PSV - Heerenveen | Zaterdag 24 november | Eindstand 3-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
PSV’ers fit uit interlandperiode voor duel met Heerenveen

link

PSV heeft de afgelopen dagen met een fitte selectie toegewerkt naar het duel met sc Heerenveen van zaterdagavond. Alle spelers die de afgelopen periode vertrokken voor interlandvoetbal, zijn fit teruggekeerd. Dat zei Mark van Bommel vrijdagmiddag op de persconferentie.

Mooi. :)
 
Daniel Høegh lijkt duel met PSV toch te gaan halen

link


Daniel Høegh lijkt op tijd fit te zijn voor de uitwedstrijd van SC Heerenveen tegen PSV, zaterdagavond om 20.45 uur.

De Deense verdediger ontbrak de afgelopen weken met een heupblessure. ,,Hij is er een tijdje uit geweest, na de bekerwedstrijd tegen Groene Ster raakte Daniel geblesseerd”, zei trainer Jan Olde Riekerink. ,,Maar hij heeft gisteren (donderdag, red.) getraind. Dat ging goed. Vrijdag volgt de laatste test. Als Daniel fit is, dan speelt hij.”
 
Volgens mij heeft PSV het altijd ff lastig na een periode met rust, tot de dieseltje warm is. Wat 60 minuten kan duren of wedstrijd later.
Maar winst moet hoe dan ook, ook prima zonder vuurwerk.
 
Volgens mij heeft PSV het altijd ff lastig na een periode met rust, tot de dieseltje warm is. Wat 60 minuten kan duren of wedstrijd later.
Maar winst moet hoe dan ook, ook prima zonder vuurwerk.
Hmm, de 2 wedstrijden na een onderbreking dit seizoen:
ADO - PSV, 0-7
PSV - Emmen, 6-0
Wat jouw algemene stelling natuurlijk niet onderuit haalt, maar voor dit seizoen gaat de vlieger vooralsnog niet op ;).
 
Daniel Høegh lijkt duel met PSV toch te gaan halen

link


Daniel Høegh lijkt op tijd fit te zijn voor de uitwedstrijd van SC Heerenveen tegen PSV, zaterdagavond om 20.45 uur.

De Deense verdediger ontbrak de afgelopen weken met een heupblessure. ,,Hij is er een tijdje uit geweest, na de bekerwedstrijd tegen Groene Ster raakte Daniel geblesseerd”, zei trainer Jan Olde Riekerink. ,,Maar hij heeft gisteren (donderdag, red.) getraind. Dat ging goed. Vrijdag volgt de laatste test. Als Daniel fit is, dan speelt hij.”
Shit... nu kunnen we die wedstrijd wel schriftelijk af doen.
 
Vandaag speelt Ajax eerder dan ons en kan op 2 punten komen. Hoe gaan de spelers daar mee om tegen onze angstgegner?
 
Vandaag speelt Ajax eerder dan ons en kan op 2 punten komen. Hoe gaan de spelers daar mee om tegen onze angstgegner?
Tja... ik kan me nog een soortgelijke wedstrijddag in februari herinneren. Toen speelde Ajax ook als eerste tegen een op papier gemakkelijke tegenstander (ADO), waarna wij het net als nu moesten opnemen tegen een angstgegner (Feyenoord uit). En we weten allemaal hoe dat is afgelopen. ;)
 
Zo, na dikke week weer terug. :)

Heerenveen thuis dus. Heb het al eerder gezegd, alle thuiswedstrijden moeten gewonnen worden, dus ook tegen Heerenveen. Kutclub, maar wel ergens opvallend dat we het altijd moeilijk hebben tegen Heerenveen. Het is altijd een voetballende team die nooit echt alleen aan verdedigen denken. Ook doen ze het in uitwedstrijden beter, dan thuis.

Maar dit keer wel veel vertrouwen dat we 3 punten pakken. Ajax zal wel winnen in Breda, dus moeten wij hetzelfde doen tegen Heerenveen, voordat we volgende naar de Kuip moeten.
 
We spelen thuis dus ik maak me geen zorgen, Heerenveen heeft een redelijk middenveld, een bovengemiddelde aanval maar een dramatische verdediging! Vol druk erop zetten vanaf minuut 1, niet laten denken dat er wat te halen is!
 
We spelen thuis dus ik maak me geen zorgen, Heerenveen heeft een redelijk middenveld, een bovengemiddelde aanval maar een dramatische verdediging! Vol druk erop zetten vanaf minuut 1, niet laten denken dat er wat te halen is!

En voor rust op minimaal 3-0 komen liefst 4 :D
 
46837280_10156891868888953_3743833961546121216_n.jpg

No surprises..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan