PSV - Heracles Almelo | Zondag 22 oktober 2017 | Eindstand: 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Twee jaar geleden zou Luuk die bal erin gekopt hebben..
 
Op zich een prima eerste helft, alleen ben ik er nog niet gerust op met die Kuwas en de verdediging van PSV. Graag nog minimaal 2 doelpunten erbij in de tweede helft. Altijd ook maar weer afwachten hoe ze uit de kleedkamer komen. Kunnen ze nog een helft op de mat leggen met dezelfde spirit en inzet, of gaan ze weer slapen?
 
Op zich een prima eerste helft, alleen ben ik er nog niet gerust op met die Kuwas en de verdediging van PSV. Graag nog minimaal 2 doelpunten erbij in de tweede helft. Altijd ook maar weer afwachten hoe ze uit de kleedkamer komen. Kunnen ze nog een helft op de mat leggen met dezelfde spirit en inzet, of gaan ze weer slapen?

Scoren dit seizoen over t algemeen vooral in de 2e helft, ik mag hopen dat t allemaal net ff scherper en sneller gaat dan rollen we ze wel op. Hopen dat Ed Janssen ook ff zijn contactlenzen in doet in de rust.
 
Scoren dit seizoen over t algemeen vooral in de 2e helft, ik mag hopen dat t allemaal net ff scherper en sneller gaat dan rollen we ze wel op. Hopen dat Ed Janssen ook ff zijn contactlenzen in doet in de rust.

Scheids is in ieder geval nog niet zo erg als Blom, dat is al heel wat.
 
Scoren dit seizoen over t algemeen vooral in de 2e helft, ik mag hopen dat t allemaal net ff scherper en sneller gaat dan rollen we ze wel op. Hopen dat Ed Janssen ook ff zijn contactlenzen in doet in de rust.

Ik vind Heracles toch redelijk gevaarlijk. Mag echt wel een tandje bij van PSV-kant.
 
Tjonge, wat een matige eerste helft. Tis dat je 1-0 voorstaat, en kansen had op de 2-0. Maar keer op keer verliezen we de bal ook zo makkelijk. Ook mag Heracles makkelijk voetballen en dat moet je absoluut niet doen met die Kuwas die overal is, en daar heeft PSV juist erg veel moeite mee. Met name Schwaab is gewoon erg zwak tegen zulke spelers.

Wordt is wakker in de tweede helft. Anders kan je zomaar tegen een gelijkspel aanlopen.
 
Zo'n zondag kan eigenlijk alleen maar tegenvallen. Locadia die alleen loopt wanneer hij de bal heeft ('Heracles is tenslotte geen Bayern Munchen'). Verder hebben we tricky verdedigers tegen de Kuwassen van Heracles. Tweede helft gas erop anders weet Heracles wat het moet doen laatste 15 minuten. En heeft PSV te weinig geleerd van afgelopen seizoen.
Ik gun Luuk wel erg zijn goal, speelt redelijk goed. Net als Brenet.
 
PSV is vele malen beter, maar na ruim 50 minuten toch slechts 1-0.....de tegenstander ruikt kansen en als PSV niet snel, binnen een kwartier, de 2-0 maakt , dan vrees ik een gelijkstand en dus puntenverlies voor PSV....
 
Helaas geen goal, maar in n drukke 16 de bal nog naar Luuk spelen was best n mooie actie van Peirero
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan