PSV - Heracles Almelo | Zondag 22 oktober 2017 | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
Tcka7sr.png
 
Heracles wilt vaak voetballen. Vorig jaar kwamen ze dan wel met een geparkeerde bus. Ook was het zo wedstrijd dat de winnende goal, niet wou vallen. Of hij ging tegen de lat, of de keeper pakte hem, of hij ging net naast.

Maar nu, in deze flow, moet Heracles thuis geen probleem opleveren. Kan wel begrijpen dat er klein beetje druk komt kijken, omdat je om half 1 speelt, en de Klassieker half 3. Je doet jezelf een plezier als je hier gewoon 3 punten pakt. Dan loop je sowieso uit op 1 van de concurrenten, of beide. Sowieso een klote tijd om al om half 1 te spelen. Maar goed, daar hebben die andere twee ook last van. Nu zijn we aan de beurt.

Zoet

Arias - Schwaab - Isi - Brenet
Van Ginkel - Hendrix
Pereiro
Locadia - De Jong - Bergwijn

Geen idee of Lozano er weer bij kan zijn. Hopelijk wel, dan Lozano, Locadia en Bergwijn voorin. Mocht dat niet het geval zijn. Dan zelfde opstelling als vorig week tegen VVV.
 
Heracles wilt vaak voetballen. Vorig jaar kwamen ze dan wel met een geparkeerde bus. Ook was het zo wedstrijd dat de winnende goal, niet wou vallen. Of hij ging tegen de lat, of de keeper pakte hem, of hij ging net naast.

Maar nu, in deze flow, moet Heracles thuis geen probleem opleveren. Kan wel begrijpen dat er klein beetje druk komt kijken, omdat je om half 1 speelt, en de Klassieker half 3. Je doet jezelf een plezier als je hier gewoon 3 punten pakt. Dan loop je sowieso uit op 1 van de concurrenten, of beide. Sowieso een klote tijd om al om half 1 te spelen. Maar goed, daar hebben die andere twee ook last van. Nu zijn we aan de beurt.

Zoet

Arias - Schwaab - Isi - Brenet
Van Ginkel - Hendrix
Pereiro
Locadia - De Jong - Bergwijn

Geen idee of Lozano er weer bij kan zijn. Hopelijk wel, dan Lozano, Locadia en Bergwijn voorin. Mocht dat niet het geval zijn. Dan zelfde opstelling als vorig week tegen VVV.

Ik dacht dat Lozano weer aan het trainen was, dus die zal wel fit zijn denk ik. Onzeker is nog Bergwijn.

Ik hoop zo dat PSV deze wint en goed speelt, ook omdat we thuis spelen. En dat kan ik gwn zonder enige spanning naar de klassieker kijken.
 
Ik dacht dat Lozano weer aan het trainen was, dus die zal wel fit zijn denk ik. Onzeker is nog Bergwijn.

Ik hoop zo dat PSV deze wint en goed speelt, ook omdat we thuis spelen. En dat kan ik gwn zonder enige spanning naar de klassieker kijken.

Precies, gewoon vroeg druk zetten, eteen scoren en dan lekker de pot uitvoetballen. Publiek vermaken, aan het doelsalde werken, talenten inbrengen, ik zie het helemaal gebeuren.
 
Ik dacht dat Lozano weer aan het trainen was, dus die zal wel fit zijn denk ik. Onzeker is nog Bergwijn.

Ik hoop zo dat PSV deze wint en goed speelt, ook omdat we thuis spelen. En dat kan ik gwn zonder enige spanning naar de klassieker kijken.

Bergwijn traint ook. Zal ook wel fit zijn.
 
PSV speelt thuis, heeft Lozano weer tot de eigen beschikking en op Bergwijn na, is de rest van de selectie weer helemaal fit. De afgelopen wedstrijden wonnen we met ruime cijfers, dus ik voorspel wederom een ruime zege voor PSV : 4-1 .... Forza PSV, Viva PSV,....PSV ki Jai Hoh !!
 
Lekker middagje voetbal kijken. Hopen dat PSV de stemming niet direct verpest: 2-1.
 
Tot op heden alleen maar tegen Osijek, AZ en Feyenoord geweest dus hopelijk mag ik straks ook eindelijk een doelpuntenfestijn zonder billenknijpen aanschouwen.
 
Start 12.30 uur....ik hoop wel dat onze jongens vannacht niet gefeest hebben en vanaf 12.00 uur klasrwakker zijn met 100% energie, motivatie en passie....!!
 
Ben benieuwd. Onze top scoorders staan op de flanken en de persoon die al heel lang moeilijk scoort staat in de spits. Om het spannend te houden ;)
Wel weer "Lozana" Driessen bij Fox Sports :sick:.


Eerst maar eens de puntjes binnen harken en daarna eens kijken wie bij kunnen blijven.

:psv2::psv2: Prettige wedstrijd allemaal!
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan