PSV - Heracles Almelo | Zondag 22 oktober 2017 | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Inderdaad....een iets sterkere tegenstander ( Heerenveen, Vitesse of Fc Utrecht) had ons in de 2e helft allang al over de knie gelegd....laatstaan dat we tegen Feyenoord of Ajax hadden gespeeld....PSV wint de laatste wedstrijden en dan lijkt het allemaal wel hosanna, maar Cocu, was, is en blijft een middelmatige coach, goed genoeg voor een middenmotor maar absoluut niet geschikt voor een Topclub binnen Nederland laatstaan een grote club in het buitenland ( werd genoemd bij Barcelona....) ....

Vooralsnog staat PSV los van de rest, en heb ik leuke wedstrijden gezien. Tegen FC Utrecht bijvoorbeeld.....
 
Nu moet ik wel zeggen dat je als coach niet gelukkig wordt van Schwaab, Isimat of zelfs Brenet achterin. Anderzijds was hij er zelf ook bij toen Brands (al sinds jaren eigenlijk) met steeds dot soort namen kwam aanzetten.

Ik neem aan dat Cocu ook namen moet goedkeuren, maar Brands is toch degene die dit spul haalt.
 
3-0 is wel een goede afspiegeling van het krachtsverschil tussen PSV en Heracles, maar dat de lastste 2 doelpunten pas in de laatste 10 minuten vallen is wel veelzeggend over de kwaliteit voorin bij PSV.....

Ik zeg niet dat ze zo goed zijn als PSV in het tijdperk van Hiddink, maar toen was het ook vaak het geval dat de 2-0 pas na de 70ste minuut viel.
 
Nu moet ik wel zeggen dat je als coach niet gelukkig wordt van Schwaab, Isimat of zelfs Brenet achterin. Anderzijds was hij er zelf ook bij toen Brands (al sinds jaren eigenlijk) met steeds dot soort namen kwam aanzetten.

Brenet was prima vandaag zowel aanvallend als verdedigend
 
Nu moet ik wel zeggen dat je als coach niet gelukkig wordt van Schwaab, Isimat of zelfs Brenet achterin. Anderzijds was hij er zelf ook bij toen Brands (al sinds jaren eigenlijk) met steeds dot soort namen kwam aanzetten.

En de spits dan?
‘Iedereen’ maar volhouden dat de Jong zo goed speelt. Blijf ik gewoon volhouden van niet. Voegt voor een PSV spits niets toe. Ja, hehe, af en toe een tikkie breed onder het mom van assist.

Schiet bv van 25 meter op goal. Mazzel voor hem dat ie geblokt werd, anders had iedereen kunnen zien dat hij de bril van dat jochie in de tweede ring eraf had geschoten.
Word pas positief als hij een keertje zelf gaat scoren, laat staan kansen gaat creëren, laat staan penalties forceren omdat hij de laatste verdediger zijn hielen laat zien.

(Verbeek is nog steeds heel erg supporter van Heracles)
 
En de spits dan?
‘Iedereen’ maar volhouden dat de Jong zo goed speelt. Blijf ik gewoon volhouden van niet. Voegt voor een PSV spits niets toe. Ja, hehe, af en toe een tikkie breed onder het mom van assist.

Schiet bv van 25 meter op goal. Mazzel voor hem dat ie geblokt werd, anders had iedereen kunnen zien dat hij de bril van dat jochie in de tweede ring eraf had geschoten.
Word pas positief als hij een keertje zelf gaat scoren, laat staan kansen gaat creëren, laat staan penalties forceren omdat hij de laatste verdediger zijn hielen laat zien.

(Verbeek is nog steeds heel erg supporter van Heracles)

Tja, Verbeek blijft Verbeek. Niks mis mee dat ie lekker voor Heracles is, hij doet geen moeite om dat te verbloemen.
Inzake De Jong ben ik het met je eens. Ik begrijp ook niet dat er bij afwezigheid van Bergwijn wordt geschoven met Locadia. Laat dan een andere speler op die positie starten, laat Locadia centraal staan. De Jong voegt momenteel idd niks toe.
 
Nou worden de verdedigers ook niet geholpen door vooral van Ginkel (alibiverdediger), de rare fratsen van Locadia, de lompe Hendrix en Pereiro die helemaal niet meeverdedigt.

Schwaab, Brenet, Arias, Isimat en zeker ook Zoet daarom een ruime voldoende.
 
Laatst bewerkt:
Slechtste op het veld was de scheids, 1e helft hadden we m tegen 2e helft duidelijk mee. Neutraal fluiten kennelijk te mogelijk
 
Die Van Ginkel is ook een aparte speler. Speelt de laatste weken echt niet goed. Maar kerel is wel vaak beslissend. Bij de 2-0 goede intikker, en de penalty ook fijn ingeschoten. Op deze manier gaat die echt wel 15 goals maken.

Matige pot verder. Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen, maar Brenet speelde echt een heerlijke wedstrijd. Ook Zoet pakt weer punten voor PSV.
 
Slecht spelen, toch winnen. zo wordt je kampioen!

In dat geval maakt het dan ook niet uit wie er coach is, want dan kunnen Alfons Groenendijk of Maurice Steijn ook wel coach van PSV worden en kampioen worden.....scheelt ons nogal wat in salaris....
 
Mooi resultaat. Niks gezien. Jammer dat Mauro of Gudmundsson de penalty niet mochten nemen.
 
Mooi resultaat. Niks gezien. Jammer dat Mauro of Gudmundsson de penalty niet mochten nemen.

was eerder een uitgelezen moment om de Jong weer aan het scoren te krijgen. Mist hij hem, dan is er nog niks aan de hand, want je staat al met 2-0 voor, raakt hij hem, dan krijgt hij weer wat meer zelfvertrouwen etc.
 
was eerder een uitgelezen moment om de Jong weer aan het scoren te krijgen. Mist hij hem, dan is er nog niks aan de hand, want je staat al met 2-0 voor, raakt hij hem, dan krijgt hij weer wat meer zelfvertrouwen etc.

De Jong moet zelf maar scoren. Hij krijgt kansen genoeg. Hij heeft in het verleden al teveel Penalty's verprutst.
 
In het stadion werd Luuk de Jong :ldejong:uitgeroepen tot "man of the match". :ai: :p
 
Locadia maakt zojuist via zijn twitter bekend dat hij zijn vriendin ten huwelijk heeft gevraagd; leuk voor hem. Misschien vandaar dat hij een beetje afwezig oogde op het veld vandaag? Overigens, om terug te komen op bovenstaande vond ik Luuk de Jong niet slecht spelen. Hoewel ik de kritiek dat hij voornamelijk moet scoren ook goed begrijp. Toch heeft hij wel een belangrijke rol bij de opbouw, het maken van ruimtes voor anderen en het zichzelf aanspeelbaar maken. Wat dat betreft vindt ik hem de laatste wedstrijden ondanks dat hij niet scoort al stukken beter dan het gros van zijn vorige seizoen..
 
Locadia maakt zojuist via zijn twitter bekend dat hij zijn vriendin ten huwelijk heeft gevraagd; leuk voor hem. Misschien vandaar dat hij een beetje afwezig oogde op het veld vandaag? Overigens, om terug te komen op bovenstaande vond ik Luuk de Jong niet slecht spelen. Hoewel ik de kritiek dat hij voornamelijk moet scoren ook goed begrijp. Toch heeft hij wel een belangrijke rol bij de opbouw, het maken van ruimtes voor anderen en het zichzelf aanspeelbaar maken. Wat dat betreft vindt ik hem de laatste wedstrijden ondanks dat hij niet scoort al stukken beter dan het gros van zijn vorige seizoen..

We hebben de verkeerde de Jong.
 
In dat geval maakt het dan ook niet uit wie er coach is, want dan kunnen Alfons Groenendijk of Maurice Steijn ook wel coach van PSV worden en kampioen worden.....scheelt ons nogal wat in salaris....

We weten nu wel dat je Cocu niks vindt. Of de resultaten nu goed zijn of slecht (die zijn tamelijk goed op dit moment) en of het spel nu goed of slecht is (heb best veel acceptabel/goed spel gezien dit jaar, zelfs vandaag 1e helft, en vergelijk het eens met de 'klassieker') Cocu kan er niks van en moet zo snel mogelijk weg. En je hebt gelijk, de coach maakt idd niet zo vreselijk veel uit, het is veel belangrijker of je goede spelers hebt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan