgeteld en afgetrokken, speelde hij een goede wedstrijd.
 
Locadia maakt zojuist via zijn twitter bekend dat hij zijn vriendin ten huwelijk heeft gevraagd; leuk voor hem. Misschien vandaar dat hij een beetje afwezig oogde op het veld vandaag? Overigens, om terug te komen op bovenstaande vond ik Luuk de Jong niet slecht spelen. Hoewel ik de kritiek dat hij voornamelijk moet scoren ook goed begrijp. Toch heeft hij wel een belangrijke rol bij de opbouw, het maken van ruimtes voor anderen en het zichzelf aanspeelbaar maken. Wat dat betreft vindt ik hem de laatste wedstrijden ondanks dat hij niet scoort al stukken beter dan het gros van zijn vorige seizoen..

Helemaal waar, wij hadden deze wedstrijd niks te klagen over Luuk. Het zit hem gewoon niet mee m.b.t. het maken van doelpunten.
 
Helemaal waar, wij hadden deze wedstrijd niks te klagen over Luuk. Het zit hem gewoon niet mee m.b.t. het maken van doelpunten.

De 'rest'van Nederland wel, mij benieuwen of de aanklager nog iets gaat doen aan de vermeende elleboog van De Jong (of was hier wel voor gefloten en dus al beoordeeld?)
 
In dat geval maakt het dan ook niet uit wie er coach is, want dan kunnen Alfons Groenendijk of Maurice Steijn ook wel coach van PSV worden en kampioen worden.....scheelt ons nogal wat in salaris....

Maak je niet zo druk om de coach jongen. Hecht er niet te veel waarde aan. De spelers moeten het doen. De ene keer is Ronald de Boer de held van de Natie en de volgende keer wordt hij er twee keer uitgeflikkerd, dan is Ronald Koeman de geweldenaar en de volgende competitie bakt ie er niks van. En het zijn en blijven dezelfde personages. Soms zit het mee en soms zit het tegen.
 
[h=1]Tuchtcommissie seponeert rode kaart Heracles-verdediger Pröpper[/h] https://www.nu.nl/voetbal/4975478/t...t-heracles-verdediger-propper.html?redirect=1

Heracles Almelo-verdediger Robin Pröpper wordt niet vervolgd voor de rode kaart die hij zondag kreeg in de Eredivisiewedstrijd tegen PSV.

De tuchtcommissie heeft de kaart maandag geseponeerd. De verdediger werd in de slotfase van de wedstrijd in het Philips Stadion uit het veld gestuurd door arbiter Ed Janssen na een duel met de doorgebroken Albert Gudmundsson.

Alweer zo'n vreemde beslissing. :ai: :unsure:Een overtreding op een doorgebroken speler. :re:
 
[h=1]Tuchtcommissie seponeert rode kaart Heracles-verdediger Pröpper[/h] https://www.nu.nl/voetbal/4975478/t...t-heracles-verdediger-propper.html?redirect=1

Heracles Almelo-verdediger Robin Pröpper wordt niet vervolgd voor de rode kaart die hij zondag kreeg in de Eredivisiewedstrijd tegen PSV.

De tuchtcommissie heeft de kaart maandag geseponeerd. De verdediger werd in de slotfase van de wedstrijd in het Philips Stadion uit het veld gestuurd door arbiter Ed Janssen na een duel met de doorgebroken Albert Gudmundsson.

Alweer zo'n vreemde beslissing. :ai: :unsure:Een overtreding op een doorgebroken speler. :re:

Volgens mij vond zo'n beetje iedereen, zelfs in het PSV-kamp, die kaart volkomen onterecht? Dus dan kan ik me er goed in vinden dat ze 'm seponeren.
 
[h=1]Tuchtcommissie seponeert rode kaart Heracles-verdediger Pröpper[/h] https://www.nu.nl/voetbal/4975478/t...t-heracles-verdediger-propper.html?redirect=1

Heracles Almelo-verdediger Robin Pröpper wordt niet vervolgd voor de rode kaart die hij zondag kreeg in de Eredivisiewedstrijd tegen PSV.

De tuchtcommissie heeft de kaart maandag geseponeerd. De verdediger werd in de slotfase van de wedstrijd in het Philips Stadion uit het veld gestuurd door arbiter Ed Janssen na een duel met de doorgebroken Albert Gudmundsson.

Alweer zo'n vreemde beslissing. :ai: :unsure:Een overtreding op een doorgebroken speler. :re:

Dat is zeker raar. Het was geen penalty, wel rood. Toch?!
 
Dat is zeker raar. Het was geen penalty, wel rood. Toch?!

Overtreding was erbuiten dus geen Penalty, maar wel een overtreding op een doorgebroken speler dus een rode kaart.
Het maakt het me overigens geen bal uit dat Robin Pröpper niet geschorst wordt voor de bekerwedstrijd tegen Hoofdklasser Hoek. ;)
 
Overtreding was erbuiten dus geen Penalty, maar wel een overtreding op een doorgebroken speler dus een rode kaart.
Het maakt het me overigens geen bal uit dat Robin Pröpper niet geschorst wordt voor de bekerwedstrijd tegen Hoofdklasser Hoek. ;)

Bij vasthouden geldt dat de plaats geldt waar de overtreding eindigt. In dit geval dus binnen de 16. Al was het geen overtreding.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan